mazowieckie
Elżbieta Nitsze, jedna z najbardziej rozpoznawalnych Dyrektorów Generalnych hoteli w Polsce, zmieniła miejsce pracy. Odeszła z cenionego przez warszawskich gości Airport Hotel Okęcie na rzecz funkcji Dyrektor Generalnej i Prezes Zarządu Belvedere Gourmet Group - firmy, w której portfolio są takie marki premium, jak Restauracja Belvedere, Belvedere Catering by Design i Mój Prywatny Kucharz.
Na nowym stanowisku Elżbieta Nitsze będzie dbać o dalszy rozwój firmy. Swoją funkcję sprawuje od sierpnia.
Elżbieta Nitsze kojarzona może być również z innym obiektami, w których pracowała, m.in. z Sheraton Warsaw Hotel & Towers, Warsaw Marriott Hotel czy Hotelem Krynica.
Swoim doświadczeniem i wiedzą wspiera również Izbę Gospodarczą Hotelarstwa Polskiego, w której pełni funkcję Dyrektor Regionalnej dla województwa mazowieckiego.
Panią Elżbietę możecie kojarzyć również z licznych konferencji, na których dzieliła się wiedzą podczas swoich prelekcji, a także z artykułów w magazynach branżowych.
Gratulujemy p. Elżbiecie. Wielu sukcesów!
INFORMACJA PRASOWA
Notatki prasowe oraz informacje o wydarzeniach branżowych prosimy przesyłać na adres: [email protected]
Luksusowy Hotel Testa w Sopocie oferuje idealne warunki do organizacji konferencji i spotkań biznesowych, łącząc nowoczesne wnętrza, znakomitą kuchnię, oraz rozbudowaną strefę Wellness & SPA, zaledwie 55 kroków od pięknej plaży.
Odkryj Platinum Mountain Hotel & SPA w Szklarskiej Porębie - luksusowy kompleks z nowoczesnym centrum konferencyjnym, strefą wellness oraz trzema restauracjami a' la carte. Idealne miejsce na konferencje, szkolenia i relaksujące wyjazdy biznesowe w otoczeniu Karkonoszy i Gór Izerskich.
Manor House SPA to miejsce, gdzie każdy detal jest starannie przemyślany, aby zapewnić gościom niezapomniane doświadczenia. Dzięki szerokiej ofercie rekreacyjno-zdrowotnej, nowoczesnemu zapleczu konferencyjnemu oraz luksusowym warunkom noclegowym, jest to idealne miejsce na organizację konferencji, szkoleń, spotkań biznesowych czy eventów firmowych.
Po dłuższej przerwie spowodowanej pandemią w nowej formie powraca Konferencja Event Biznes, która w tym roku odbędzie się pod nazwą „Nowe Horyzonty” w Warszawie 28 października!
Hotel Cottonina to miejsce, które łączy profesjonalizm z gościnnością, oferując kompleksowe usługi dla biznesu w pięknej, naturalnej scenerii. Dzięki szerokiej ofercie usług dodatkowych oraz wyjątkowej atmosferze, Hotel Cottonina stanowi idealne miejsce do organizacji wszelkiego rodzaju wydarzeń biznesowych.
Agata
Event Concierge
Szukasz obiektu na wydarzenie?
Pomożemy bezpłatnie znaleźć idealne miejsce :) Napisz na [email protected] lub skorzystaj z formularza.
Chcę wysłać formularz