Portal MojeKonferencje.pl miał przyjemność pełnić rolę patrona medialnego szóstej edycji
konferencji Event Biznes, która odbyła się 13 listopada w Centrum
Targowo-Kongresowym w Warszawie. W wydarzeniu wzięli udział
managerowie, dyrektorowie działów marketingu i sprzedaży,
pracownicy odpowiedzialni za komunikację, specjaliści do spraw PR
oraz HR z licznych firm z całej Polski. Nie brakowało także osób
bezpośrednio związanych z branżą eventową, w tym wielu
zagranicznych autorytetów w dziedzinach technologii czy prawa.
Podczas tego jednego,
jesiennego dnia Global Expo zmieniło się w miejsce stworzone z
myślą o osobach związanych z organizacją czy realizacją eventów.
W Centrum rozstawiono 60 stoisk targowych, wśród których goście
mogli natrafić także na stoisko MojeKonferencje.pl. Na scenie pojawiło się aż 20
zagranicznych gości oraz 12 prelegentów i szkoleniowców. Przez pięć godzin dostarczali widowni specjalistycznej wiedzy z zakresu
tematów kluczowych dla branży eventowej. Mówcy zaproponowali również praktyczne rozwiązania dla event marketingu oraz pokazali szereg
inspiracji wynikających ze światowych trendów. Event Biznes
pozwolił gościom na wymianę doświadczeń z zakresu strategii
budowania marki, promocji i zarządzania, a także umożliwił
wysnucie wniosków po analizach nurtów w socjologii, marketingu oraz
rozwoju nowych technologii.
W tym roku konferencję otworzyła prelekcja Drossoa Drossosa z Global Consultant of Experiential Marketing, który mówił o tym, jak globalne marki wykorzystują doświadczenia marketingowe do budowania relacji ze swoimi klientami. W następnych etapach wydarzenia omawiano narzędzia technologiczne, które angażują uczestników eventów oraz omówiono działanie digital experience. Mówiono także między innymi o tym, jaki wpływ na firmę ma społeczna odpowiedzialność biznesu oraz przeanalizowano najlepsze praktyki zarządzania wzajemnymi relacjami.
![](https://www.mojekonferencje.pl/media/summernote/5dd7c89ea951d_attachment.jpg)
Oprócz wielu ciekawych
prelekcji, uczestnikom umożliwiono wzięcie udziału w szkoleniach z
zakresu prawa, social mediów, bezpieczeństwa, efektywności eventów
oraz wykorzystywania na nich utworów muzycznych. Dużą
popularnością cieszyły się debaty na temat nowego pokolenia
pracowników oraz techniki eventowej. W pierwszym bloku paneli
dyskusyjnych omówiono kwestie najważniejszych spraw
branży eventowej, zaś w drugim bloku poruszono temat potencjału
polskich instytucji przemysłu spotkań.
Na tegorocznej edycji
Event Biznes zdecydowanie działo się dużo, ale to tym lepiej dla
całej branży eventowej. Uczestnicy prelekcji oraz warsztatów
otrzymali sporą paczkę wartościowej wiedzy i praktycznych
wskazówek, które mogą od teraz zacząć wprowadzać w życie. My także opuszczaliśmy konferencję bogatsi o nowe inspiracje
i motywację do dalszego rozwoju.
Serdecznie dziękujemy organizatorom za zaproszenie, a także wszystkim, z którymi mieliśmy przyjemność się spotkać za poświęcony czas i przyjemną atmosferę. Z niecierpliwością wyczekujemy kolejnej edycji!
Notatki prasowe
Notatki prasowe oraz informacje o wydarzeniach branżowych prosimy przesyłać na adres:
[email protected]