małopolskie
Vienna House by Wyndham Andel's Cracow to świetny cel podróży służbowej lub konferencji, a także odpowiednie miejsce na wyjątkowy wypoczynek w sercu magicznego Krakowa. Ów czterogwiazdkowy hotel to idealne połączenie nowoczesności, sztuki i autentycznej gościnności. Położony w samym centrum miasta, zaledwie kilka kroków od głównego dworca kolejowego i prestiżowego centrum handlowego Galeria Krakowska, stanowi on odpowiedni wybór dla gości z całego świata.
W hotelu znajdują się nie tylko komfortowe pokoje i eleganckie wnętrza, ale także wyjątkowy design, który zachwyci Cię od pierwszego spojrzenia. Hotelowe przestrzenie łączą w sobie nowoczesność i sztukę, tworząc niepowtarzalny klimat, który odróżnia go od innych obiektów. Vienna House by Wyndham Andel's Cracow to gwarancja udanego pobytu i niezapomnianych chwil w jednym z najpiękniejszych miast w Polsce.
Poniżej napisaliśmy nieco więcej o ofercie tego obiektu, reprezentującego hotele na konferencje w Krakowie. Zostań z nami i sprawdź, co skrywa on w swoich wnętrzach!
Vienna House Andel's Cracow to doskonale usytuowany obiekt konferencyjny w samym sercu Krakowa. To naprawdę odpowiednie miejsce na różnego rodzaju wydarzenia biznesowe, od konferencji po spotkania, warsztaty czy szkolenia. Znajdująca się tam przestrzeń konferencyjna i eventowa obejmuje imponujące 420 m² powierzchni, która jest klimatyzowana, co zapewnia komfort przez cały rok. Obiekt ma w swojej ofercie 5 sal konferencyjnych, które można połączyć, tworząc w rezultacie jedną spójną przestrzeń.
Ponadto na gości czeka 150 m² foyer, doskonałe miejsce na przerwy kawowe i networking. Obiekt gwarantuje darmowe, szybkie połączenie WiFi, aby zapewnić płynny dostęp do internetu. Dodatkowo do dyspozycji gości oddaje on 25 miejsc parkingowych w garażu podziemnym hotelu oraz ponad 1000 miejsc parkingowych na pobliskich parkingach, co ułatwia przyjazd na spotkanie. Vienna House Andel's Cracow to miejsce o niepowtarzalnym designie i profesjonalnej obsłudze, która skutecznie dba o to, by każde wydarzenie było nie tylko udane, ale także zapadło w pamięć jako wyjątkowe i najwyższej jakości.
Vienna House Wyndham by Andel's Cracow to miejsce, które oferuje 159 pokoi i apartamentów, zapewniając tym samym zróżnicowane możliwości zakwaterowania. Przestronność pomieszczeń, połączona z wyjątkowym designem, tworzy atmosferę, w której goście mogą poczuć się niezwykle komfortowo. Niezapomniane przeżycia czekają na tych, którzy zdecydują się na pokoje i apartamenty usytuowane na najwyższych piętrach budynku. Stąd rozpościera się malownicza panorama Starego Miasta, co stanowi wyjątkową atrakcję dla miłośników piękna Krakowa.
W hotelowej restauracji Mavericks goście zasmakują oryginalnych smaków kalifornijskich, pełnych promieni słońca i luzu, w oryginalnym wnętrzu. Doświadczeni Szefowie Kuchni serwują dania prowadzące przez prawdziwą podróż smaków kalifornijskich z azjatyckimi, meksykańskimi i europejskimi wpływami. Obiekt nie zapomina także o miłośnikach wyjątkowych miejsc do relaksu i rozrywki. Klimatyczny Bar Smok z efektownym wystrojem w odcieniach miedzi i kobaltu oraz szerokim wyborem alkoholi to miejsce, które zachwyci osoby chcące się zrelaksować po pracy.
Oprócz wyjątkowej kuchni goście mogą też wypocząć w strefie SPA & Fitness. Obiekt zapewnia dostęp do siłowni, suchej sauny oraz gabinetu masażu, gdzie można cieszyć się masażami twarzy i autorskimi rytuałami.
Notatki prasowe oraz informacje o wydarzeniach branżowych prosimy przesyłać na adres: [email protected]
Luksusowy Hotel Testa w Sopocie oferuje idealne warunki do organizacji konferencji i spotkań biznesowych, łącząc nowoczesne wnętrza, znakomitą kuchnię, oraz rozbudowaną strefę Wellness & SPA, zaledwie 55 kroków od pięknej plaży.
Odkryj Platinum Mountain Hotel & SPA w Szklarskiej Porębie - luksusowy kompleks z nowoczesnym centrum konferencyjnym, strefą wellness oraz trzema restauracjami a' la carte. Idealne miejsce na konferencje, szkolenia i relaksujące wyjazdy biznesowe w otoczeniu Karkonoszy i Gór Izerskich.
Manor House SPA to miejsce, gdzie każdy detal jest starannie przemyślany, aby zapewnić gościom niezapomniane doświadczenia. Dzięki szerokiej ofercie rekreacyjno-zdrowotnej, nowoczesnemu zapleczu konferencyjnemu oraz luksusowym warunkom noclegowym, jest to idealne miejsce na organizację konferencji, szkoleń, spotkań biznesowych czy eventów firmowych.
Po dłuższej przerwie spowodowanej pandemią w nowej formie powraca Konferencja Event Biznes, która w tym roku odbędzie się pod nazwą „Nowe Horyzonty” w Warszawie 28 października!
Hotel Cottonina to miejsce, które łączy profesjonalizm z gościnnością, oferując kompleksowe usługi dla biznesu w pięknej, naturalnej scenerii. Dzięki szerokiej ofercie usług dodatkowych oraz wyjątkowej atmosferze, Hotel Cottonina stanowi idealne miejsce do organizacji wszelkiego rodzaju wydarzeń biznesowych.
Agata
Event Concierge
Szukasz obiektu na wydarzenie?
Pomożemy bezpłatnie znaleźć idealne miejsce :) Napisz na [email protected] lub skorzystaj z formularza.
Chcę wysłać formularz