dolnośląskie
Szukasz idealnego miejsca na zorganizowanie konferencji, szkolenia lub spotkania biznesowego w górach? Platinum Mountain Hotel & SPA w Szklarskiej Porębie to perfekcyjne rozwiązanie dla Ciebie. Zjawiskowo położony pomiędzy dwoma pasmami górskimi - Karkonoszami i Górami Izerskimi, ten nowoczesny kompleks oferuje wyjątkową mieszankę luksusu, elegancji oraz funkcjonalności, której nie znajdziesz nigdzie indziej.
Platinum Mountain Hotel & SPA mieści się w samym sercu malowniczej Szklarskiej Poręby, co gwarantuje gościom nie tylko komfortowy wypoczynek, ale także dostęp do licznych atrakcji tego urokliwego regionu. Hotel znajduje się zaledwie 5 minut spacerem od Ski Areny, co sprawia, że jest doskonałym punktem wyjścia dla miłośników sportów zimowych.
Poniżej napisaliśmy więcej o ofercie tego obiektu, reprezentującego hotele na konferencje w Szklarskiej Porębie. Koniecznie zostań z nami!
Nie tylko lokalizacja przyciąga do Platinum Mountain Hotel & SPA, ale również jego imponująca infrastruktura konferencyjna. Wielofunkcyjna sala Ametyst o powierzchni 390 m2 oraz pawilon konferencyjny o powierzchni 290 m2 zapewniają odpowiednią przestrzeń dla różnorodnych wydarzeń biznesowych. Sala Ametyst może być podzielona na kilka części, co pozwala dostosować ją do indywidualnych potrzeb i preferencji organizatorów. Łączna powierzchnia konferencyjno-bankietowa wynosi 680 m2. Sale konferencyjne w Platinum Mountain Hotel & SPA różnią się wielkością, pozwalając na organizację kameralnych spotkań oraz dużych konferencji i kongresów. W największej konfiguracji może się tam zmieścić nawet do 300 osób w ustawieniu teatralnym.
Każda sala konferencyjna w Platinum Mountain Hotel & SPA została wyposażona w najnowocześniejszy sprzęt audiowizualny i multimedialny. Dzięki panoramicznym oknom, pomieszczenia są pełne naturalnego światła, a malowniczy widok na okoliczne lasy dodaje uroku i inspiracji. Ponadto sale posiadają klimatyzację oraz możliwość zaciemnienia przestrzeni w razie potrzeby, co zapewnia idealne warunki do skupienia się podczas wydarzeń biznesowych. Dodatkowo podkreślenia wymaga fakt, iż obiekt zapewnia na każdym etapie organizacji wydarzenia pełne wsparcie ze strony opiekuna MICE, a także wsparcie techniczne.
Komfort, wysoki standard, luksus - tak w skrócie można opisać zaplecze noclegowe obiektu. W Platinum Mountain Hotel & Spa znajduje się 145 pokoi hotelowych o 5-gwiazdkowym standardzie, 320 apartamentów Platinum Apartaments oraz 55 apartamentów w Platinum Adults. Zdecydowanie są to odpowiednie warunki do wypoczynku - zarówno po długiej podróży, jak i po wielogodzinnych spotkaniach biznesowych. Uroku dodają też widoki rozpościerające się z hotelowych okien, które robią wrażenie o każdej porze roku.
Bardzo dużym atutem jest to, że w obiekcie można się delektować wykwintnymi daniami kuchni polskiej i regionalnej w restauracji Regionalne Talerze lub skosztować autorskich kompozycji w restauracji à la carte. Bogate bufety, sezonowe propozycje oraz aromatyczne stacje gotowania na żywo z pewnością zaspokoją nawet najbardziej wymagające podniebienia.
Po pracy czas na relaks i rekreację. Strefa SPA Dr Irena Eris to oaza spokoju, gdzie goście mogą korzystać z różnorodnych zabiegów relaksacyjnych i upiększających. Basen z saunarium, basen do floatingu, wanny jacuzzi oraz basen zewnętrzny zapewniają niezapomniane chwile relaksu po intensywnym dniu. Platinum Mountain Hotel & SPA to nie tylko miejsce na organizację wydarzeń biznesowych, to prawdziwa oaza dla ciała i ducha. Jego wyjątkowa lokalizacja, doskonała infrastruktura konferencyjna, nowoczesne wyposażenie, bogata oferta gastronomiczna oraz strefa relaksu sprawiają, że każde wydarzenie organizowane tutaj staje się niezapomnianym doświadczeniem.
Notatki prasowe oraz informacje o wydarzeniach branżowych prosimy przesyłać na adres: [email protected]
Agata
Event Concierge
Szukasz obiektu na wydarzenie?
Pomożemy bezpłatnie znaleźć idealne miejsce :) Napisz na [email protected] lub skorzystaj z formularza.
Chcę wysłać formularz