mazowieckie
W Warszawie zdecydowanie nie brakuje ciekawych obiektów na organizację spotkań biznesowych i imprez okolicznościowych. Wśród nich z powodzeniem można wymienić Klub Sosnowy, który mieści się zaledwie 15 minut od centrum stolicy. Z jednej strony reprezentuje on miejsca na eventy biznesowe w mieście, zaś z drugiej otoczony jest pięknym lasem sosnowym o powierzchni aż 5 hektarów, który sprzyja relaksowi. Warto dodać, że dojazd do obiektu jest bardzo korzystny - można do niego dojechać w zaledwie kilkanaście minut z każdej części Warszawy.
Klub Sosnowy ma wszystko to, co jest potrzebne do realizacji najbardziej wymagających wydarzeń. Charakteryzuje się on elegancją, gustowną aranżacją, kompleksową ofertą usług oraz serdeczną atmosferą.
W dzisiejszym artykule przybliżymy ofertę owego miejsca. Jeśli więc chcesz dowiedzieć się więcej o Klubie Sosnowym, to koniecznie zostań z nami. Cisza, spokój i piękne otoczenie, a przy tym profesjonalna obsługa być może zauroczą Cię tak, jak i nas! Zachęcamy do lektury.
Klub Sosnowy to odpowiednie miejsce na organizację konferencji, kongresów, szkoleń, warsztatów i gal. Na gości czeka tam 8 eleganckich, klimatyzowanych sal, które różnią się wielkością. Pomieszczenia te można łączyć dzięki systemowi mobilnych ścian, w rezultacie czego w obiekcie zmieści się od 36 do maksymalnie 300 osób w ustawieniu teatralnym. Dodatkowo do sali konferencyjnej przylega foyer o powierzchni 105 m2 z wydzieloną palarnią.
Sale konferencyjne w Klub Sosnowy są w pełni wyposażone w wysokiej klasy sprzęt audiowizualny, w tym m.in. w: projektory multimedialne, ekrany, flipcharty, mikrofony, kamery i telewizyjne ekrany plazmowe. Ponadto każda sala posiada dostęp do światła dziennego, które - w razie konieczności - można całkowicie zaciemnić.
To jednak nie wszystkie możliwości organizacyjne obiektu! Otóż na jego terenie mogą się też odbyć pikniki w plenerze. Goście mogą liczyć na rozległe tereny zielone oraz altanę grillową i zadaszoną pergolę, mającą aż 300 m2, która pozwalają na realizację bankietów w plenerze.
Zaplecze konferencyjne to zdecydowanie nie wszystko, co ma w swojej ofercie Klub Sosnowy. Otóż dysponuje on również komfortowymi miejscami noclegowymi, które składają się z 52 pokoi i Apartamentów Deluxe, złożonych z sypialni i oddzielnego salonu z miejscem do relaksu. Pomieszczenia te dają gwarancję udanego wypoczynku po całych dniach spotkań biznesowych. Co ważne, zostały one w pełni wyposażone w nowoczesne sprzęty, funkcjonalne meble oraz stylowe dodatki.
Klub Sosnowy to także pyszne zaplecze gastronomiczne, w którym nawet najwięksi smakosze znajdą coś dla siebie. Dania serwowane w obiekcie zachwycają smakiem, zapachem oraz oczywiście sposobem podania. Dodatkowo restauracja sama w sobie jest bardzo klimatyczna, dzięki czemu sprzyja prowadzeniu długich, inspirujących rozmów. Warto też dodać, że obsługa Klubu Sosnowego jest w stanie przygotować pożywny i pyszny catering na organizowane wydarzenia.
Jak już wcześniej wspomnieliśmy, Klub Sosnowy ma wszystko to, co potrzebne jest do komfortowego pobytu i tworzenia najlepszych wspomnień. Wspiera on jednak nie tyko prace i budowanie relacji biznesowych, ale też stwarza idealne warunki do wypoczynku. Na terenie obiektu mieści się Strefa SPA & Wellness, w której można zrelaksować się po ciężkim dniu i nabrać sił do codziennych wyzwań. Goście obiektu mogą korzystać m.in. z basenu, jacuzzi, 2 saun parowych, sauny fińskiej, sauny solnej i strefy relaksu. Na miłośników sportowej rywalizacji czeka tam z kolei kort tenisowy. Dodatkowo Klub Sosnowy przygotował też szereg udogodnień, wśród których można wymienić choćby bezpłatny parking dla 200 pojazdów. Jeśli chcesz wiedzieć więcej o tym wyjątkowym miejscu, to koniecznie zajrzyj do jego wizytówki!
Notatki prasowe oraz informacje o wydarzeniach branżowych prosimy przesyłać na adres: [email protected]
Luksusowy Hotel Testa w Sopocie oferuje idealne warunki do organizacji konferencji i spotkań biznesowych, łącząc nowoczesne wnętrza, znakomitą kuchnię, oraz rozbudowaną strefę Wellness & SPA, zaledwie 55 kroków od pięknej plaży.
Odkryj Platinum Mountain Hotel & SPA w Szklarskiej Porębie - luksusowy kompleks z nowoczesnym centrum konferencyjnym, strefą wellness oraz trzema restauracjami a' la carte. Idealne miejsce na konferencje, szkolenia i relaksujące wyjazdy biznesowe w otoczeniu Karkonoszy i Gór Izerskich.
Manor House SPA to miejsce, gdzie każdy detal jest starannie przemyślany, aby zapewnić gościom niezapomniane doświadczenia. Dzięki szerokiej ofercie rekreacyjno-zdrowotnej, nowoczesnemu zapleczu konferencyjnemu oraz luksusowym warunkom noclegowym, jest to idealne miejsce na organizację konferencji, szkoleń, spotkań biznesowych czy eventów firmowych.
Po dłuższej przerwie spowodowanej pandemią w nowej formie powraca Konferencja Event Biznes, która w tym roku odbędzie się pod nazwą „Nowe Horyzonty” w Warszawie 28 października!
Hotel Cottonina to miejsce, które łączy profesjonalizm z gościnnością, oferując kompleksowe usługi dla biznesu w pięknej, naturalnej scenerii. Dzięki szerokiej ofercie usług dodatkowych oraz wyjątkowej atmosferze, Hotel Cottonina stanowi idealne miejsce do organizacji wszelkiego rodzaju wydarzeń biznesowych.
Agata
Event Concierge
Szukasz obiektu na wydarzenie?
Pomożemy bezpłatnie znaleźć idealne miejsce :) Napisz na [email protected] lub skorzystaj z formularza.
Chcę wysłać formularz