...
12 stycznia 2017 w Centrum Targowo - Kongresowym MT Polska w Warszawie odbędzie się Forum Branży Eventowej 2017 - jedno z najważniejszych wydarzeń o tematyce eventowej w Polsce.
Misją forum jest przede wszystkim pokazanie eventu, jako spójnej i skutecznej formy komunikacji z klientami, pracownikami oraz wszystkimi innymi uczestnikami otoczenia wewnętrznego i zewnętrznego przedsiębiorstwa czy instytucji.
Podczas FBE 2017 omówione będą między innymi trendy i zmiany pojawiające się na rynku spotkań oraz wynikające z nich konsekwencje. Na forum pojawią się eksperci, którzy podzielą się z uczestnikami swoją wiedzą z zakresu polityki marketingowej i HR z wykorzystaniem narzędzia, jakim jest event. Uczestnicy dowiedzą się, w jaki sposób technika czy catering, są w stanie wpłynąć na poziom satysfakcji uczestników, a tym samym na wzrost efektywności przedsięwzięcia.
FBE 2017 to wydarzenie bogate w merytoryczne wystąpienia i panele eksperckie, sesje networkingowe oraz Strefa Dostawców zawierająca prezentacje najciekawszych ofert rynkowych. Forum towarzyszy prestiżowy konkurs Top Event.
Podczas poprzedniej edycji, FBE 2016, udział wzięło 1004 uczestników. W Strefie Dostawców, na 86 stoiskach pokazało się 97 firm. W styczniu 2017 roku organizatorzy spodziewają się około 1500 uczestników i ponad 120 firm.
Notatki prasowe oraz informacje o wydarzeniach branżowych prosimy przesyłać na adres: [email protected]
...
Hotel Warszawa to miejsce, które łączy w sobie bogatą historię z nowoczesnym luksusem. Dzięki starannie przemyślanej ofercie konferencyjnej, wysokiej klasy zapleczu gastronomicznemu oraz komfortowym warunkom zakwaterowania, jest idealnym wyborem dla organizatorów wydarzeń.
Luksusowy Hotel Testa w Sopocie oferuje idealne warunki do organizacji konferencji i spotkań biznesowych, łącząc nowoczesne wnętrza, znakomitą kuchnię, oraz rozbudowaną strefę Wellness & SPA, zaledwie 55 kroków od pięknej plaży.
Odkryj Platinum Mountain Hotel & SPA w Szklarskiej Porębie - luksusowy kompleks z nowoczesnym centrum konferencyjnym, strefą wellness oraz trzema restauracjami a' la carte. Idealne miejsce na konferencje, szkolenia i relaksujące wyjazdy biznesowe w otoczeniu Karkonoszy i Gór Izerskich.
Manor House SPA to miejsce, gdzie każdy detal jest starannie przemyślany, aby zapewnić gościom niezapomniane doświadczenia. Dzięki szerokiej ofercie rekreacyjno-zdrowotnej, nowoczesnemu zapleczu konferencyjnemu oraz luksusowym warunkom noclegowym, jest to idealne miejsce na organizację konferencji, szkoleń, spotkań biznesowych czy eventów firmowych.
Agata
Event Concierge
Szukasz obiektu na wydarzenie?
Pomożemy bezpłatnie znaleźć idealne miejsce :) Napisz na [email protected] lub skorzystaj z formularza.
Chcę wysłać formularz