Konferencja MCCT – rynek spotkań i komunikacji w biznesie. Od offline do online

Konferencja MCCT – rynek spotkań i komunikacji w biznesie.  Od offline do online

W drugiej połowie marca bieżącego roku odbędzie się bezpłatna konferencja Meeting Communication Collaboration Trends (MCCT). Wydarzenie odbędzie się w formule ONLINE. 

Konferencja MCCT skierowana jest głównie do osób i firm zainteresowanych zdobyciem wiedzy z zakresu tworzenia eventów online i hybrydowych, organizacji małych spotkań w reżimie sanitarnym, pracy w biurach i zdalnej, a także typowego Home Office. 

Meeting Communication Collaboration Trends to nowa inicjatywa. Tematyka obejmuje szeroko pojęty rynek miejsc spotkań, komunikacji oraz pracy grupowej. Będzie mowa o nadchodzących zmianach i trendach.

W trakcie spotkania online będzie można również posłuchać o trendach w sferze aranżacji nowoczesnych przestrzeni spotkań oraz biznesowej komunikacji. 

Podczas marcowej konferencji Meeting Communication Collaboration Trends eksperci odpowiedzą na takie pytania, jak m.in.:

  • jak przystosować swój obiekt do organizacji eventów online i dopasować platformę komunikacyjną do potrzeb odbiorców i własnych?
  • jak zainteresować wydarzeniem, angażować uczestnika w trakcie eventu?
  • jak przekazać wartościowy kontent w atrakcyjny sposób, 
  • jak wyposażyć studio, tworząc event online lub prowadząc spotkanie (autoprezentację). 

W trakcie konferencji będzie też mowa o małych przestrzeniach konferencyjnych dla kameralnych grup uczestników, które można przystosować do aktualnych potrzeb i wyposażyć niewielkim kosztem. 

Podczas konferencji pojawią się też zagadnienia takie jak:

  • projektowanie, design i wyposażenie nowoczesnych biur 
  • miejsca zapewniające komfort i bezpieczeństwo podczas spotkań
  • ergonomia Home Office 
  • nowoczesna cyfrowa komunikacja wewnętrza i zewnętrzna
  • praca zdalna, grupowa, rozproszona 
  • od reala do online w biznesie
  • trendy rynkowe, debaty ekspertów 

Udział w konferencji jest BEZPŁATNY, więc tym bardziej warto wziąć w niej udział. To szansa  na podniesienie poziomu swojej wiedzy praktycznej, poznanie najnowszych trendów rynkowych i opinii ekspertów oraz nawiązanie nowych kontaktów biznesowych i branżowych.

W trakcie spotkania organizowane będą dla uczestników liczne konkursy, prezentacje, warsztaty, debaty ekspertów. Do wygrania będzie m.in. monitor interaktywny NEC MultiSync CB651Q,  którego wartość wynosi ok 11.000 złotych! Mamy zachęcać dalej?


Mamy ten zaszczyt być Patronem Medialnym konferencji Meeting Communication Collaboration Trends. Poza naszym serwisem swoim patronatem medialnym MCCT objęły również takie firmy, jak Nowy Marketing,  Architektura&Biznes, Mam Startup, www.magazif.com, Outsourcing&More, www.signs.pl, AVIntegracje, www.outsourcingportal.eu.

Partnerami spotkania są m.in. firmy: Sharp NEC Display Solutions, VisionCube, AMX, NewTek, JBL, Sennheiser, QSC, Polsound, Sure, Logitech, Pexip, Crestron, Edbak.


Strona konferencji: https://mcct.pl 

Link do rejestracji: https://mcct.pl/pl/rejestracja 


Więcej informacji:

Marengo

telefon: +48 12 413 52 02

e-mail: [email protected]

INFORMACJA PRASOWA

Notatki prasowe

Notatki prasowe oraz informacje o wydarzeniach branżowych prosimy przesyłać na adres: [email protected]

Mogą Cię zainteresować

Hotel 5-gwiazdkowy w Warszawie - Hotel Warszawa z nowoczesnymi salami konferencyjnymi!
Hotel 5-gwiazdkowy w Warszawie - Hotel Warszawa z nowoczesnymi salami konferencyjnymi!

Hotel Warszawa to miejsce, które łączy w sobie bogatą historię z nowoczesnym luksusem. Dzięki starannie przemyślanej ofercie konferencyjnej, wysokiej klasy zapleczu gastronomicznemu oraz komfortowym warunkom zakwaterowania, jest idealnym wyborem dla organizatorów wydarzeń.

Hotel 5-gwiazdkowy w Sopocie - Hotel Testa Sopot z nowoczesnymi salami konferencyjnymi
Hotel 5-gwiazdkowy w Sopocie - Hotel Testa Sopot z nowoczesnymi salami konferencyjnymi

Luksusowy Hotel Testa w Sopocie oferuje idealne warunki do organizacji konferencji i spotkań biznesowych, łącząc nowoczesne wnętrza, znakomitą kuchnię, oraz rozbudowaną strefę Wellness & SPA, zaledwie 55 kroków od pięknej plaży.

Hotel 5-gwiazdkowy w Szklarskiej Porębie - poznaj idealne miejsce na konferencje, czyli Platinum Mountain Hotel & SPA!
Hotel 5-gwiazdkowy w Szklarskiej Porębie - poznaj idealne miejsce na konferencje, czyli Platinum Mountain Hotel & SPA!

Odkryj Platinum Mountain Hotel & SPA w Szklarskiej Porębie - luksusowy kompleks z nowoczesnym centrum konferencyjnym, strefą wellness oraz trzema restauracjami a' la carte. Idealne miejsce na konferencje, szkolenia i relaksujące wyjazdy biznesowe w otoczeniu Karkonoszy i Gór Izerskich.

Hotel 5-gwiazdkowy w województwie mazowieckim - Manor House SPA z eleganckimi salami konferencyjnymi
Hotel 5-gwiazdkowy w województwie mazowieckim - Manor House SPA z eleganckimi salami konferencyjnymi

Manor House SPA to miejsce, gdzie każdy detal jest starannie przemyślany, aby zapewnić gościom niezapomniane doświadczenia. Dzięki szerokiej ofercie rekreacyjno-zdrowotnej, nowoczesnemu zapleczu konferencyjnemu oraz luksusowym warunkom noclegowym, jest to idealne miejsce na organizację konferencji, szkoleń, spotkań biznesowych czy eventów firmowych.

W październiku powraca Konferencja Event Biznes — „Nowe Horyzonty”
W październiku powraca Konferencja Event Biznes — „Nowe Horyzonty”

Po dłuższej przerwie spowodowanej pandemią w nowej formie powraca Konferencja Event Biznes, która w tym roku odbędzie się pod nazwą „Nowe Horyzonty” w Warszawie 28 października!

Archiwum

Agata
Event Concierge

Szukasz obiektu na wydarzenie?

Pomożemy bezpłatnie znaleźć idealne miejsce :) Napisz na [email protected] lub skorzystaj z formularza.

Chcę wysłać formularz