J.W. Marriott, Jr, prezes i dyrektor naczelny sieci hoteli Marriott International otrzymał nagrodę imienia Alberta E. Koehla za znaczący wkład w rozwój reklamy i marketingu w branży hotelarskiej i turystycznej. Nagroda została przyznana przez międzynarodową organizację The Hospitality Sales & Marketing Association International.W tym roku już po raz 54. przyznano nagrody dla firm i osób związanych z branżą hotelarską i turystyczną za szczególny wkład w ich rozwój. Pole działania, które było brane pod uwagę to głównie reklama, public relations i digital marketing. W tym roku innowacją było wyłonienie 25 Branżowych Niezwykłych Umysłów Sprzedaży i Marketingu i wyłonienie wśród nich dwóch najlepszych osób: J.W. Marriotta, Jr. za sukcesy na polu marketingu i reklamy oraz Nancy Friedman, założycielkę agencji Nancy J. Friedman Public Relations – za efekty w obszarze PR.
J.W. Marriott, Jr. został uznany za ważną postać w obszarze promocji i rozwoju branży hotelarskiej i turystycznej. The Hospitality Sales & Marketing Association International podkreśliła jego wieloletnie doświadczenie i ogromny wkład w rozwój tych dziedzin. - Pan Marriott jest innowatorem reprezentującym jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek na świecie. Jest ona uosobieniem definicji brand marketingu" – podkreślił Robert A. Gilbert, prezydent i dyrektor generalny HSMAI.
J.W. Marriott, Jr. (ur. 1932) pełni funkcję prezesa (od 1964 r.) i dyrektora naczelnego (od 1972 r.) sieci hoteli Marriott International. Jest jednym z najstarszych aktywnych szefów amerykańskich korporacji. Jest znany ze skutecznego stylu zarządzania i mimo zaawansowanego wieku osobiście angażuje się w większość korporacyjnych procesów. Będąc prezesem i zarazem dyrektorem międzynarodowej firmy wysoko ceni wartość zarówno swoich pracowników, których na świecie jest aż 300 tysięcy, jak i gości hoteli Mariott.
The Hospitality Sales & Marketing Association International to międzynarodowa organizacja specjalistów ds. sprzedaży i marketingu branży hotelarskiej i turystycznej. Od momentu wejścia na rynek, czyli od 1927 roku, przedstawia branżowe trendy związane z marketingiem, brandingiem czy optymalizacją przychodów. Do organizacji należy prawie 7 tysięcy członków w 35 państwach.
Źródło:
e-hotelarz.pl
Notatki prasowe
Notatki prasowe oraz informacje o wydarzeniach branżowych prosimy przesyłać na adres:
[email protected]