mazowieckie
Hotel Cyprus to jedyne w swoim rodzaju miejsce. Wnętrza utrzymane w 3-gwiazdkowym standardzie zachwycają każdego przybysza, a cypryjskie akcenty przyciągają wzrok nie tylko gości.
Nazwa hotelu nawiązuje do pięknego i malowniczego Cypru. Właściciele tworząc to wyjątkowe miejsce, chcieli oddać klimat wyspy i przenieść trochę tej magii na polskie realia. Hotel Cyprus wyróżniają lazurowe okiennice, ceramiczny dach i kamienna elewacja, nawiązując do cypryjskiego budownictwa. Klimat wyspy można poczuć również na kamiennym i kameralnym tarasie hotelowym, gdzie bujna roślinność wprost zaprasza do wypoczynku i długiego pobytu.
Ten trzygwiazdkowy hotel mieści się pod Grodziskiem Mazowieckim, zaledwie 30 kilometrów od ścisłego centrum Warszawy, dzięki temu to doskonałe miejsce na zorganizowanie konferencji czy szkolenia pod Warszawą. To miejsce jest chętnie wybierane również przed klientów biznesowych, którzy chcą zorganizować wyjazd firmowy lub przyjęcie okolicznościowe.
Na terenie hotelu znajduje się 5 sal konferencyjnych, które różnią się między sobą wielkością, liczbą dostępnych miejsc i możliwościami aranżacji. Większe sale (np. Sala Euros o pow. 320 m2) świetnie nadaje się do organizacji dużych wydarzeń biznesowych nawet na 400 osób. Mniejsze zaś (Notos czy Akwilon) sprawdzą się w przypadku bardziej kameralnych spotkań biznesowych dla ok. 20 osób.
Hotel Cyprus ma swoim gościom wiele do zaoferowania. Oprócz komfortowych pokoi w przystępnej cenie, oferuje wyśmienite jedzenie w Restauracji "Patio Mare", gdzie każdy znajdzie coś dla siebie. Szef Kuchni stara się zaspokoić kubki smakowe każdego z gości.
Goście mogą wspólnie spędzić czas podczas gry w bilard lub gry zespołowej. Grupy mogą wynająć boisko do siatkówki plażowej. Niewątpliwym atutem jest możliwość zrelaksowania się w hotelowych saunach. Wpływa to zarówno na zdrowie, jak i samopoczucie. Dużą popularnością cieszy się także zabawa w minigolfa, która jest przyjemną i prostą rozrywką dla każdej grupy - rodziny, znajomych czy współpracowników.
Notatki prasowe oraz informacje o wydarzeniach branżowych prosimy przesyłać na adres: [email protected]
Luksusowy Hotel Testa w Sopocie oferuje idealne warunki do organizacji konferencji i spotkań biznesowych, łącząc nowoczesne wnętrza, znakomitą kuchnię, oraz rozbudowaną strefę Wellness & SPA, zaledwie 55 kroków od pięknej plaży.
Odkryj Platinum Mountain Hotel & SPA w Szklarskiej Porębie - luksusowy kompleks z nowoczesnym centrum konferencyjnym, strefą wellness oraz trzema restauracjami a' la carte. Idealne miejsce na konferencje, szkolenia i relaksujące wyjazdy biznesowe w otoczeniu Karkonoszy i Gór Izerskich.
Manor House SPA to miejsce, gdzie każdy detal jest starannie przemyślany, aby zapewnić gościom niezapomniane doświadczenia. Dzięki szerokiej ofercie rekreacyjno-zdrowotnej, nowoczesnemu zapleczu konferencyjnemu oraz luksusowym warunkom noclegowym, jest to idealne miejsce na organizację konferencji, szkoleń, spotkań biznesowych czy eventów firmowych.
Po dłuższej przerwie spowodowanej pandemią w nowej formie powraca Konferencja Event Biznes, która w tym roku odbędzie się pod nazwą „Nowe Horyzonty” w Warszawie 28 października!
Hotel Cottonina to miejsce, które łączy profesjonalizm z gościnnością, oferując kompleksowe usługi dla biznesu w pięknej, naturalnej scenerii. Dzięki szerokiej ofercie usług dodatkowych oraz wyjątkowej atmosferze, Hotel Cottonina stanowi idealne miejsce do organizacji wszelkiego rodzaju wydarzeń biznesowych.
Agata
Event Concierge
Szukasz obiektu na wydarzenie?
Pomożemy bezpłatnie znaleźć idealne miejsce :) Napisz na [email protected] lub skorzystaj z formularza.
Chcę wysłać formularz