Nowatorski projekt targowy w MT Polska

Po raz pierwszy w warszawskim Centrum MT Polska zorganizowane zostaną Targi Wyposażenia Archiwów, Muzeów, Bibliotek i Kancelarii Dziedzictwo 2013. To jedyna tego typu branżowa impreza wystawiennicza w Polsce, która gromadzi przedstawicieli świata archiwistyki, muzealnictwa i bibliotekarstwa. Wydarzenie wspierane jest przez kluczowe dla branży urzędy i organy państwowe. Patronami honorowymi premierowych Targów Dziedzictwo 2013 są bowiem Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego, Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji, Naczelna Dyrekcja Archiwów Państwowych, a także Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy Hanna Gronkiewicz-Waltz. Pierwsza edycja imprezy odbędzie się w dniach 17-18 września przy ul. Marsa 56c w Warszawie.

- Targi Dziedzictwo mają na celu zacieśnienie współpracy między podmiotami oferującymi sprzęt oraz usługi specjalistyczne, a administratorami archiwów, bibliotek i muzeów. Tym bardziej, że jest to pierwsza i jedyna taka impreza dla branży, która kompleksowo obejmuje zagadnienia dotyczące archiwistyki, a dzięki eksperckim konferencjom dostarcza specjalistycznej wiedzy z tego obszaru. Targi stanowią też doskonałą okazję dla firm, by dotrzeć ze swoją ofertą dla placówek muzealnych czy archiwalnych bezpośrednio do osób nimi administrujących. Liczymy, że poprzez prezentację nowych rozwiązań i możliwość wymiany doświadczeń pierwsza edycja wydarzenia przyczyni się do rozwoju polskiej archiwistyki – mówi Bartosz Sosnowski, prezes firmy Międzynarodowe Targi Polska, organizującej Targi Dziedzictwo.

Specjalistyczna oferta
Podczas Targów Dziedzictwo swoje propozycje będą prezentować producenci i dystrybutorzy sprzętu oraz dostawcy usług specjalistycznych dla bibliotek, archiwów i muzeów. Zakres tematyczny imprezy obejmie specjalistyczne meble do archiwów, sprzęt elektroniczny do digitalizacji zasobów archiwalnych i biurowych, specjalistyczne urządzenia i wyposażenie biurowe, a także zabezpieczenie i ochronę przeciwpożarową. Ponadto, w ofercie znajdą się też systemy zarządzania informacją, systemy magazynowe oraz usługi i programy komputerowe.

Archiwiści, muzealnicy i bibliotekarze
Uczestnikami Targów Dziedzictwo będą przedstawiciele różnego rodzaju archiwów, w tym państwowych, publicznych, samorządowych i zakładowych, uczelnianych i wojskowych, a także kościelnych czy prywatnych. Odbiorcami wydarzenia są również instytucje państwowe i samorządowe, biblioteki państwowe, naukowe i publiczne oraz muzea, kościoły i instytucje kulturalne. Ponadto, oferta targów kierowana jest jeszcze do korporacji, banków i innych podmiotów prowadzących archiwa.

Więcej na temat wydarzenia na stronie www.targidziedzictwo.pl.


***
Międzynarodowe Targi Polska to operator jednego z najnowocześniejszych obiektów wystawienniczo-eventowych w Polsce - Centrum Targowo-Kongresowego MT Polska - zlokalizowanego przy ul. Marsa 56c w Warszawie. Obiekt ten jest w pełni dostosowany do organizacji targów, zjazdów, konferencji i eventów (w tym bankietów, koncertów czy zawodów sportowych). Zajmuje łącznie 15 200 mkw., z czego 10 000 mkw. stanowi funkcjonalna i klimatyzowana hala wystawiennicza, 4 000 mkw. teren zewnętrzny, zaś 1 200 mkw. nowoczesne zaplecze konferencyjno-biurowe.
Międzynarodowe Targi Polska jest też organizatorem wielu dużych i ważnych biznesowo imprez targowych, w tym China Expo Poland poświęconych współpracy handlowej z Chinami, Targów Event, Agroturystyka, Regionalia i Dziedzictwo.



INFORMACJA PRASOWA

Notatki prasowe

Notatki prasowe oraz informacje o wydarzeniach branżowych prosimy przesyłać na adres: [email protected]

Mogą Cię zainteresować

Zapraszamy na 6. edycję Forum Horeca Idea EVOLVING 2024 w Krakowie!
Zapraszamy na 6. edycję Forum Horeca Idea EVOLVING 2024 w Krakowie!

...

Hotel 5-gwiazdkowy w Warszawie - Hotel Warszawa z nowoczesnymi salami konferencyjnymi!
Hotel 5-gwiazdkowy w Warszawie - Hotel Warszawa z nowoczesnymi salami konferencyjnymi!

Hotel Warszawa to miejsce, które łączy w sobie bogatą historię z nowoczesnym luksusem. Dzięki starannie przemyślanej ofercie konferencyjnej, wysokiej klasy zapleczu gastronomicznemu oraz komfortowym warunkom zakwaterowania, jest idealnym wyborem dla organizatorów wydarzeń.

Hotel 5-gwiazdkowy w Sopocie - Hotel Testa Sopot z nowoczesnymi salami konferencyjnymi
Hotel 5-gwiazdkowy w Sopocie - Hotel Testa Sopot z nowoczesnymi salami konferencyjnymi

Luksusowy Hotel Testa w Sopocie oferuje idealne warunki do organizacji konferencji i spotkań biznesowych, łącząc nowoczesne wnętrza, znakomitą kuchnię, oraz rozbudowaną strefę Wellness & SPA, zaledwie 55 kroków od pięknej plaży.

Hotel 5-gwiazdkowy w Szklarskiej Porębie - poznaj idealne miejsce na konferencje, czyli Platinum Mountain Hotel & SPA!
Hotel 5-gwiazdkowy w Szklarskiej Porębie - poznaj idealne miejsce na konferencje, czyli Platinum Mountain Hotel & SPA!

Odkryj Platinum Mountain Hotel & SPA w Szklarskiej Porębie - luksusowy kompleks z nowoczesnym centrum konferencyjnym, strefą wellness oraz trzema restauracjami a' la carte. Idealne miejsce na konferencje, szkolenia i relaksujące wyjazdy biznesowe w otoczeniu Karkonoszy i Gór Izerskich.

Hotel 5-gwiazdkowy w województwie mazowieckim - Manor House SPA z eleganckimi salami konferencyjnymi
Hotel 5-gwiazdkowy w województwie mazowieckim - Manor House SPA z eleganckimi salami konferencyjnymi

Manor House SPA to miejsce, gdzie każdy detal jest starannie przemyślany, aby zapewnić gościom niezapomniane doświadczenia. Dzięki szerokiej ofercie rekreacyjno-zdrowotnej, nowoczesnemu zapleczu konferencyjnemu oraz luksusowym warunkom noclegowym, jest to idealne miejsce na organizację konferencji, szkoleń, spotkań biznesowych czy eventów firmowych.

Archiwum

Agata
Event Concierge

Szukasz obiektu na wydarzenie?

Pomożemy bezpłatnie znaleźć idealne miejsce :) Napisz na [email protected] lub skorzystaj z formularza.

Chcę wysłać formularz