7 listopada br. odbyła się IV Edycja konferencji Event Biznes. Organizatorem wydarzenia było Stowarzyszenie Branży Eventowej, a spotkanie odbyło się w Warszawie, w centrum targowo – konferencyjnym Digital Knowledge Village. Konferencja zorganizowana była w celu poszerzenia wiedzy i umiejętności osób związanych z branżą eventową w Polsce oraz do wzajemnej rozmowy i wymiany doświadczeń zawodowych między uczestnikami. Wydarzenie prowadzone było przez Aleksandrę Mikołajczyk.
Konferencja Event Biznes zakończyła się ogromnym sukcesem, zarówno pod względem wysokiej frekwencji, jak i treści merytorycznych przekazywanych przez prelegentów. W wykładach uczestniczyło ponad 260 gości, którzy mieli okazję słuchać 25 mówców, poznać 40 partnerów biznesowych – 26 wystawców i 16 tytułów mediów branżowych, którzy prezentowali się na targach branży MICE towarzyszących konferencji.
Jeżeli chodzi o treści prezentowane w czasie wydarzenia, były to wystąpienia, których celem było pokazanie czym dokładnie jest event marketing, na jakich prawach działa, jak powinno się go prowadzić, aby osiągać realne korzyści biznesowe. Uczestnicy mieli w czasie konferencji zrozumieć, jak ważne jest odpowiednie dobranie narzędzi marketingowych w stosunku do grupy docelowej, do której działania są skierowane. Teoria prelegentów poparta była praktycznymi doświadczeniami, dzięki czemu uczestnicy mogli przyswoić wiedzę oraz wprowadzić ją w swoje przyszłe działania i ich planowanie.
Spotkanie trwało jeden dzień i podzielone było na 5 bloków tematycznych:
1. Wartości w budowaniu efektywnych relacji
2. Event w zintegrowanej komunikacji marketingowej – case studies
3. Różnorodne rodzaje eventów a cele interesariuszy
4. Bezpieczeństwo w organizacji eventów
5. Przyszłość eventów – działania i narzędzia.
IV edycję Event Biznes otworzył swoją prelekcją kompozytor i dyrygent Adam Sztaba, opowiadając o zarządzaniu i współpracy w zespole oraz wspólnej odpowiedzialności za projekty. Kolejny wykład wygłosił psycholog biznesu, Sebastian Kotow. Poza tym, w ramach wykładów wypowiedzieli się kulturoznawca i specjalista w dziedzinie komunikacji marek - Jacek Wasilewski oraz dyrektor marketingu B2B Mastercard, Luiza Derek.
W czasie wydarzenia przedstawione były również przykładowe rozwiązania eventowe na przykładzie 100 -lecia marki BMW, kampanii Play „Gamers Gona Play” i pokazy VR i Mitsubishi ASX 2017.
Marta Pokutycka – Mądrala, dyrektor komunikacji korporacyjnej i rzecznik prasowy w Nationale-Nederlanden, Katarzyna Głowacka oraz Monika Starecka, rozmawiały z uczestnikami konferencji o istocie komunikacji z pracownikami lub potencjalnymi pracownikami.
Poza tym swoją wiedzą podzielił się dziennikarz, producent i trener, Tomasz Kammel oraz Katarzyna Cioch, dyrektor Polskiego Towarzystwa Chirurgi Naczyniowej.
Z uwagi na aktualne wydarzenia oraz zagrożenia terrorystyczne, szczególnie ważnym, wartościowym i atrakcyjnym dla uczestników tematem poruszanym na konferencji było zagadnienie bezpieczeństwa oraz sposoby zapobiegania niepożądanych wydarzeń. Swoją wiedzą i doświadczeniem w tej dziedzinie podzieliła się Eda Ozden oraz były oficer Andrzej Kruczyński.
Konferencja kończyła się blokiem, w którym poruszane były aspekty inspiracji, działań, narzędzi i trendów, które powinny być aktualnie wykorzystywane w organizacji eventów. W tej części głos zabrali trenerzy biznesowi: dr. Krzysztof Celuch i Ruud Janssen, którzy wytłumaczyli i przybliżyli uczestnikom metodę #EventCanvas.
W czasie spotkania Event Biznes, swoje prelekcje wygłosiły również Agnieszka Majkowska i Magdalena Galińska. Konferencja zakończyła się rozmowa, w której Edyta Brykała, Jacek Caputa oraz dr hab. Jacek Wasilewski dywagowali na temat przyszłości jaką ma przed sobą event marketing.
INFORMACJA PRASOWA
Fot. Kacper Studio
Notatki prasowe oraz informacje o wydarzeniach branżowych prosimy przesyłać na adres: [email protected]
Agata
Event Concierge
Szukasz obiektu na wydarzenie?
Pomożemy bezpłatnie znaleźć idealne miejsce :) Napisz na [email protected] lub skorzystaj z formularza.
Chcę wysłać formularz