Konferencja przy lotnisku – Hotel Hilton Garden Inn Kraków Airport

Konferencja przy lotnisku – Hotel Hilton Garden Inn Kraków Airport

Wybór odpowiedniej lokalizacji podczas organizacji wydarzeń biznesowych jest kluczowym czynnikiem wpływającym na sukces całego przedsięwzięcia. Miejsce jest szczególnie ważne, podczas planowania spotkań kilkudniowych, które wymagają zapewnienia gościom zakwaterowania i wyżywienia. Taki obiekt powinien zapewniać nie tylko doskonałe warunki komunikacyjne, ale także noclegowe i gastronomiczne. Nie można także pominąć ogromnego znaczenia, jakie posiada rozbudowane zaplecze konferencyjne.

Na rynku polskim jednym z najbardziej atrakcyjnym graczy jest Hilton Garden Inn Kraków Airport mieszczący się w pobliżu lotniska Balice. W jego ofercie znajdziemy wszystko, co jest niezbędne podczas obsługi zarówno klientów indywidualnych, jak i grup biznesowych.

Lokalizacja na medal

Największą zaletą Hotelu Hilton Garden Inn Kraków Airport, która zdecydowanie wyróżnia go na tle konkurencji jest wyjątkowa lokalizacja, która ułatwia organizację przedsięwzięć biznesowych. Obiekt położony jest w pobliżu lotniska Balice w Krakowie, dzięki czemu stanowi idealne miejsce na postój w podróży służbowej, jak i doskonale sprawdza się podczas realizacji konferencji, spotkań i bankietów o charakterze międzynarodowym.


Hotel mieści się naprzeciwko Terminalu 1, zapewniając łatwy dojazd z każdej części Krakowa, różnych miast, jak i innych krajów. Jakby tego było mało, blisko hotelu biegnie autostrada A4 oraz obwodnica miejska, dzięki czemu indywidualni goście i autobusy z pracownikami mają możliwość swobodnego dojazdu na miejsce spotkania. Na zmotoryzowanych zaś czekają miejsca parkingowe.

Ogromne możliwości konferencyjne

Biznesowy charakter obiektu podkreśla jego przystosowanie do organizacji wszelkiego typu spotkań, takich jak zebrania, szkolenia, warsztaty, konferencje, seminaria, bankiety, imprezy integracyjne i okolicznościowe. HotelHilton Inn Kraków Airport udostępnia aż 743 m2 powierzchni eventowej przeznaczonej na wynajem. Oferta obejmuje 9 sal konferencyjnych i boardroom, które zostały dostosowane do potrzeb zarówno małych spotkań, jak i dużych imprez.


Większość sal konferencyjnych została podzielona systemem ścian modułowych, dzięki czemu można je dowolnie konfigurować na potrzeby spotkania. Zależnie od wielkości i charakteru wydarzenia, można uzyskać kameralną bądź reprezentacyjną przestrzeń.

Wszystkie sale są połączone foyer o wielkości 350 m2, w którym można ustawić stoły rejestracyjne, materiały reklamowe lub zapewnić catering dla gości. Ponadto, do środka foyer można wjechać samochodem osobowym, dzięki czemu pomieszczenie idealne nadaje się do organizacji prezentacji nowych modelów.


Szeroka oferta konferencyjna nie oznacza jednak, że brakuje opcji dla małych i średnich spotkań. W tym przypadku hotel udostępnia boardroom, który wyróżnia się swoim prywatnym i spokojnym charterem. Miejsce to idealnie nadaje się do pracy, niewielkich spotkań oraz wideokonferencji.

Wszystkie dostępne sale konferencyjne są wyposażone w dostęp do internetu, klimatyzację, najnowocześniejsze rozwiązania techniczne oraz sprzęt audiowizualny.


Komfort i kulinaria

Hilton Garden Inn Kraków Airport jest hotelem 4-gwiazdkowym zapewniającym komfortowe warunki do odpoczynku. Posiada klimatyzowane, przestronne pokoje z dostępem do internetu bezprzewodowego oraz telewizji. Goście mają możliwość wybierać pośród bogatego pakietu programów telewizyjnych, przygotowując się przed pracą, jak i relaksując się po niej.

W pokojach znajdują się lodówka i sejf, w którym można przechowywać między innymi swojego laptopa. Wnętrza zachwycają niebanalnym wystrojem, który w doskonały sposób łączy nowoczesność z klasyczną elegancją. Duże i jasne przestrzenie tworzą przyjemną atmosferę, w której każdy może poczuć się swobodnie.


W hotelu znajduje się Restauracja L'atmosphere wyspecjalizowana w daniach kuchni międzynarodowej z akcentami kuchni polskiej i francuskiej. Bogaty wybór dań pozwala zaspokoić gusta nawet największych smakoszy oraz przygotować oryginalną oprawę cateringową. Menu lokalu zmienia się wraz z porami roki, wykorzystując pełnię potencjału składników sezonowych, dzięki czemu nie ma miejsca na nudę.

Wykwalifikowany Szef Kuchni nie tylko dba o staranną selekcję wszystkich składników i piękną formę podania dań, ale także w niesamowity sposób łączy nowoczesne trendy gastronomiczne z tradycyjnymi recepturami, tworząc na talerzach cudowne dzieła sztuki kulinarnej.


Poszukując miejsca na szkolenie, bankiet lub konferencję, ciężko o lepsze miejsce niż Hotel Hilton Garden Inn Kraków Airport. Doskonała lokalizacja blisko lotniska, rozbudowane zaplecze konferencyjne dostosowane do obsługi dużych i małych spotkań, a także komfortowe miejsca noclegowe pozwalają organizować niezapomniane wydarzenia, których uzupełnieniem jest smaczna i niebanalna kuchnia.  

Notatki prasowe

Notatki prasowe oraz informacje o wydarzeniach branżowych prosimy przesyłać na adres: [email protected]

Mogą Cię zainteresować

Hotel 5-gwiazdkowy w Warszawie - Hotel Warszawa z nowoczesnymi salami konferencyjnymi!
Hotel 5-gwiazdkowy w Warszawie - Hotel Warszawa z nowoczesnymi salami konferencyjnymi!

Hotel Warszawa to miejsce, które łączy w sobie bogatą historię z nowoczesnym luksusem. Dzięki starannie przemyślanej ofercie konferencyjnej, wysokiej klasy zapleczu gastronomicznemu oraz komfortowym warunkom zakwaterowania, jest idealnym wyborem dla organizatorów wydarzeń.

Hotel 5-gwiazdkowy w Sopocie - Hotel Testa Sopot z nowoczesnymi salami konferencyjnymi
Hotel 5-gwiazdkowy w Sopocie - Hotel Testa Sopot z nowoczesnymi salami konferencyjnymi

Luksusowy Hotel Testa w Sopocie oferuje idealne warunki do organizacji konferencji i spotkań biznesowych, łącząc nowoczesne wnętrza, znakomitą kuchnię, oraz rozbudowaną strefę Wellness & SPA, zaledwie 55 kroków od pięknej plaży.

Hotel 5-gwiazdkowy w Szklarskiej Porębie - poznaj idealne miejsce na konferencje, czyli Platinum Mountain Hotel & SPA!
Hotel 5-gwiazdkowy w Szklarskiej Porębie - poznaj idealne miejsce na konferencje, czyli Platinum Mountain Hotel & SPA!

Odkryj Platinum Mountain Hotel & SPA w Szklarskiej Porębie - luksusowy kompleks z nowoczesnym centrum konferencyjnym, strefą wellness oraz trzema restauracjami a' la carte. Idealne miejsce na konferencje, szkolenia i relaksujące wyjazdy biznesowe w otoczeniu Karkonoszy i Gór Izerskich.

Hotel 5-gwiazdkowy w województwie mazowieckim - Manor House SPA z eleganckimi salami konferencyjnymi
Hotel 5-gwiazdkowy w województwie mazowieckim - Manor House SPA z eleganckimi salami konferencyjnymi

Manor House SPA to miejsce, gdzie każdy detal jest starannie przemyślany, aby zapewnić gościom niezapomniane doświadczenia. Dzięki szerokiej ofercie rekreacyjno-zdrowotnej, nowoczesnemu zapleczu konferencyjnemu oraz luksusowym warunkom noclegowym, jest to idealne miejsce na organizację konferencji, szkoleń, spotkań biznesowych czy eventów firmowych.

W październiku powraca Konferencja Event Biznes — „Nowe Horyzonty”
W październiku powraca Konferencja Event Biznes — „Nowe Horyzonty”

Po dłuższej przerwie spowodowanej pandemią w nowej formie powraca Konferencja Event Biznes, która w tym roku odbędzie się pod nazwą „Nowe Horyzonty” w Warszawie 28 października!

Archiwum

Agata
Event Concierge

Szukasz obiektu na wydarzenie?

Pomożemy bezpłatnie znaleźć idealne miejsce :) Napisz na [email protected] lub skorzystaj z formularza.

Chcę wysłać formularz