Od wielu lat branża hotelarska w Polsce rozwija się niezwykle szybko. Każdy Dyrektor,
Marketing Manager, a także Revenue Manager, zdają sobie sprawę, jak
ważną rolę odgrywa stała kontrola oraz odpowiednie zarządzanie polityką
cenową. Są one niezbędne, wręcz obowiązkowe, a często niestety
bagatelizowane. W odpowiedzi na ten problem, Tomasz Chojnacki oraz Piotr
Górecki postanowili znaleźć rozwiązanie i stworzyli coś zupełnie nowego -
HotelEye.
Twój sukces z HotelEye
Hotele sieciowe od lat monitorują
konkurentów, posiadają odpowiedni budżet na tego typu działania,
programy dostarczane przez centralę a także dedykowany personel.
Większość indywidualnych obiektów nie posiada odpowiedniego budżetu na
zatrudnienie dodatkowych pracowników, ciągły brak czasu jednoosobowego
działu marketingu utrudnia podglądanie konkurencji a brak odpowiednich
narzędzi zmusza do prowadzenia tego typu działań “ręcznie” co wiąże się z
tworzeniem wielu dokumentów excel i ogromnej liczbie godzin spędzonych
w internecie na przeszukiwaniu stron i portali. Programy specjalizujące
się w analizie cen i obłożenia, to jeden z wielu sposobów, które od
wielu lat wykorzystywane są do wsparcia Hoteli w codziennych często
mozolnych działaniach. Zdecydowaliśmy się na zupełnie inny kierunek,
stworzyliśmy innowacyjną platformę łącząca funkcjonalności marketingowe,
revenue oraz dane z segmentu konferencyjnego oferując oferując tym
samym, pierwsze i jedyne w Polsce tego typu narzędzie dla Hotelarzy.
Wszystko w jednym miejscu
Tworząc System HotelEye współpracowaliśmy
ze specjalistami z wieloletnim doświadczeniem w hotelarstwie, którzy
zdobywali swoją wiedzę w najlepszych hotelowych markach w kraju i
zagranicą. HotelEye to platforma, dedykowana głównie dyrektorom/managerom,
którzy łączą swoje obowiązki zarządcze z revenue managementem oraz
kontrolą podwykonawców obsługujących marketingowo Hotel ale także dla
pracowników poszczególnych działów. System zawiera w jednym miejscu
wszystkie wydatki na działania marketingowe Hotelu, ceny i obłożenie.
Powstał w odpowiedzi na zapotrzebowanie rynku na tego typu produkty
oraz trend technologiczny narzędzi analitycznych i tzw. “shopperów” jaki
dotarł z zagranicy do Polski mówi Tomasz Chojnacki.
Przejrzystość i
intuicyjność
Chcieliśmy udowodnić, że liczne funkcjonalności zawarte w
jednej platformie nie muszą być trudne w obsłudze. HotelEye jest
najlepszym przykładem na to, że System może być przejrzysty i intuicyjny
dla użytkowników, którzy nie potrzebują specjalistycznej wiedzy IT, aby
z niego korzystać. Narzędzie przedstawia najważniejsze dane
statystyczne, zbierane między innymi z Google Analytics, Google AdWords,
portali społecznościowych jak Facebook, OTA oraz metasearchy jak
TripAdvisor. System powstał również ze względu na ułatwienie organizacji
pracy i zaoszczędzenie czasu możliwość obserwacji niezbędnych
informacji marketingowych oraz dotyczących revenue managementu w jednym
miejscu, pozwalają na szybsze podejmowanie decyzji i układanie znacznie
lepszych strategii wyjaśnia Piotr Górecki.
Jeden System, wiele
korzyści
Przy wykorzystaniu HotelEye, każdy obiekt może zwiększyć swoją
wiedzę o konkurencji. Narzędzie dostarcza wiele informacji, począwszy od
działań marketingowych, pozycji w internecie, wydarzeń w okolicy,
opinii aż po ceny i obłożenie. W prosty sposób pozwala uzyskać przewagę
nad konkurencją. Obecnie System można wypróbować bezpłatnie przez 14dni. Więcej szczegółów na stronie:
www.hoteleye.pl
Tomasz Chojnacki
Absolwent
kierunku Zarządzanie w Wyższej Szkole Handlowej we Wrocławiu oraz
kierunku Organizacja Turystyki i Rekreacji. Od 14 lat w branży
interaktywnej, od 9 związany z branżą hotelową i turystyczną. Pracował
dla takich marek jak: MercedesBenz, Koleje Dolnośląskie S.A. czy
Thomas Cook AG. Przez ostatnie 6 lat zajmował stanowisko Dyrektora
Działu Sprzedaży w firmie PROFITROOM, gdzie od początku budował dział
sprzedaży, a w późniejszym okresie, jako Dyrektor ds. Kluczowych
Klientów, dbał o optymalny dobór narzędzi dla hoteli i zapewnienie im
najwyższej jakości obsługi. Odwiedził ponad 600 obiektów hotelarskich.
Obecnie współtwórca i założyciel firmy Hotel Marketing Group, dostawcy
innowacyjnego ecosystemu produktów HotelEye, służącego do analizy
konkurencji i kontroli działań marketingowych. Jest to pierwszy tego
typu produkt analityczny dla Hoteli w Polsce.
Piotr Górecki
Agile
Project Manager, specjalista z dziedziny Lean Canvas i rozwoju produktów
internetowych. Od lat aktywnie pracujący przy projektach internetowych
na różnych stadiach rozwoju. Pracował dla takich marek jak: Benefit
Systems, Volkswagen czy SKI Republic. Pasjonat nowych technologii,
Internet of Things i przemyślanej informatyzacji wszystkich sektorów
gospodarki. Łączy biznesowe podejście do startupów z głębokim
zrozumieniem technologii potrzebnych do ich wykonania. Prywatnie
podróżnik, który odwiedził już ponad 60 krajów na 5 kontynentach. Obecnie
współtwórca i założyciel firmy Hotel Marketing Group, dostawcy
innowacyjnego ecosystemu produktów HotelEye, służącego do analizy
konkurencji i kontroli działań marketingowych. Jest to pierwszy tego
typu produkt analityczny dla Hoteli w Polsce.
Notatki prasowe
Notatki prasowe oraz informacje o wydarzeniach branżowych prosimy przesyłać na adres:
[email protected]