Wybór odpowiedniej
lokalizacji podczas organizacji wydarzeń biznesowych jest kluczowym
czynnikiem wpływającym na sukces całego przedsięwzięcia. Miejsce
jest szczególnie ważne, podczas planowania spotkań kilkudniowych,
które wymagają zapewnienia gościom zakwaterowania i wyżywienia.
Taki obiekt powinien zapewniać nie tylko doskonałe warunki
komunikacyjne, ale także noclegowe i gastronomiczne. Nie można
także pominąć ogromnego znaczenia, jakie posiada rozbudowane
zaplecze konferencyjne.
Na rynku polskim jednym z najbardziej
atrakcyjnym graczy jest Hilton Garden Inn Kraków Airport mieszczący
się w pobliżu lotniska Balice. W jego ofercie znajdziemy wszystko,
co jest niezbędne podczas obsługi zarówno klientów
indywidualnych, jak i grup biznesowych.
Lokalizacja na medal
Największą zaletą
Hotelu Hilton Garden Inn Kraków Airport, która zdecydowanie
wyróżnia go na tle konkurencji jest wyjątkowa lokalizacja, która
ułatwia organizację przedsięwzięć biznesowych. Obiekt położony
jest w pobliżu lotniska Balice w Krakowie, dzięki czemu stanowi
idealne miejsce na postój w podróży służbowej, jak i doskonale
sprawdza się podczas realizacji konferencji, spotkań i bankietów o
charakterze międzynarodowym.
![](https://www.mojekonferencje.pl/media/summernote/5e7c871518f51_attachment.jpg)
Hotel mieści się
naprzeciwko Terminalu 1, zapewniając łatwy dojazd z każdej części
Krakowa, różnych miast, jak i innych krajów. Jakby tego było
mało, blisko hotelu biegnie autostrada A4 oraz obwodnica miejska,
dzięki czemu indywidualni goście i autobusy z pracownikami mają
możliwość swobodnego dojazdu na miejsce spotkania. Na
zmotoryzowanych zaś czekają miejsca parkingowe.
Ogromne możliwości
konferencyjne
Biznesowy charakter
obiektu podkreśla jego przystosowanie do organizacji wszelkiego typu
spotkań, takich jak zebrania, szkolenia, warsztaty, konferencje,
seminaria, bankiety, imprezy integracyjne i okolicznościowe. HotelHilton Inn Kraków Airport udostępnia aż 743 m2 powierzchni
eventowej przeznaczonej na wynajem. Oferta obejmuje 9 sal
konferencyjnych i boardroom, które zostały dostosowane do potrzeb
zarówno małych spotkań, jak i dużych imprez.
![](https://www.mojekonferencje.pl/media/summernote/5e7c87296339c_attachment.jpg)
Większość sal
konferencyjnych została podzielona systemem ścian modułowych,
dzięki czemu można je dowolnie konfigurować na potrzeby spotkania.
Zależnie od wielkości i charakteru wydarzenia, można uzyskać
kameralną bądź reprezentacyjną przestrzeń.
Wszystkie sale są
połączone foyer o wielkości 350 m2, w którym można ustawić
stoły rejestracyjne, materiały reklamowe lub zapewnić catering dla
gości. Ponadto, do środka foyer można wjechać samochodem
osobowym, dzięki czemu pomieszczenie idealne nadaje się do
organizacji prezentacji nowych modelów.
![](https://www.mojekonferencje.pl/media/summernote/5e7c8734321e7_attachment.jpg)
Szeroka oferta
konferencyjna nie oznacza jednak, że brakuje opcji dla małych i
średnich spotkań. W tym przypadku hotel udostępnia boardroom,
który wyróżnia się swoim prywatnym i spokojnym charterem. Miejsce
to idealnie nadaje się do pracy, niewielkich spotkań oraz
wideokonferencji.
Wszystkie dostępne sale konferencyjne są
wyposażone w dostęp do internetu, klimatyzację, najnowocześniejsze
rozwiązania techniczne oraz sprzęt audiowizualny.
![](https://www.mojekonferencje.pl/media/summernote/5e7c873fee5a6_attachment.jpg)
Komfort i kulinaria
Hilton Garden Inn Kraków Airport jest hotelem 4-gwiazdkowym zapewniającym komfortowe warunki
do odpoczynku. Posiada klimatyzowane, przestronne pokoje z dostępem
do internetu bezprzewodowego oraz telewizji. Goście mają możliwość
wybierać pośród bogatego pakietu programów telewizyjnych,
przygotowując się przed pracą, jak i relaksując się po niej.
W
pokojach znajdują się lodówka i sejf, w którym można
przechowywać między innymi swojego laptopa. Wnętrza zachwycają
niebanalnym wystrojem, który w doskonały sposób łączy
nowoczesność z klasyczną elegancją. Duże i jasne przestrzenie
tworzą przyjemną atmosferę, w której każdy może poczuć się
swobodnie.
![](https://www.mojekonferencje.pl/media/summernote/5e7c8750cced0_attachment.jpg)
W hotelu znajduje się
Restauracja L'atmosphere wyspecjalizowana w daniach kuchni
międzynarodowej z akcentami kuchni polskiej i francuskiej. Bogaty
wybór dań pozwala zaspokoić gusta nawet największych smakoszy
oraz przygotować oryginalną oprawę cateringową. Menu lokalu
zmienia się wraz z porami roki, wykorzystując pełnię potencjału
składników sezonowych, dzięki czemu nie ma miejsca na nudę.
Wykwalifikowany Szef Kuchni nie tylko dba o staranną selekcję
wszystkich składników i piękną formę podania dań, ale także w
niesamowity sposób łączy nowoczesne trendy gastronomiczne z
tradycyjnymi recepturami, tworząc na talerzach cudowne dzieła
sztuki kulinarnej.
![](https://www.mojekonferencje.pl/media/summernote/5e7c876141987_attachment.jpg)
Poszukując miejsca na
szkolenie, bankiet lub konferencję, ciężko o lepsze miejsce niż
Hotel Hilton Garden Inn Kraków Airport. Doskonała lokalizacja
blisko lotniska, rozbudowane zaplecze konferencyjne dostosowane do
obsługi dużych i małych spotkań, a także komfortowe miejsca
noclegowe pozwalają organizować niezapomniane wydarzenia, których
uzupełnieniem jest smaczna i niebanalna kuchnia.
Notatki prasowe
Notatki prasowe oraz informacje o wydarzeniach branżowych prosimy przesyłać na adres:
[email protected]