małopolskie
Wielozadaniowość, stres i ciągły pęd życia mają zgubne skutki dla naszego organizmu. W natłoku codziennych obowiązków, często zapominamy zadbać o samych siebie, przez co spada nasza produktywność, kreatywność oraz zaangażowanie w pracę. Aby tego uniknąć, coraz bardziej popularny staje się trend łączenia rzeczy przyjemnych z pożytecznymi. Jak jednak połączyć przyjemne z pożytecznym, aby nie zatracić żadnego z tych elementów? Jakie działania podjąć podczas organizacji szkolenia lub konferencji, aby uzyskać równowagę między pracą a dobrą zabawą?
Szkolenia, konferencje czy warsztaty mogą przebiegać w dużo przyjemniejszej atmosferze, jeśli zapewnimy uczestnikom wiele atrakcji towarzyszących. Wspólna zabawa czy aktywność sportowa poprawiają komunikację oraz współpracę w grupie. Rosnąca świadomość z korzyści, jakie wynikają z dawania pracownikom możliwości rozwoju nieszablonowego myślenia, sprawia, że firmy coraz chętniej wprowadzają elementy rozrywkowe podczas organizacji wydarzeń biznesowych. Jak przygotować niezapomniany wyjazd służbowy? W jaki sposób łączyć pracę z przyjemnością, aby podnieść efektywność pracowników?
Pomyśl o wyjeździe
Organizując szkolenie lub konferencję rozważmy zmianę otoczenia. Przemawiają za tym dwa główne czynniki. Pierwszy z nich jest czysto techniczny, ponieważ prowadzenie prelekcji wymaga dostępu do sali konferencyjnej z niezbędnym sprzętem audiowizualnym, którego możemy nie mieć w naszej siedzibie. Drugim są wydarzenia będące poza obszarem standardowego dnia pracy powinny być przeprowadzane w nowym miejscu, nieznanym uczestnikom. Pobudza to kreatywność osób biorących udział w wydarzeniu oraz podnosi jego prestiż.
Gdy zdecydujemy się już na wybór innego miejsca niż nasza siedziba pozostaje kwestia przeglądu dostępnych obiektów konferencyjnych w naszej okolicy. Z doświadczenia wiemy jednak, że warto jest pójść o krok dalej i zorganizować dla pracowników wyjazd służbowy.
Polska oferuje atrakcyjne obszary, które zachwycają pod względem przyrodniczym, architektonicznym i kulturalnym. Organizując atrakcyjny wyjazd służbowy, wyrażamy swoją wdzięczność za wkład naszych pracowników w rozwój firmy. Najchętniej decydujemy się na wyjazdy nad morze lub w góry. Zważywszy na zbliżający się okres zimowy, zdecydowanie lepiej jest zwrócić się w kierunku obszarów górskich.
Jesienią możemy podziwiać kolorowe krajobrazy wzniesień i lasów, a zimą poświęcić się białemu szaleństwu na stokach narciarskich. Wśród najbardziej docenianych przez klientów biznesowych lokalizacji w górach znajdują się: Zakopane, Karpacz i Szklarska Poręba.
W okresie jesienno-zimowym wyjazd w góry cieszą się największą popularnością. Organizowane są w regionie górskim szkolenia, konferencje, seminaria, bankiety, jubileusze i wigilie firmowe. Głównym powodem jest mnogość atrakcji dodatkowych, które nie tylko dostarczają dobrej zabawy, ale także pomagają zintegrować pracowników. Piesze wycieczki, wspinaczki do punktów widokowych, zwiedzanie zabytków, quady, ogniska, grille z muzyką góralską są idealnymi formami spędzania czasu wolnego dla grup konferencyjnych.
Dostępne lokalne atrakcje zapewniają niezapomnianą zabawę oraz zapierające dech w piersiach widoki. Jednym z ciekawiej położonych kompleksów dostosowanych do potrzeb grup konferencyjnych i szkoleniowych jest Radisson Blu Hotel & Residences w Zakopanem. Obiekt mieści się u podnóża Tatr, na wzgórzu Antałówka. Położenie hotelu pozwala na cieszenie się ciszą i spokojem z dala od miejskiego zgiełku, jednocześnie do centrum i słynnych Krupówek dzieli go jedynie 10 minut spacerem.
Organizując wyjazd służbowy, powinniśmy zadbać o jak najwyższy komfort podczas szkoleń lub konferencji. Jasne, nowoczesne i dobrze nagłośnione sale konferencyjne potrafią zmniejszyć uczucie zmęczenia nawet o połowę. Szybki i nieograniczony internet oraz sprawnie działający sprzęt techniczny pozwalają uniknąć stresu i oszczędzić czas.
Kluczowymi czynnikami jest doświadczenie w organizacji podobnych wydarzeń biznesowych oraz wszechstronność dostępnego zaplecza. Dla przykładu, Radisson Blu Hotel & Residences Zakopane posiada aż 7 sal konferencyjnych. Ich różnorodna specyfikacja daje ogromne możliwości aranżacji przestrzeni oraz organizacji zarówno kameralnych spotkań, jak i dużych konferencji.
Niektóre sale można ze sobą łączyć, aby uzyskać większą powierzchnię. Dzięki takiemu rozwiązaniu, w Radisson Blu Hotel & Residences Zakopane można zrealizować wydarzenie nawet dla 350 osób. Uczestnicy wyjazdu mogą korzystać z nowoczesnego zaplecza audiowizualnego, a w razie jakichkolwiek wątpliwości, obsługa obiektu przychodzi im z pomocą.
Organizacja konferencji w górach, imprezy integracyjnej z atrakcjami czy też kilkudniowego szkolenia podnoszącego kwalifikacje pracowników wymaga uwzględnienia kilku dodatkowych czynników. Niezależnie od rodzaju wydarzenia musimy zapewnić gościom komfortowe miejsca noclegowe oraz smaczną kuchnię. W ten sposób zadbamy o ich dobre samopoczucie, a także siłę i chęci do pracy. Pod tym względem również warto korzystać z uroku wybranego regionu. Górski folklor przejawia się w architekturze oraz kuchni.
Najlepiej oceniane obiekty chętnie podkreślają swój regionalny charakter, zyskując dzięki temu na oryginalności. Radisson Blu Hotel & Residences Zakopane posiada 226 przestronnych pokoi. W każdym z nich goście mają dostęp do szybkiego, bezprzewodowego internetu. Menu natomiast opiera się na autorskich propozycjach inspirowanych kuchnią staropolską i francuską z akcentami kuchni podhalańskiej.
Organizacja czasu wolnego jest szczególnie ważna podczas szkoleń i warsztatów kilkudniowych. Musimy zapewnić uczestnikom możliwość odzyskania wewnętrznej równowagi, na przykład poprzez zabiegi Spa. Pro-zdrowotne właściwości mają również seanse w saunach oraz jacuzzi. Na miłośników sportu, którzy nawet podczas podróży służbowej, nie chcą burzyć swojego planu treningowego, czekać powinna w pełni wyposażona siłownia.
Świetnym sposobem na odreagowanie po szkoleniach i konferencjach jest partyjka squasha. Jego zaletą jest zdecydowanie to, że można grać samodzielnie bądź w parach, poprawiając ogólną kondycję całego organizmu.
Atrakcji można szukać również poza wybranym przez nas kompleksem. Radisson Blu Hotel & Residences Zakopane mieści się zaledwie 400 metrów od parku wodnego, stoków i szkółek narciarskich. Bogata przyroda Tatrzańskiego Parku Narodowego zachęca natomiast do spędzania czasu na świeżym powietrzu. Szczególnie w okres jesienny, gdy liście przybierają barwy żółci i czerwieni, możemy podziwiać zapierające dech w piersiach krajobrazy.
Wśród ciekawszych atrakcji górskich znajdziemy nie tylko sporty zimowe, ale także wiele zabytkowych kościołów, drewnianych willi oraz bajkowych punktów widokowych, których zwiedzanie urozmaici czas między prelekcjami.
Kompleksowa organizacja wydarzeń biznesowych połączona z dużymi możliwościami spędzania czasu wolnego jest dokładnie tym, co najważniejsze w nowoczesnym poglądzie na rozwój zawodowy. Praca w tak dogodnych warunkach jest atrakcyjniejsza i bardziej wydajna. Powoduje to zysk obopólny, zarówno dla uczestników wyjazdu, jak i organizatorów. Nasi pracownicy odbędą szkolenie lub konferencję, podnosząc swoje kwalifikacje, dzięki czemu zrealizujemy swój cel. Jednocześnie, zyskujemy zgrany zespół, który angażuje się w swoją pracę, identyfikuje się z firmą i chętnie podejmuje działania w celu jej dalszego rozwoju.
Notatki prasowe oraz informacje o wydarzeniach branżowych prosimy przesyłać na adres: [email protected]
Agata
Event Concierge
Szukasz obiektu na wydarzenie?
Pomożemy bezpłatnie znaleźć idealne miejsce :) Napisz na [email protected] lub skorzystaj z formularza.
Chcę wysłać formularz