4 października w Rzeszowie odbyła się konferencja „Co nowego w branży HoReCa?”. Spotkanie było poświęcone nowoczesnym rozwiązaniom informatycznym, jakie można zastosować w branży turystycznej i gastronomicznej. Tematyka okazała się bardzo atrakcyjna, gdyż na spotkanie przybyło wielu przedstawicieli firm z branży.Konferencja odbyła się w miejscowości Świlcz, niedaleko Rzeszowa w Hotelu Wellness & SPA „Nowy Dwór”. Powodem do jej zorganizowania była wciąż zmieniająca się rzeczywistość w branży HoReCa. Przedstawiciele Klastra IT starali się zachęcić zgromadzonych przedstawicieli firm do pójścia z duchem czasu i skorzystania z nowoczesnych rozwiązań informatycznych. Nowe technologie mają pomóc w zarządzaniu i działaniu obiektów hotelowych oraz gastronomicznych.
Konferencję otworzyło przemówienie Wojciecha Materny, prezesa stowarzyszenia Informatyka Podkarpacka, które dotyczyło działalności Klastra Firm Informatycznych Polski Wschodniej. Następnie uczestnicy mogli posłuchać prelekcji o nowościach w oprogramowaniu dla branży HoReCa czy możliwościach monitoringu obiektów. Uczestnicy konferencji wzięli także udział w wystąpieniach poruszających temat marketingu oraz promocji w wyszukiwarkach internetowych.
Wiedza zdobyta w trakcie konferencji na pewno pozwoli uczestnikom na rozwinięcie swojej działalności oraz usprawnienie różnych procesów wewnątrz firmy.
Notatki prasowe
Notatki prasowe oraz informacje o wydarzeniach branżowych prosimy przesyłać na adres:
[email protected]