Drugi Business Mixer Klubu Agencji Eventowych za nami

Czym jest jakość eventu i jakimi kryteriami posługują się klienci w ocenie jego realizacji. Jak prognozować jakość przyszłego eventu i jak prowadzić relacje z klientem. Te i inne kwestie poruszał 10 lipca drugi Business Mixer Klubu Agencji Eventowych.

Tematem rozmów między agencjami i reprezentantami ze strony klienta była ocena jakości produkcji i obsługi eventowej. Zebrani w sali konferencyjnej warszawskiego Cosmopolitanu przy ul. Twardej 2/4, żywo dyskutowali o tym jakie czynniki przekładają się na sukces wydarzenia.

Wśród kluczowych elementów wymieniano subiektywne zadowolenie klienta czy odbiorców finalnych, stopień realizacji celów biznesowych, zwrot inwestycji czy zyskanie leady. Paneliści wskazywali również na dużą rolę
prowadzących i artystów. Na zakończenie uczestnicy opowiadali o rozwiązaniach kreatywnych własnych agencji oraz o tym jak mają się one w praktyce.


- Cieszy mnie fakt, że frekwencja zdecydowanie dopisała, a sama dyskusja była bardzo owocna. Uważamy, że możliwość spokojnego porozmawiania o istotnej dla branży tematyce z naszymi klientami jest bardzo cenne dla obu stron. Dzięki temu możemy lepiej poznać nasze postrzeganie różnych kwestii – tematów nam z pewnością nie zabraknie. - powiedział Adam Górko, Prezes Zarządu MyPlace, agencji organizującej środowy Business Mixer.

Pierwsza część prelekcji poświęcona była ocenie samej oferty. Wysoka jakość prezentacji to wg uczestników podstawa. Poza główną rolą sprzedażową może być dla firmy czymś w rodzaju wizytówki, pokazywać jej profesjonalizm i zaangażowanie. Wszyscy zgodnie podkreślali jak pomocna na tym etapie jest współpraca z podwykonawcami oraz włączenie ich do rozmów z klientem. Lepsza wymiana informacji powinna też odbywać się na linii klient – agencja reklamowa – agencja eventowa. Wszystko to przekłada się nie tyle na lepsze zrozumienie potrzeb klienta co na lepszą koordynację działań i większa satysfakcje odbiorców.

Gości konferencji byli : Marta Życińska, dyrektor biura marketingu PZU, Piotr Gołos, dyrektor Departamentu Spraw Zagranicznych, Marketingu i PR w PZPN oraz Artur Szyman, Lighting Designer w firmie Light Up. Z ramienia KAE w rozmowie udział brali także: Szymon Walkiewicz, partner WALK, Prezes Zarządu Klubu Agencji Eventowych, Adam Górko, Prezes Zarządu MyPlace oraz Kuba Śliwiński, Dyrektor Zarządzający MyPlace. Kolejna edyscja Buisenss Mixer już w przyszłym roku.

***
Klub Agencji Eventowych powstał w 2012 roku przy Stowarzyszeniu Komunikacji Marketingowej SAR. W jego skład aktualnie wchodzi osiem agencji: AGENCJA ALLEGRO, EL PADRE, EM LAB, MULTI EVENT, MYPLACE, ROCHSTAR EVENTS, STX JAMBOREE oraz WALK EVENTS. Klub ma za zadanie współtworzyć wysokie standardy i wskazywać dobre praktyki, angażować się w projekty edukacyjne, a także działać na rzecz usprawniania dialogu pomiędzy marketerami zainteresowanymi usługami z zakresu event marketingu a agencjami.



INFORMACJA PRASOWA

Notatki prasowe

Notatki prasowe oraz informacje o wydarzeniach branżowych prosimy przesyłać na adres: [email protected]

Mogą Cię zainteresować

Zapraszamy na 6. edycję Forum Horeca Idea EVOLVING 2024 w Krakowie!
Zapraszamy na 6. edycję Forum Horeca Idea EVOLVING 2024 w Krakowie!

...

Hotel 5-gwiazdkowy w Warszawie - Hotel Warszawa z nowoczesnymi salami konferencyjnymi!
Hotel 5-gwiazdkowy w Warszawie - Hotel Warszawa z nowoczesnymi salami konferencyjnymi!

Hotel Warszawa to miejsce, które łączy w sobie bogatą historię z nowoczesnym luksusem. Dzięki starannie przemyślanej ofercie konferencyjnej, wysokiej klasy zapleczu gastronomicznemu oraz komfortowym warunkom zakwaterowania, jest idealnym wyborem dla organizatorów wydarzeń.

Hotel 5-gwiazdkowy w Sopocie - Hotel Testa Sopot z nowoczesnymi salami konferencyjnymi
Hotel 5-gwiazdkowy w Sopocie - Hotel Testa Sopot z nowoczesnymi salami konferencyjnymi

Luksusowy Hotel Testa w Sopocie oferuje idealne warunki do organizacji konferencji i spotkań biznesowych, łącząc nowoczesne wnętrza, znakomitą kuchnię, oraz rozbudowaną strefę Wellness & SPA, zaledwie 55 kroków od pięknej plaży.

Hotel 5-gwiazdkowy w Szklarskiej Porębie - poznaj idealne miejsce na konferencje, czyli Platinum Mountain Hotel & SPA!
Hotel 5-gwiazdkowy w Szklarskiej Porębie - poznaj idealne miejsce na konferencje, czyli Platinum Mountain Hotel & SPA!

Odkryj Platinum Mountain Hotel & SPA w Szklarskiej Porębie - luksusowy kompleks z nowoczesnym centrum konferencyjnym, strefą wellness oraz trzema restauracjami a' la carte. Idealne miejsce na konferencje, szkolenia i relaksujące wyjazdy biznesowe w otoczeniu Karkonoszy i Gór Izerskich.

Hotel 5-gwiazdkowy w województwie mazowieckim - Manor House SPA z eleganckimi salami konferencyjnymi
Hotel 5-gwiazdkowy w województwie mazowieckim - Manor House SPA z eleganckimi salami konferencyjnymi

Manor House SPA to miejsce, gdzie każdy detal jest starannie przemyślany, aby zapewnić gościom niezapomniane doświadczenia. Dzięki szerokiej ofercie rekreacyjno-zdrowotnej, nowoczesnemu zapleczu konferencyjnemu oraz luksusowym warunkom noclegowym, jest to idealne miejsce na organizację konferencji, szkoleń, spotkań biznesowych czy eventów firmowych.

Archiwum

Agata
Event Concierge

Szukasz obiektu na wydarzenie?

Pomożemy bezpłatnie znaleźć idealne miejsce :) Napisz na [email protected] lub skorzystaj z formularza.

Chcę wysłać formularz