Dlaczego goście negatywnie oceniają hotel?

Dlaczego goście negatywnie oceniają hotel?
Hotele dbając o swojego klienta zapewniają mu najlepszy standard usług, prezentują coraz bogatszą ofertę, konkurencyjne ceny i promocje. Zdarza się jednak, że goście, którzy decydują się na skorzystanie z danej oferty po skończonym pobycie nie są usatysfakcjonowani.

Zależność pomiędzy klientem a obsługą hotelową doskonale ilustruje gra komputerowa "Jane's hotel". Zadanie gracza polega na jak najszybszym obsługiwaniu klienta, spełnianiu jego zachcianek i ciągłym poszerzaniu oferty. Gdy jednak nie wywiążemy się z tych punktów, niezadowolony gość może opuścić hotel bez zapłaty, a dodatkowo zepsuć opinię naszemu obiektowi.

Podobnie może, i zdarza się, w prawdziwym życiu. Powodów niezadowolenia gości może być wiele. Portal hotel.info przeanalizował komentarze gości z ponad miliona ocen hoteli i wyodrębnił dziesięć najczęstszych powodów negatywnych ocen hoteli.

Po pierwsze - śniadanie. W tym przypadku najwięcej jest uwag: zbyt wysoka cena śniadania, nieadekwatna do jakości i ilości jedzenia. Za mały wybór. Brak szybkiego donoszenia potraw/nakrywania miejsc dla kolejnych gości. Stare, długo leżące jedzenie.

Po drugie - miejsca parkingowe: zdaniem gości za wysokie ceny miejsca na parkingu/w garażu, często również nieprawidłowe informacje w prezentacji hotelu dotyczące dostępności i ceny.

Po trzecie - hałas: goście rzadziej skarżą się na usytuowanie hotelu w centrum miasta i związany z tym hałas z ulicy, niż na cienkie ściany w pokojach i brak dźwiękoszczelnych okien.

Po czwarte - wielkość pokoju: szczególnie gościom z Ameryki Północnej nie podobają się małe pokoje hotelowe i ciasne łazienki w hotelach europejskich.

Po piąte - jakość usług/uprzejmość: na jakość usług nie skarżą się najczęściej goście z zagranicy. To głównie goście z kraju są niezadowoleni z jakości usług.

Będąc właścicielem hotelu warto utrzymywać dobre relacje z gośćmi. W końcu lepiej usłyszeć takie uwagi osobiście, niż przeczytać je później w Internecie.

Źródło: Serwis Informacji Turystycznych PAP

Notatki prasowe

Notatki prasowe oraz informacje o wydarzeniach branżowych prosimy przesyłać na adres: [email protected]

Mogą Cię zainteresować

Hotel 5-gwiazdkowy w Warszawie - Hotel Warszawa z nowoczesnymi salami konferencyjnymi!
Hotel 5-gwiazdkowy w Warszawie - Hotel Warszawa z nowoczesnymi salami konferencyjnymi!

Hotel Warszawa to miejsce, które łączy w sobie bogatą historię z nowoczesnym luksusem. Dzięki starannie przemyślanej ofercie konferencyjnej, wysokiej klasy zapleczu gastronomicznemu oraz komfortowym warunkom zakwaterowania, jest idealnym wyborem dla organizatorów wydarzeń.

Hotel 5-gwiazdkowy w Sopocie - Hotel Testa Sopot z nowoczesnymi salami konferencyjnymi
Hotel 5-gwiazdkowy w Sopocie - Hotel Testa Sopot z nowoczesnymi salami konferencyjnymi

Luksusowy Hotel Testa w Sopocie oferuje idealne warunki do organizacji konferencji i spotkań biznesowych, łącząc nowoczesne wnętrza, znakomitą kuchnię, oraz rozbudowaną strefę Wellness & SPA, zaledwie 55 kroków od pięknej plaży.

Hotel 5-gwiazdkowy w Szklarskiej Porębie - poznaj idealne miejsce na konferencje, czyli Platinum Mountain Hotel & SPA!
Hotel 5-gwiazdkowy w Szklarskiej Porębie - poznaj idealne miejsce na konferencje, czyli Platinum Mountain Hotel & SPA!

Odkryj Platinum Mountain Hotel & SPA w Szklarskiej Porębie - luksusowy kompleks z nowoczesnym centrum konferencyjnym, strefą wellness oraz trzema restauracjami a' la carte. Idealne miejsce na konferencje, szkolenia i relaksujące wyjazdy biznesowe w otoczeniu Karkonoszy i Gór Izerskich.

Hotel 5-gwiazdkowy w województwie mazowieckim - Manor House SPA z eleganckimi salami konferencyjnymi
Hotel 5-gwiazdkowy w województwie mazowieckim - Manor House SPA z eleganckimi salami konferencyjnymi

Manor House SPA to miejsce, gdzie każdy detal jest starannie przemyślany, aby zapewnić gościom niezapomniane doświadczenia. Dzięki szerokiej ofercie rekreacyjno-zdrowotnej, nowoczesnemu zapleczu konferencyjnemu oraz luksusowym warunkom noclegowym, jest to idealne miejsce na organizację konferencji, szkoleń, spotkań biznesowych czy eventów firmowych.

W październiku powraca Konferencja Event Biznes — „Nowe Horyzonty”
W październiku powraca Konferencja Event Biznes — „Nowe Horyzonty”

Po dłuższej przerwie spowodowanej pandemią w nowej formie powraca Konferencja Event Biznes, która w tym roku odbędzie się pod nazwą „Nowe Horyzonty” w Warszawie 28 października!

Archiwum

Agata
Event Concierge

Szukasz obiektu na wydarzenie?

Pomożemy bezpłatnie znaleźć idealne miejsce :) Napisz na [email protected] lub skorzystaj z formularza.

Chcę wysłać formularz