Jak zorganizować konferencję w epoce COVID-19?

Jak zorganizować konferencję w epoce COVID-19?

Aktualna sytuacja branży MICE sprawia, że organizatorzy konferencji stoją przed nie lada wyzwaniem. Konsekwencje istniejącej pandemii widoczne są w działaniach małych i dużych firm, które pod jej wpływem radykalnie zmniejszyły liczbę organizowanych spotkań. O powrocie do normalności póki co trudno mówić, dlatego warto zadać sobie pytanie, co zrobić, aby zbudować odpowiednie poczucie bezpieczeństwa, zarówno wśród klientów, jak i agencji. 

DoubleTree by Hilton Kraków, jako jeden z pierwszych hoteli w Krakowie, w ścisłej współpracy z lokalnym oddziałem Sanepidu, wprowadził szereg procedur redukujących ryzyko zakażenia, dzięki którym będzie możliwa organizacja imprezy.

Podstawowym elementem, na który należy zwrócić uwagę przy wyborze miejsca to centrum konferencyjne. Duże przestrzenie, łatwość ich aranżacji, wysokość sal, to z pewnością ważne punkty. Zapewnienie bezpiecznej odległości między uczestnikami konferencji czy ograniczenie liczby osób przebywających jednocześnie w pomieszczeniu to tematy, które w dobie koronowirusa należy dołączyć do listy. DoubleTree by Hilton Kraków posiada 2970 m² przestrzeni konferencyjnej, co pozwala mu na wpisanie się na listę obiektów oferujących ogromne możliwości. Mając na uwadze istotne znaczenie i wdrażanie rygorów sanitarnych, przestrzenie między salami pozwalają na zaadaptowanie bezpiecznych ciągów komunikacyjnych. 


Dedykowane procedury obsługi grup konferencyjnych to kolejny element, który zapewnia bezpieczeństwo gości. Hotel gwarantuje całkowitą dezynfekcję centrum konferencyjnego, począwszy od elementów najbardziej narażonych na przenoszenie bakterii (klamki, guziki w windach, oparcia krzeseł i blaty stołów), poprzez wszystkie przedmioty wyposażenia centrum biznesowego (laptopy, rzutniki, flipcharty), na wymianie przedmiotów ogólnodostępnych (długopisów, notatników, markerów) skończywszy. W częściach wspólnych dodatkowo umieszczone są dezynfekatory do rąk, niezbędne instrukcje sanitarne, a same przestrzenie poddawane częstemu wietrzeniu i ozonowaniu. Podczas trwania wydarzenia powietrze w salach filtrowane jest dodatkowo dzięki specjalnym lampom UV-C. Pozostając ekskluzywnym i eleganckim miejscem realizacji wydarzeń, DoubleTree by Hilton Kraków na bieżąco udoskonala swoje działania w trosce o organizatorów i uczestników spotkania.

Duże zaplecze gastronomiczne, mogące obsłużyć wydarzenia powyżej tysiąca osób, wymagało stworzenia dodatkowych regulacji. Pierwszym elementem poddanym obostrzeniom jest przyjęcie towaru i jego przechowywanie. Kontakt z żywnością wiąże się bezpośrednio z wytyczeniem dodatkowych, wewnętrznych ciągów komunikacyjnych oraz zabezpieczeniem personelu (maseczki, rękawiczki, kombinezony). Bezpieczne procedury serwowania jedzenia, w tym rezygnacja z podawania potraw w formie bufetu na rzecz pakowania w jednorazowe opakowania, stają się standardem. Wprowadzenie dodatkowego podziału na serwis sprzątający i podający oraz aranżacja Restauracji z zachowaniem dystansu społecznego, dopełniają całości.


Na kompletną obsługę wydarzenia składają się również działania innych działów hotelowych – recepcji, housekeepingu oraz działu technicznego. Każdy z członków personelu objęty jest obowiązkową procedurą bezpieczeństwa, na którą składa się: szkolenie dotyczące zasad postępowania, badanie temperatury, korzystanie z maseczek (oraz odzieży) ochronnych, regularna dezynfekcja rąk. Wdrożenie dodatkowych wytycznych w trakcie procesów (check-in / check-out, sprzątanie pokoi i części wspólnych) pozwoliło na zachowanie najwyższych standardów bezpieczeństwa na każdym etapie przebywania w obiekcie.

Prestiżowe miejsce, wygodny pokój, wykwintna kuchnia, sprawna obsługa. Wszystko to składa się na udane spotkanie. W DoubleTree by Hilton Kraków znajdziemy to wszystko – tym razem zorganizowanie z zachowaniem wyjątkowej staranności o bezpieczeństwo. 


Notatki prasowe

Notatki prasowe oraz informacje o wydarzeniach branżowych prosimy przesyłać na adres: [email protected]

Mogą Cię zainteresować

Hotel 5-gwiazdkowy w Warszawie - Hotel Warszawa z nowoczesnymi salami konferencyjnymi!
Hotel 5-gwiazdkowy w Warszawie - Hotel Warszawa z nowoczesnymi salami konferencyjnymi!

Hotel Warszawa to miejsce, które łączy w sobie bogatą historię z nowoczesnym luksusem. Dzięki starannie przemyślanej ofercie konferencyjnej, wysokiej klasy zapleczu gastronomicznemu oraz komfortowym warunkom zakwaterowania, jest idealnym wyborem dla organizatorów wydarzeń.

Hotel 5-gwiazdkowy w Sopocie - Hotel Testa Sopot z nowoczesnymi salami konferencyjnymi
Hotel 5-gwiazdkowy w Sopocie - Hotel Testa Sopot z nowoczesnymi salami konferencyjnymi

Luksusowy Hotel Testa w Sopocie oferuje idealne warunki do organizacji konferencji i spotkań biznesowych, łącząc nowoczesne wnętrza, znakomitą kuchnię, oraz rozbudowaną strefę Wellness & SPA, zaledwie 55 kroków od pięknej plaży.

Hotel 5-gwiazdkowy w Szklarskiej Porębie - poznaj idealne miejsce na konferencje, czyli Platinum Mountain Hotel & SPA!
Hotel 5-gwiazdkowy w Szklarskiej Porębie - poznaj idealne miejsce na konferencje, czyli Platinum Mountain Hotel & SPA!

Odkryj Platinum Mountain Hotel & SPA w Szklarskiej Porębie - luksusowy kompleks z nowoczesnym centrum konferencyjnym, strefą wellness oraz trzema restauracjami a' la carte. Idealne miejsce na konferencje, szkolenia i relaksujące wyjazdy biznesowe w otoczeniu Karkonoszy i Gór Izerskich.

Hotel 5-gwiazdkowy w województwie mazowieckim - Manor House SPA z eleganckimi salami konferencyjnymi
Hotel 5-gwiazdkowy w województwie mazowieckim - Manor House SPA z eleganckimi salami konferencyjnymi

Manor House SPA to miejsce, gdzie każdy detal jest starannie przemyślany, aby zapewnić gościom niezapomniane doświadczenia. Dzięki szerokiej ofercie rekreacyjno-zdrowotnej, nowoczesnemu zapleczu konferencyjnemu oraz luksusowym warunkom noclegowym, jest to idealne miejsce na organizację konferencji, szkoleń, spotkań biznesowych czy eventów firmowych.

W październiku powraca Konferencja Event Biznes — „Nowe Horyzonty”
W październiku powraca Konferencja Event Biznes — „Nowe Horyzonty”

Po dłuższej przerwie spowodowanej pandemią w nowej formie powraca Konferencja Event Biznes, która w tym roku odbędzie się pod nazwą „Nowe Horyzonty” w Warszawie 28 października!

Archiwum

Agata
Event Concierge

Szukasz obiektu na wydarzenie?

Pomożemy bezpłatnie znaleźć idealne miejsce :) Napisz na [email protected] lub skorzystaj z formularza.

Chcę wysłać formularz