Zmiany w zespole Centrum Konferencyjnego Adgar Plaza

* Monika Kaczmarczyk awansuje na stanowisko dyrektora sprzedaży
* Do zespołu dołączył nowy Event Manager

Początek 2013 roku był dla Centrum Konferencyjnego Adgar Plaza bardzo dobry. Przychody obiektu zwiększyły się o 58% w porównaniu do analogicznego okresu w ubiegłym roku. Pokazuje to, że obiekt cieszy się coraz większą popularnością wśród organizatorów różnego rodzaju wydarzeń biznesowych. Dodatkowo sukces sprzedażowy wiąże się z pozytywnymi zmianami w Centrum Konferencyjnym Adgar Plaza, czyli awansem i powiększeniem zespołu.


Monika Kaczmarczyk, dotychczasowa New Business Manager w Centrum Konferencyjnym Adgar Plaza, od 1 kwietnia objęła stanowisko dyrektora sprzedaży. Nowa szefowa sprzedaży dołączyła do zespołu obiektu w 2012 roku. Będzie odpowiadała za strategię i całość działań sprzedażowych. Wcześniej pracowała jako kierownik ds. zarządzania przychodami w hotelu Novotel Warszawa Centrum (Orbis S.A.) oraz kierownik sprzedaży i marketingu w Hotelu Mercure Fryderyk Chopin w Warszawie (Accor Polska Sp. z o.o.), z którym była związana przez ponad 10 lat. W przypadku Moniki sprzedaż to nie tylko długoletnie doświadczenie, ale również pasja, która jest widoczna w jej relacjach z klientami każdego dnia. „Sprzedaż to nie tylko udane finalizowanie jednorazowej transakcji, ale przede wszystkim budowanie długotrwałej więzi pomiedzy obiema stronami, opartej na wzajemnej lojalności i zaufaniu.” – powiedziała nowa dyrektor sprzedaży.

Oprócz awansu Moniki Kaczmarczyk powiększył się także zespół Centrum Konferencyjnego Adgar Plaza, do którego dołączyła Anna Grabowska-Kowalska. Objęła ona stanowisko Event Managera. Dotychczasowe doświadczenia zawodowe zdobywała w Hotelu Sofitel Warsaw Victoria, gdzie pracowała jako koordynator bankietów i konferencji oraz na podobnym stanowisku w Hotelu Mercure Warszawa Fryderyk Chopin. W Centrum Konferencyjnym Adgar Plaza będzie odpowiadała za kompleksowe wsparcie klientów przy organizacji imprez.

Centrum Konferencyjne Adgar Plaza zajmuje łączną powierzchnię 800 m2 i obejmuje 8 sal konferencyjnych. Wyróżnia je nowoczesny, ciekawy design i oryginalny wystrój wnętrz, dzięki czemu obiekt jest często wybierany przez organizatorów prestiżowych wydarzeń. Wszystkie pomieszczenia posiadają dostęp do światła dziennego z możliwością całkowitego zaciemnienia. Układ centrum, które w sumie może pomieścić ponad 300 osób, umożliwia dowolną aranżację przestrzeni. Obiekt oferuje najnowocześniejsze wyposażenie audiowizualne oraz zaawansowane usługi multimedialne, takie jak video- i telekonferencje, jak również bezpłatną bezprzewodową sieć internetową WiFi. Ponadto centrum zapewnia kompleksową obsługę cateringową oraz miejsca parkingowe w atrakcyjnej cenie.

Lista dotychczasowych klientów centrum obejmuje między innymi tak renomowane firmy, jak np.: Alcatel-Lucent, BRE Bank, Colgate-Palmolive, DuPont, Huawei, Jeronimo Martins, Kraft Foods, Link4 TU S.A., McDonald's, Nestlé, Nokia, Siemens, Play, Renault, Samsung, Unilever.

Centrum Konferencyjne Adgar Plaza jest częścią kompleksu biurowego Adgar usytuowanego w dzielnicy biznesowej na Mokotowie w Warszawie. Kompleks składa się z budynku Adgar Business Centre o powierzchni 11 600 m2 oraz dwóch nowych 10-piętrowych budynków klasy A: Adgar Plaza A i B o łącznej powierzchni 27 000 m2. Wszystkie trzy budynki tworzą razem nowoczesny, dobrze wyposażony kompleks biurowy o całkowitej powierzchni najmu 39 000 m2 zapewniający warunki sprzyjające efektywnej pracy.

Adgar Postępu Sp. z o.o., inwestor i deweloper obiektu, jest spółką córką Adgar Investments & Development Ltd., znanej i renomowanej międzynarodowej firmy działającej na rynkach nieruchomości, między innymi w Izraelu, Kanadzie, Belgii oraz Polsce.

Oferta Centrum Konferencyjnego Adgar Plaza znajduje się na stronie www.adgarplaza.pl Adgar Investments & Development Ltd. to spółka publiczna działająca w sektorze nieruchomości notowana na giełdzie papierów wartościowych w Tel Awiwie. Należy ona do Grupy Zur Shamir, jednego z wiodących holdingów działających w branży finansowej, ubezpieczeniowej i nieruchomości. W 1994 roku Grupa Zur Shamir kupiła firmę Adgar Investments & Development Ltd., a następnie przekształciła ją w wyspecjalizowaną spółkę działającą na rynku nieruchomości zarówno w Izraelu, jak i na rynkach międzynarodowych.

Firma Adgar Investments & Development Ltd. zarówno bezpośrednio, jak i za pomocą swoich przedstawicielstw, inwestuje w rentowne aktywa nieruchomościowe, głównie powierzchnie biurowe, zlokalizowane w Izraelu oraz za granicą. Firma działa na terenie Izraela, Kanady, Belgii i Polski. Obecnie spółka posiada 31 nieruchomości o łącznej powierzchni 305 000 m2. W Polsce Adgar działa za pośrednictwem spółek córek o nazwach Adgar Postępu sp. z o.o., Real Estate Solutions Sp. z o.o. sp. k. oraz Adgar BCI Sp. z o.o. sp. k. Do projektów zrealizowanych przez firmę zalicza się projekty biurowe: Konstruktorska oraz Adgar Business Centre o łącznej powierzchni 19 200 m2 zlokalizowane w Warszawie. Obecnie firma jest zaangażowana w realizację najnowocześniejszego kompleksu biurowego w Warszawie, czyli Adgar Plaza o całkowitej powierzchni 27 000 m2, który łącznie z Adgar Business Centre tworzy kompleks Adgar wyposażony w wyjątkową infrastrukturę sprzyjającą pracy oraz rekreacji. Kompleks Adgar jest dogodnie usytuowany w centrum biznesowym w dzielnicy Mokotów.

Więcej informacji na temat kompleksu Adgar pod adresami: www.adgar.pl
oraz www.mojekonferencje.pl/warszawa/centrum-konferencyjne-adgar-plaza


INFORMACJA PRASOWA

Notatki prasowe

Notatki prasowe oraz informacje o wydarzeniach branżowych prosimy przesyłać na adres: [email protected]

Mogą Cię zainteresować

Zapraszamy na 6. edycję Forum Horeca Idea EVOLVING 2024 w Krakowie!
Zapraszamy na 6. edycję Forum Horeca Idea EVOLVING 2024 w Krakowie!

...

Hotel 5-gwiazdkowy w Warszawie - Hotel Warszawa z nowoczesnymi salami konferencyjnymi!
Hotel 5-gwiazdkowy w Warszawie - Hotel Warszawa z nowoczesnymi salami konferencyjnymi!

Hotel Warszawa to miejsce, które łączy w sobie bogatą historię z nowoczesnym luksusem. Dzięki starannie przemyślanej ofercie konferencyjnej, wysokiej klasy zapleczu gastronomicznemu oraz komfortowym warunkom zakwaterowania, jest idealnym wyborem dla organizatorów wydarzeń.

Hotel 5-gwiazdkowy w Sopocie - Hotel Testa Sopot z nowoczesnymi salami konferencyjnymi
Hotel 5-gwiazdkowy w Sopocie - Hotel Testa Sopot z nowoczesnymi salami konferencyjnymi

Luksusowy Hotel Testa w Sopocie oferuje idealne warunki do organizacji konferencji i spotkań biznesowych, łącząc nowoczesne wnętrza, znakomitą kuchnię, oraz rozbudowaną strefę Wellness & SPA, zaledwie 55 kroków od pięknej plaży.

Hotel 5-gwiazdkowy w Szklarskiej Porębie - poznaj idealne miejsce na konferencje, czyli Platinum Mountain Hotel & SPA!
Hotel 5-gwiazdkowy w Szklarskiej Porębie - poznaj idealne miejsce na konferencje, czyli Platinum Mountain Hotel & SPA!

Odkryj Platinum Mountain Hotel & SPA w Szklarskiej Porębie - luksusowy kompleks z nowoczesnym centrum konferencyjnym, strefą wellness oraz trzema restauracjami a' la carte. Idealne miejsce na konferencje, szkolenia i relaksujące wyjazdy biznesowe w otoczeniu Karkonoszy i Gór Izerskich.

Hotel 5-gwiazdkowy w województwie mazowieckim - Manor House SPA z eleganckimi salami konferencyjnymi
Hotel 5-gwiazdkowy w województwie mazowieckim - Manor House SPA z eleganckimi salami konferencyjnymi

Manor House SPA to miejsce, gdzie każdy detal jest starannie przemyślany, aby zapewnić gościom niezapomniane doświadczenia. Dzięki szerokiej ofercie rekreacyjno-zdrowotnej, nowoczesnemu zapleczu konferencyjnemu oraz luksusowym warunkom noclegowym, jest to idealne miejsce na organizację konferencji, szkoleń, spotkań biznesowych czy eventów firmowych.

Archiwum

Agata
Event Concierge

Szukasz obiektu na wydarzenie?

Pomożemy bezpłatnie znaleźć idealne miejsce :) Napisz na [email protected] lub skorzystaj z formularza.

Chcę wysłać formularz