łódzkie
We wtorek 8 grudnia rusza kolejna edycja Forum Menadżerów Służby Zdrowia. Tym razem przyszła pora na Łódź. Spotkanie odbędzie się w Hotelu Grand przy ul. Piotrkowskiej 72.
Podczas spotkania odbędą się liczne prelekcje, na tematy związane bezpośrednio z działalnością biznesową placówek leczniczych. Eksperci z branży medycznej, zajmujący się m. in. prawem i zarządzaniem, podczas konferencji podzielą się z uczestnikami swoją wiedzą i wieloletnim doświadczeniem. Dzięki temu, uczestnicy forum poznają sposoby pozyskiwania finansów, zarządzania personelem i placówką medyczną, a także będą mogli w przyszłości podejmować najlepsze decyzje biznesowe.
Spotkanie dedykowane jest główne dyrektorom szpitali i przychodni, kadrze zarządzającej prywatnymi centrami medycznymi oraz menadżerom placówek. Tematyka wydarzenia to m. In. ochrona danych osobowych, dotacje unijne, zasady prowadzenia dokumentacji, realizacja i kontrola umów z NFZ i wiele innych zagadnień istotnych z punktu widzenia placówek medycznych.
Szczegółowe informacje na temat forum znajdują się na www.mcbkonferencje.pl.
Notatki prasowe oraz informacje o wydarzeniach branżowych prosimy przesyłać na adres: [email protected]
Luksusowy Hotel Testa w Sopocie oferuje idealne warunki do organizacji konferencji i spotkań biznesowych, łącząc nowoczesne wnętrza, znakomitą kuchnię, oraz rozbudowaną strefę Wellness & SPA, zaledwie 55 kroków od pięknej plaży.
Odkryj Platinum Mountain Hotel & SPA w Szklarskiej Porębie - luksusowy kompleks z nowoczesnym centrum konferencyjnym, strefą wellness oraz trzema restauracjami a' la carte. Idealne miejsce na konferencje, szkolenia i relaksujące wyjazdy biznesowe w otoczeniu Karkonoszy i Gór Izerskich.
Manor House SPA to miejsce, gdzie każdy detal jest starannie przemyślany, aby zapewnić gościom niezapomniane doświadczenia. Dzięki szerokiej ofercie rekreacyjno-zdrowotnej, nowoczesnemu zapleczu konferencyjnemu oraz luksusowym warunkom noclegowym, jest to idealne miejsce na organizację konferencji, szkoleń, spotkań biznesowych czy eventów firmowych.
Po dłuższej przerwie spowodowanej pandemią w nowej formie powraca Konferencja Event Biznes, która w tym roku odbędzie się pod nazwą „Nowe Horyzonty” w Warszawie 28 października!
Hotel Cottonina to miejsce, które łączy profesjonalizm z gościnnością, oferując kompleksowe usługi dla biznesu w pięknej, naturalnej scenerii. Dzięki szerokiej ofercie usług dodatkowych oraz wyjątkowej atmosferze, Hotel Cottonina stanowi idealne miejsce do organizacji wszelkiego rodzaju wydarzeń biznesowych.
Agata
Event Concierge
Szukasz obiektu na wydarzenie?
Pomożemy bezpłatnie znaleźć idealne miejsce :) Napisz na [email protected] lub skorzystaj z formularza.
Chcę wysłać formularz