130 zł za kanapkę z frytkami i napojem? Ekstrawagancka propozycja Hotelu Campanile Warszawa

130 zł za kanapkę z frytkami i napojem? Ekstrawagancka propozycja Hotelu Campanile Warszawa

Ile jesteśmy w stanie zapłacić za kanapkę? To zależy :) Czy jest to kanapka z popularnej sieciówki konsumowana o 3 w nocy podczas powrotu z dobrej imprezy, kanapka na lotnisku przed wymarzonymi wakacjami, a może kanapka podana w prestiżowej restauracji z prestiżowymi dodatkami. 

I tak, 130 zł za zestaw z kanapką niektórym może wydawać się abstrakcyjną ceną, ale... sami posłuchajcie o tej szczególnej bułce wypełnionej wyjątkowymi składnikami, a może zmienicie zdanie ;)

Od 13 września w restauracji The Loft działającej przy hotelu Campanile Warszawa goście mogą spróbować nowej pozycji w menu - Lobster Roll. Nazwa sama wskazuje na to, że tym wyjąktowym dodatkiem, o którym pisaliśmy, jest właśnie HOMAR. Produkt bardzo luksusowy, drogi i u nas mało dostępny. Niektórzy z nas zapewne skusili się kiedyś na homara podczas zagranicznych wakacji. I jesteśmy prawie pewni, że nie był to fast food. 

Lobster Roll to pozycja dla smakoszy, którym nie brakuje ułańskiej fantazji. Składnik rodem z haute cuisine przyjął skromną street foodową formę. Jeśli i Ty chcesz spróbować tej wyjątkowej i ekstrawaganckiej potrawy musisz się pośpieszyć - oferta jest bowiem limitowana! Zjecie ją do 27 września lub do wyczerpania zapasów.

W zestawie oprócz maślanej bagietki z homarem znajdziemy również frytki i napój. Miłośnicy jedzenia nie powinni być rozczarowani. Czeka na nich solidna porcja homara w sosie majenozowo-musztardowym.


– Lobster Roll trafia do naszego menu w ramach akcji zainspirowanej przez francuską centralę marki Campanile. W polskich realiach kanapka może wydawać się dość ekscentryczna, ale na pomysł serwowania homara w formie zbliżonej do hot doga wpadli już w pierwszej połowie XX wieku Amerykanie i danie to po dziś dzień jest bardzo popularne u wybrzeży Nowej Anglii, gdzie poławia się homary. Niemniej w Polsce te skorupiaki wciąż kojarzą się przede wszystkim z kuchnią luksusową. Tym bardziej cieszymy się, że możemy zaskoczyć naszych gości czymś nietypowym i zaprosić ich do wspólnej zabawy w odkrywanie nieczęsto spotykanych w nad Wisłą połączeń smakowych. Takie podejście do gastronomii nie tylko wpisuje się w charakter marki Campanile, ale także pozwala pracownikom naszych restauracji na twórcze rozwijanie własnych talentów – mówi Danuta Marcinkowska, PR & Marketing Coordinator, Louvre Hotels Group.

Lobster Roll pojawił się w menu restauracji The Loft akurat we wrześniu, ponieważ jest to część międzynarodowego eventu kulinarnego, w którym udział biorą również restauracje działające przy francuskich i hiszpańskich hotelach pod szyldem Campanile. 

Jesteśmy bardzo ciekawi tego homara w wydaniu fast-foodowym. A Wy? ;)

INFORMACJA PRASOWA

Notatki prasowe

Notatki prasowe oraz informacje o wydarzeniach branżowych prosimy przesyłać na adres: [email protected]

Mogą Cię zainteresować

Archiwum

Agata
Event Concierge

Szukasz obiektu na wydarzenie?

Pomożemy bezpłatnie znaleźć idealne miejsce :) Napisz na [email protected] lub skorzystaj z formularza.

Chcę wysłać formularz