kujawsko-pomorskie
Wiosna to idealna pora roku na organizację branżowych spotkań. Piękna pogoda i budząca się do życia przyroda nastrajają pozytywnie i pozwalają na nowo odnaleźć w sobie zapał do pracy. Udział w konferencji lub szkoleniu przestanie kojarzyć się jedynie z pracowniczym obowiązkiem, jeżeli na organizację wydarzenia biznesowego wybierzemy obiekt położony w atrakcyjnej okolicy. Dzięki temu uczestnicy po intensywnej pracy będą mogli się zrelaksować i zregenerować siły.
Centrum Konferencyjne Pałac w Turznie**** Hotel & SPA to doskonałe miejsce dla tych, którzy w najbliższym czasie planują zorganizować spotkanie branżowe w województwie kujawsko-pomorskim. Historyczne wnętrza zaadaptowane na komfortowe pokoje, funkcjonalne sale konferencyjne i szkoleniowe oraz mnóstwo dostępnych atrakcji zadowolą nawet najbardziej wymagających gości. Osoby, które cenią sobie umiejętne połączenie klasyki z nowoczesnością, bez wątpienia powinny odwiedzić ten obiekt.
Na łonie natury
Centrum Konferencyjne Pałac w Turznie**** znajduje się zaledwie 15 kilometrów od centrum Torunia. To dogodna lokalizacja zarówno dla tych, którzy chcą być blisko dużego miasta, jak i dla wielbicieli odpoczynku z dala od zgiełku. Obiekt położony jest w przepięknej, malowniczej okolicy. Hotel otacza 16-hektarowy park zaprojektowany w stylu angielskim, przyciągający odwiedzających soczystą zielenią traw, bliskością drzew i stawów. Trudno wymarzyć sobie lepsze miejsce na spacer lub odpoczynek. Przyroda w otoczeniu Pałacu w Turznie zachwyca o każdej porze roku, warto odwiedzić to miejsce i się o tym przekonać.
Idealne miejsce na organizację konferencji
Atrakcyjna lokalizacja to nie jedyny atut obiektu. Hotel posiada 6 kompleksowo wyposażonych sal, w których organizacja szkolenia lub konferencji nie będzie jedynie obowiązkiem, a przyjemnością. Największa z nich – Etiuda – o powierzchni 160 m2 może pomieścić nawet 200 osób w ustawieniu teatralnym. Jej ogromnym atutem jest widok na piękny park i doskonałe oświetlenie.
Centrum Konferencyjne w Turznie to także idealne miejsce na strategiczne rozmowy biznesowe, które mogą się odbyć w ekskluzywnej Sali Kominkowej VIP, która pomieści 18 gości w ustawieniu teatralnym. Każda z dostępnych sal jest unikalna i perfekcyjnie przygotowana na organizację wydarzenia biznesowego. Klienci mają do dyspozycji projektor, ekran, flipchart, mikrofony bezprzewodowe, nagłośnienie i bezprzewodowy Internet. Dodatkowo można skorzystać z obsługi technicznej. Wszystkie pomieszczenia są klimatyzowane, dzięki czemu komfort pracy stanie się jeszcze wyższy.
Po szkoleniu czas na odpoczynek
Klienci biznesowi po spotkaniu mogą się zrelaksować w komfortowych i przestronnych pokojach. Każde z proponowanych pomieszczeń zostało wyposażone w stylizowane na XIX w. meble, co nadaje wnętrzu niepowtarzalny klimat, wysokiej klasy telewizor LCD, ekskluzywną łazienkę, nowoczesne oświetlenie typu LED, klimatyzację, minibarek oraz zaparzacz do kawy i herbaty. Goście mają do wyboru pokoje o trzech standardach: nasłonecznione apartamenty z widokiem na park, pokoje typu superior, z których część, poza podstawowym wyposażeniem, posiada również aneks, a także eleganckie wnętrza typu standard. Dbałość o każdy detal widoczna jest na pierwszy rzut oka, dlatego z pewnością oczekiwania gości zostaną spełnione.
Połączenie polskiej kuchni z egzotyką
Wyjątkowa Restauracja Marconi to idealne miejsce na organizację uroczystych bankietów firmowych, kolacji i spotkań integracyjnych. Przepiękny wystrój, gra świateł, elegancka porcelana oraz nastrojowa muzyka stworzą niezapomniany klimat i sprawią, że goście na długo nie zapomną spędzonych tam chwil. Pobyt w hotelowej restauracji to uczta nie tylko dla oczu. Szef kuchni wraz z zespołem wykwalifikowanych pracowników serwują zarówno tradycyjne polskie potrawy, jak i egzotyczne dania z różnych zakątków świata. W kuchni, jak również w całym hotelu, widoczna jest ogromna dbałość o najmniejsze szczegóły. Posiłki są przygotowane z wyselekcjonowanych produktów, pochodzących od lokalnych dostawców. Niepowtarzalny smak dań dopełnią specjalnie dobrane przez kelnerów wina z pałacowej piwniczki.
Moc dodatkowych atrakcji
Centrum Konferencyjne Pałac w Turznie**** wyróżnia się wśród innych obiektów tym, że zapewnia gościom szeroki wachlarz możliwości spędzenia wolnego czasu. Na terenie hotelu znajduje się Klub Nocny Preludium, który może być wynajmowany wyłącznie na potrzeby klientów konferencyjnych. Atrakcją klubu jest karaoke, będące świetnym sposobem na integrację uczestników, a także wybór win, który zadowoli nawet najbardziej wytrawnych smakoszy.
Do dyspozycji gości są także 2 korty tenisowe o ceglanej nawierzchni, położone w rekreacyjnej części parku. Zwolennicy aktywności fizycznej na świeżym powietrzu mogą skorzystać z boiska do siatkówki i stawu rybnego, zapraszającego do wędkowania. Dodatkowo w hotelu dla wszystkich gości dostępny jest stół bilardowy.
Po intensywnym dniu spędzonym na szkoleniu lub konferencji, klienci biznesowi mogą się oddać w ręce wykwalifikowanej obsługi hotelowego SPA. To niepowtarzalna okazja, by skorzystać z wyjątkowych kąpieli piwnych oraz czekoladowych zabiegów.
Centrum Konferencyjne Pałac w Turznie**** to miejsce idealne nie tylko na relaks, ale i na organizację spotkania biznesowego, co daje możliwość efektywnego połączenia pracy z wypoczynkiem. Sale konferencyjne przyciągają swoją funkcjonalnością, a cztery gwiazdki gwarantują luksus pokoi i profesjonalizm obsługi. Dodatkowym atutem jest urokliwa lokalizacja obiektu oraz bliskość natury, dzięki czemu goście z pewnością będą dobrze wspominać pobyt w Turznie.
Notatki prasowe oraz informacje o wydarzeniach branżowych prosimy przesyłać na adres: [email protected]
Agata
Event Concierge
Szukasz obiektu na wydarzenie?
Pomożemy bezpłatnie znaleźć idealne miejsce :) Napisz na [email protected] lub skorzystaj z formularza.
Chcę wysłać formularz