Innowacyjny produkt na rynku hotelarskim - HotelEye

Innowacyjny produkt na rynku hotelarskim - HotelEye
Od wielu lat branża hotelarska w Polsce rozwija się niezwykle szybko. Każdy Dyrektor, Marketing Manager, a także Revenue Manager, zdają sobie sprawę, jak ważną rolę odgrywa stała kontrola oraz odpowiednie zarządzanie polityką cenową. Są one niezbędne, wręcz obowiązkowe, a często niestety bagatelizowane. W odpowiedzi na ten problem, Tomasz Chojnacki oraz Piotr Górecki postanowili znaleźć rozwiązanie i stworzyli coś zupełnie nowego - HotelEye.

Twój sukces z HotelEye
Hotele sieciowe od lat monitorują konkurentów, posiadają odpowiedni budżet na tego typu działania, programy dostarczane przez centralę a także dedykowany personel. Większość indywidualnych obiektów nie posiada odpowiedniego budżetu na zatrudnienie dodatkowych pracowników, ciągły brak czasu jednoosobowego działu marketingu utrudnia podglądanie konkurencji a brak odpowiednich narzędzi zmusza do prowadzenia tego typu działań “ręcznie” co wiąże się z tworzeniem wielu dokumentów excel i ogromnej liczbie godzin spędzonych w internecie na przeszukiwaniu stron i portali. Programy specjalizujące się w analizie cen i obłożenia, to jeden z wielu sposobów, które od wielu lat wykorzystywane są do wsparcia Hoteli w codziennych często mozolnych działaniach. Zdecydowaliśmy się na zupełnie inny kierunek, stworzyliśmy innowacyjną platformę łącząca funkcjonalności marketingowe, revenue oraz dane z segmentu konferencyjnego oferując oferując tym samym, pierwsze i jedyne w Polsce tego typu narzędzie dla Hotelarzy.

Wszystko w jednym miejscu
Tworząc System HotelEye współpracowaliśmy ze specjalistami z wieloletnim doświadczeniem w hotelarstwie, którzy zdobywali swoją wiedzę w najlepszych hotelowych markach w kraju i zagranicą. HotelEye to platforma, dedykowana głównie dyrektorom/managerom, którzy łączą swoje obowiązki zarządcze z revenue managementem oraz kontrolą podwykonawców obsługujących marketingowo Hotel ale także dla pracowników poszczególnych działów. System zawiera w jednym miejscu wszystkie wydatki na działania marketingowe Hotelu, ceny i obłożenie. Powstał w odpowiedzi na zapotrzebowanie rynku na tego typu produkty oraz trend technologiczny narzędzi analitycznych i tzw. “shopperów” jaki dotarł z zagranicy do Polski mówi Tomasz Chojnacki.

Przejrzystość i intuicyjność
Chcieliśmy udowodnić, że liczne funkcjonalności zawarte w jednej platformie nie muszą być trudne w obsłudze. HotelEye jest najlepszym przykładem na to, że System może być przejrzysty i intuicyjny dla użytkowników, którzy nie potrzebują specjalistycznej wiedzy IT, aby z niego korzystać. Narzędzie przedstawia najważniejsze dane statystyczne, zbierane między innymi z Google Analytics, Google AdWords, portali społecznościowych jak Facebook, OTA oraz metasearchy jak TripAdvisor. System powstał również ze względu na ułatwienie organizacji pracy i zaoszczędzenie czasu możliwość obserwacji niezbędnych informacji marketingowych oraz dotyczących revenue managementu w jednym miejscu, pozwalają na szybsze podejmowanie decyzji i układanie znacznie lepszych strategii wyjaśnia Piotr Górecki.

Jeden System, wiele korzyści
Przy wykorzystaniu HotelEye, każdy obiekt może zwiększyć swoją wiedzę o konkurencji. Narzędzie dostarcza wiele informacji, począwszy od działań marketingowych, pozycji w internecie, wydarzeń w okolicy, opinii aż po ceny i obłożenie. W prosty sposób pozwala uzyskać przewagę nad konkurencją. Obecnie System można wypróbować bezpłatnie przez 14dni. Więcej szczegółów na stronie: www.hoteleye.pl

Tomasz Chojnacki
Absolwent kierunku Zarządzanie w Wyższej Szkole Handlowej we Wrocławiu oraz kierunku Organizacja Turystyki i Rekreacji. Od 14 lat w branży interaktywnej, od 9 związany z branżą hotelową i turystyczną. Pracował dla takich marek jak: MercedesBenz, Koleje Dolnośląskie S.A. czy Thomas Cook AG. Przez ostatnie 6 lat zajmował stanowisko Dyrektora Działu Sprzedaży w firmie PROFITROOM, gdzie od początku budował dział sprzedaży, a w późniejszym okresie, jako Dyrektor ds. Kluczowych Klientów, dbał o optymalny dobór narzędzi dla hoteli i zapewnienie im najwyższej jakości obsługi. Odwiedził ponad 600 obiektów hotelarskich. Obecnie współtwórca i założyciel firmy Hotel Marketing Group, dostawcy innowacyjnego ecosystemu produktów HotelEye, służącego do analizy konkurencji i kontroli działań marketingowych. Jest to pierwszy tego typu produkt analityczny dla Hoteli w Polsce.

Piotr Górecki
Agile Project Manager, specjalista z dziedziny Lean Canvas i rozwoju produktów internetowych. Od lat aktywnie pracujący przy projektach internetowych na różnych stadiach rozwoju. Pracował dla takich marek jak: Benefit Systems, Volkswagen czy SKI Republic. Pasjonat nowych technologii, Internet of Things i przemyślanej informatyzacji wszystkich sektorów gospodarki. Łączy biznesowe podejście do startupów z głębokim zrozumieniem technologii potrzebnych do ich wykonania. Prywatnie podróżnik, który odwiedził już ponad 60 krajów na 5 kontynentach. Obecnie współtwórca i założyciel firmy Hotel Marketing Group, dostawcy innowacyjnego ecosystemu produktów HotelEye, służącego do analizy konkurencji i kontroli działań marketingowych. Jest to pierwszy tego typu produkt analityczny dla Hoteli w Polsce.

Notatki prasowe

Notatki prasowe oraz informacje o wydarzeniach branżowych prosimy przesyłać na adres: [email protected]

Mogą Cię zainteresować

Zapraszamy na 6. edycję Forum Horeca Idea EVOLVING 2024 w Krakowie!
Zapraszamy na 6. edycję Forum Horeca Idea EVOLVING 2024 w Krakowie!

...

Hotel 5-gwiazdkowy w Warszawie - Hotel Warszawa z nowoczesnymi salami konferencyjnymi!
Hotel 5-gwiazdkowy w Warszawie - Hotel Warszawa z nowoczesnymi salami konferencyjnymi!

Hotel Warszawa to miejsce, które łączy w sobie bogatą historię z nowoczesnym luksusem. Dzięki starannie przemyślanej ofercie konferencyjnej, wysokiej klasy zapleczu gastronomicznemu oraz komfortowym warunkom zakwaterowania, jest idealnym wyborem dla organizatorów wydarzeń.

Hotel 5-gwiazdkowy w Sopocie - Hotel Testa Sopot z nowoczesnymi salami konferencyjnymi
Hotel 5-gwiazdkowy w Sopocie - Hotel Testa Sopot z nowoczesnymi salami konferencyjnymi

Luksusowy Hotel Testa w Sopocie oferuje idealne warunki do organizacji konferencji i spotkań biznesowych, łącząc nowoczesne wnętrza, znakomitą kuchnię, oraz rozbudowaną strefę Wellness & SPA, zaledwie 55 kroków od pięknej plaży.

Hotel 5-gwiazdkowy w Szklarskiej Porębie - poznaj idealne miejsce na konferencje, czyli Platinum Mountain Hotel & SPA!
Hotel 5-gwiazdkowy w Szklarskiej Porębie - poznaj idealne miejsce na konferencje, czyli Platinum Mountain Hotel & SPA!

Odkryj Platinum Mountain Hotel & SPA w Szklarskiej Porębie - luksusowy kompleks z nowoczesnym centrum konferencyjnym, strefą wellness oraz trzema restauracjami a' la carte. Idealne miejsce na konferencje, szkolenia i relaksujące wyjazdy biznesowe w otoczeniu Karkonoszy i Gór Izerskich.

Hotel 5-gwiazdkowy w województwie mazowieckim - Manor House SPA z eleganckimi salami konferencyjnymi
Hotel 5-gwiazdkowy w województwie mazowieckim - Manor House SPA z eleganckimi salami konferencyjnymi

Manor House SPA to miejsce, gdzie każdy detal jest starannie przemyślany, aby zapewnić gościom niezapomniane doświadczenia. Dzięki szerokiej ofercie rekreacyjno-zdrowotnej, nowoczesnemu zapleczu konferencyjnemu oraz luksusowym warunkom noclegowym, jest to idealne miejsce na organizację konferencji, szkoleń, spotkań biznesowych czy eventów firmowych.

Archiwum

Agata
Event Concierge

Szukasz obiektu na wydarzenie?

Pomożemy bezpłatnie znaleźć idealne miejsce :) Napisz na [email protected] lub skorzystaj z formularza.

Chcę wysłać formularz