Jeszcze niedawno wspominaliśmy o tym, że wielkimi krokami zbliża się Hotel Marketing Conference, jednocześnie przybliżając ideę owego przedsięwzięcia. Dziś z przyjemnością odsłonimy kolejne karty i napiszemy nieco więcej! Zanim jednak to nastąpi, warto przypomnieć, że HMC odbędzie się 24 i 25 października 2022 roku, czyli już naprawdę niebawem.
Musisz wiedzieć, że event ten w doskonałych proporcjach łączy merytoryczną wiedzę z... dobrą zabawą. Profitroom, który jest organizatorem HMC, zna się na rzeczy i doskonale wie, jak sprawić, aby tego typu wydarzenie było po prostu niezapomniane. W związku z tym nie pozostaje nam nic innego, jak zdradzić, że uczestników wydarzenia czekają absolutnie fantastyczne wieczory podczas Simply More Party. Naprawdę już nie możemy się doczekać!
Koniecznie też trzeba przy tym dodać, że tegorocznej edycji nie będzie brakowało rozmachu. Może jeszcze tego nie wiesz, ale Hotel Marketing Conference odbędzie się w nietuzinkowej przestrzeni. Gospodarzem eventu będzie Międzynarodowe Centrum Kongresowe w Katowicach znajdujące się tuż obok słynnego Spodka. Oczywiście w evencie można też wciąż udział online.
Oba dni HMC będą pełne inspirujących spotkań, ciekawych zagadnień oraz fantastycznych gości. Z przyjemnością więc zdradzimy kilka nazwisk oraz podamy, o czym owi goście opowiedzą uczestnikom. Skupimy się dziś na pierwszym dniu przedsięwzięcia, czyli na 24 października. O tym drugim napiszemy już niebawem.
No dobrze, czyli kto wystąpi na HMC? Uczestnicy wydarzenia podczas pierwszego dnia będą mieli okazję wysłuchać świetnego wystąpienia Prof. zw. Dr hab. UE w Poznaniu Henryka Mruka. Opowie on nieco więcej o trendach konsumenckich 2023+. Zaraz po nim wystąpi Project Managemenent Team Leader Profitroom, czyli Magdalena Gawron, podejmując temat wypoczynku w e-koszyku, podpowiadając, jak skutecznie sprzedawać przez stronę internetową. Kolejnym gościem jest Właściciel agencji promocyjnej mome.pl, Kamil Biegański. Opowie on o tym, jak można zwiększyć poziom rezerwacji dzięki angażującym materiałom wideo. Następnie E-Marketing & Social Media Team Leader Profitroom, Marika Kachelska wytłumaczy, jak w praktyce działa influencer marketing. Po tym wystąpieniu odbędzie się panel dyskusyjny, do udziału w którym już teraz serdecznie zachęcamy.
Kolejna gościni to Head of Customer Success Profitroom, Joanna Kulesza. Podejmie ona temat "Dane z Profitroom Suite - co wiemy o rezerwujących", po czym odbędzie się kolejny panel dyskusyjny. Podczas pierwszego dnia HMC wystąpi także Chief Product Officer Profitroom, Waldemar Antonowicz opowiadający o maksymalizacji doświadczeń gości.
Opisaliśmy dopiero jeden z dwóch dni Hotel Marketing Conference, a już widać, że jest on niemal po brzegi wypełniony interesującymi treściami, które każda osoba związana z branżą hotelarską powinna znać. Jako patroni tego wydarzenia niezmiennie zachęcamy do wzięcia udziału!
Notatki prasowe oraz informacje o wydarzeniach branżowych prosimy przesyłać na adres: [email protected]
Agata
Event Concierge
Szukasz obiektu na wydarzenie?
Pomożemy bezpłatnie znaleźć idealne miejsce :) Napisz na [email protected] lub skorzystaj z formularza.
Chcę wysłać formularz