...
W Katowicach powstała nowa przestrzeń konferencyjna dla klientów biznesowych Best Western. Forum Kongresowe, bo o nim mowa, powstało przy Best Western Premier Hotel Forum i zajmuje blisko 800 m2 powierzchni, dzięki czemu ma ogromny potencjał, by stać się jedną z głównych baz konferencyjno-bankietowych aglomeracji śląskiej.
Best Western Hotel Forum Katowice po uruchomieniu nowoczesnego Forum Kongresowego oferuje swoim gościom aż pięć razy większą powierzchnię konferencyjną niż do tej pory. Do dyspozycji gości oddano sale ulokowane na dwóch poziomach, dzięki czemu Forum obejmuje aż 1000 m2.
Usytuowana na parterze budynku sala bankietowo-koncertowa GOLD, dzięki 371 m2 powierzchni pomieścić może blisko 400 os. Umożliwia m. in. organizację targów oraz wystaw. Co więcej, sala przystosowana jest także do ekspozycji ciężkiego sprzętu, w tym samochodów - Forum Kongresowe jako jedyne w Katowicach zapewnia tego typu przestrzeń.
Pierwsze piętro budynku zajmuje przestronna sala SILVER, którą dzięki wyposażeniu w nowoczesny system ścian przesuwnych można swobodnie dostosowywać do potrzeb klientów. Możliwe jest podzielenie jej na cztery mniejsze sale, każdą o powierzchni blisko 100 m2.
Wraz z dotychczas funkcjonującymi salami GREEN, ORANGE, PINK i BLACK, kompleks stanowi ciekawą propozycję dla wszelkiego rodzaju wydarzeń i ma ogromny potencjał by stać się jednym z głównych punktów na konferencyjno-biznesowej mapie aglomeracji śląskiej.
Cały budynek Forum wyposażony został w zintegrowany, inteligentny system multimedialny, który pozwala na intuicyjne sterowanie ekranami, projektorami, nagłośnieniem i oświetleniem w całym budynku przy użyciu jednego panelu.
Best Western Premier Hotel Forum Katowice położony jest w niedalekiej odległości od centrum Katowic z dogodnym dojazdem do głównych szlaków komunikacyjnych, lotniska Pyrzowice i miast aglomeracji śląskiej. W obiekcie mieszczą się Drink Bar oraz restauracja Kuchnia Otwarta, oferująca tradycyjne potrawy kuchni regionalnej i polskiej. Do dyspozycji gości pozostają również sauny oraz stacjonarne urządzenia aerobowe i wysiłkowe. Hotel zapewnia także bezpłatny parking.
INFORMACJA PRASOWA
Notatki prasowe oraz informacje o wydarzeniach branżowych prosimy przesyłać na adres: [email protected]
...
Hotel Warszawa to miejsce, które łączy w sobie bogatą historię z nowoczesnym luksusem. Dzięki starannie przemyślanej ofercie konferencyjnej, wysokiej klasy zapleczu gastronomicznemu oraz komfortowym warunkom zakwaterowania, jest idealnym wyborem dla organizatorów wydarzeń.
Luksusowy Hotel Testa w Sopocie oferuje idealne warunki do organizacji konferencji i spotkań biznesowych, łącząc nowoczesne wnętrza, znakomitą kuchnię, oraz rozbudowaną strefę Wellness & SPA, zaledwie 55 kroków od pięknej plaży.
Odkryj Platinum Mountain Hotel & SPA w Szklarskiej Porębie - luksusowy kompleks z nowoczesnym centrum konferencyjnym, strefą wellness oraz trzema restauracjami a' la carte. Idealne miejsce na konferencje, szkolenia i relaksujące wyjazdy biznesowe w otoczeniu Karkonoszy i Gór Izerskich.
Manor House SPA to miejsce, gdzie każdy detal jest starannie przemyślany, aby zapewnić gościom niezapomniane doświadczenia. Dzięki szerokiej ofercie rekreacyjno-zdrowotnej, nowoczesnemu zapleczu konferencyjnemu oraz luksusowym warunkom noclegowym, jest to idealne miejsce na organizację konferencji, szkoleń, spotkań biznesowych czy eventów firmowych.
Agata
Event Concierge
Szukasz obiektu na wydarzenie?
Pomożemy bezpłatnie znaleźć idealne miejsce :) Napisz na [email protected] lub skorzystaj z formularza.
Chcę wysłać formularz