mazowieckie
Końcówka listopada i grudzień to dobry czas, by podsumować rok. Wiele firm analizuje swoje sukcesy i porażki oraz zamyka budżet. Każdy rok jest ważny, a dla nowych firm i obiektów - szczególnie ważny!
Centrum Konferencyjne NIMBUS w Warszawie działa już na rynku od prawie dwóch lat. W styczniu obchodzić będzie swoją drugą rocznicę. To był dobry czas, ponieważ obiekt cieszył się dużą popularnością wśród przedsiębiorców nie tylko z Warszawy, ale całego województwa. Organizowane były tu firmowe szkolenia, krajowe konferencje czy międzynarodowe kongresy. Bogaty wybór sal konferencyjnych daje możliwość dopasowania powierzchni konferencyjnej do potrzeb organizatorów spotkań biznesowych. Dużym atutem jest możliwość łączenia i dzielenia sal przy pomocy systemu mobilnych ścian, a także dowolność aranżacji przestrzeni.
Sale konferencyjne i szkoleniowe w warszawskim Centrum Konferencyjnym NIMBUS wyposażone są w najwyższej klasy sprzęt multimedialny, nagłośnieniowy i oświetleniowy. Jakość zadowoli nawet najbardziej wymagających Gości. Sale oprócz bogatego i nowoczesnego wyposażenia mogą pochwalić się sporą przestronnością i funkcjonalnością, ponieważ nie ma w nich żadnych zbędnych słupów, kolumn i innych elementów, które ograniczają widoczność.
Za dodatkową opłatą Goście mogą zamówić wideokonferencję swojego wydarzenia, transmisję online, a także skorzystać z pomocy fotografa, kamerzysty, scenografa czy atrakcyjnie wyglądających i bardzo profesjonalnych hostess.
Należy pamiętać, że dobre szkolenie czy konferencja nie udadzą się bez odpowiednio dopasowanego cateringu. CK NIMBUS oferuje obsługę na najwyższym poziomie. Foyer można zaaranżować jako przestrzeń gastronomiczną, gdzie zjeść można lunch i skorzystać z serwisu kawowego.
Jak widać, pierwsze lata działalności dla CK NIMBUS okazały się bardzo owocne, ale również pracowite. Portal MojeKonferencje.pl życzy następnych tak dobrych (a może i nawet lepszych!) lat oraz wielu sukcesów.
A wszystkim organizatorom spotkań biznesowych z Warszawy i całej Polski rekomendujemy NIMBUS jako doskonałe miejsce na szkolenie czy konferencje.
Notatki prasowe oraz informacje o wydarzeniach branżowych prosimy przesyłać na adres: [email protected]
Luksusowy Hotel Testa w Sopocie oferuje idealne warunki do organizacji konferencji i spotkań biznesowych, łącząc nowoczesne wnętrza, znakomitą kuchnię, oraz rozbudowaną strefę Wellness & SPA, zaledwie 55 kroków od pięknej plaży.
Odkryj Platinum Mountain Hotel & SPA w Szklarskiej Porębie - luksusowy kompleks z nowoczesnym centrum konferencyjnym, strefą wellness oraz trzema restauracjami a' la carte. Idealne miejsce na konferencje, szkolenia i relaksujące wyjazdy biznesowe w otoczeniu Karkonoszy i Gór Izerskich.
Manor House SPA to miejsce, gdzie każdy detal jest starannie przemyślany, aby zapewnić gościom niezapomniane doświadczenia. Dzięki szerokiej ofercie rekreacyjno-zdrowotnej, nowoczesnemu zapleczu konferencyjnemu oraz luksusowym warunkom noclegowym, jest to idealne miejsce na organizację konferencji, szkoleń, spotkań biznesowych czy eventów firmowych.
Po dłuższej przerwie spowodowanej pandemią w nowej formie powraca Konferencja Event Biznes, która w tym roku odbędzie się pod nazwą „Nowe Horyzonty” w Warszawie 28 października!
Hotel Cottonina to miejsce, które łączy profesjonalizm z gościnnością, oferując kompleksowe usługi dla biznesu w pięknej, naturalnej scenerii. Dzięki szerokiej ofercie usług dodatkowych oraz wyjątkowej atmosferze, Hotel Cottonina stanowi idealne miejsce do organizacji wszelkiego rodzaju wydarzeń biznesowych.
Agata
Event Concierge
Szukasz obiektu na wydarzenie?
Pomożemy bezpłatnie znaleźć idealne miejsce :) Napisz na [email protected] lub skorzystaj z formularza.
Chcę wysłać formularz