małopolskie
Zarówno dla klientów prywatnych, podróżujących turystycznie, jak i biznesowych, szukających miejsca na organizację wydarzenia firmowego, idealnym obiektem będzie Hotel Kossak w centrum Krakowa.
Hotel położony jest w bliskim sąsiedztwie głównych zabytków, Rynku Głównego i Zamku na Wawelu, dzięki czemu goście mogą zwiedzić miasto spacerując po okolicy. Hotel Kossak jest nowoczesny, luksusowy a w wystroju widać dbałość o szczegóły, co sprawia że wnętrza są piękne i wyjątkowe. Obiekt oferuje 60 pokoi w kilku różnych typach, dwie restauracje oraz profesjonalne centrum konferencyjne. Liczne atuty tego miejsca związane z lokalizacją oraz specyfiką hotelu powodują, że jest to obiekt, który przyciąga uwagę i pobyt w nim będzie przyjemnością zarówno dla gości indywidualnych, jak i biznesowych.
Na zaplecze konferencyjne składają się 3 sale, jednak dzięki systemowi mobilnych ścian, pomieszczenia można dowolnie łączyć, tworząc tym samym powierzchnię odpowiednio dopasowaną do danego wydarzenia. W zależności od ilości zaproszonych gości oraz od potrzeb prowadzącego, stoły i krzesła mogą być aranżowane w różne ustawienia, aby zapewnić warunki odpowiednie do pracy czy rozmów. W hotelu można zorganizować spotkanie dla nawet 170 osób, ponieważ sale połączone tworzą powierzchnię 140 m2. Wszystkie sale konferencyjne umożliwiają prowadzenie spotkania na wysokim poziomie, w sposób jakiego oczekują uczestnicy, dzięki wyposażeniu. Profesjonalny sprzęt techniczny zawsze wliczony jest w cenę wynajmu. Znacznie podnosi on standard wydarzenia i powoduje, że na dłużej pozostaje ono w pamięci. Drobnym akcentem, który jednak jest atutem tego miejsca oraz prezentuje klasę i gościnność, są notatniki z długopisami oraz butelka wody, czekające na każdego uczestnika spotkania. Goście zawsze doceniają takie dodatki. Centrum konferencyjne znajduje się na VI piętrze z którego rozpościera się rewelacyjny widok na Kraków – Wawel, Stare Miasto i Zakole Wisły.
Po zakończonej konferencji lub w ramach przerwy między spotkaniami w Hotelu Kossak do dyspozycji gości są dwie restauracje, w których również można zorganizować wystawny bankiet albo imprezę firmową dla wszystkich pracowników. W lokalach wykwalifikowany personel dba o gości, zwracając uwagę na wszystkie ich potrzeby. Restauracja Percheron, specjalizująca się w daniach kuchni europejskiej i międzynarodowej w nowoczesnym wydaniu, jest ciepłym, klimatycznym miejscem. Zapachy i aromaty jakie unoszą się wewnątrz sprawiają, że nie chce się wyjść. Natomiast Cafe Oranżeria znajduje się na dachu hotelu i może pochwalić się najlepszym tarasem widokowym w Krakowie. Jasne, przeszklone wnętrza wyglądają bardzo efektownie i elegancko. A pyszny posiłek przy szklanej ścianie będzie niezapomniany. Lokal świetnie nadaje na organizację zarówno lunchy biznesowych, jak i eleganckich kolacji. Menu przygotowane jest przez zespół doświadczonych kucharzy i opiera się na kuchni europejskiej z elementami fusion. Najbardziej wymagający smakosze w Hotelu Kossak znajdą dwa miejsca, które zaspokoją ich potrzeby i sprostają wysokim wymaganiom.
Dzięki miejscom noclegowym w 60 pokojach, uczestnicy konferencji nie muszą martwić się o późny powrót, a spotkania mogą być przedłużone i rozłożone nawet na kilka dni. Pokoje są designerskie i prestiżowe a wystrój i fioletowe dodatki dają nowoczesny efekt. Pomieszczenia prezentują wysoki standard, a przyjezdni mogą wybrać rodzaj pokoju, jaki najlepiej im odpowiada, między innymi Twin, Castle View Superior lub Royal Panorama Suites.
Hotel Kossak to bardzo atrakcyjny pod wieloma względami hotel w Krakowie, który warto odwiedzić. Wysoki standard czterech gwiazdek, pomocna obsługa, a także ciekawy wystrój, który łączy nowoczesność z klasą i elegancją, stawiają ten obiekt bardzo wysoko, jeżeli chodzi o hotele w Krakowie.
Notatki prasowe oraz informacje o wydarzeniach branżowych prosimy przesyłać na adres: [email protected]
Luksusowy Hotel Testa w Sopocie oferuje idealne warunki do organizacji konferencji i spotkań biznesowych, łącząc nowoczesne wnętrza, znakomitą kuchnię, oraz rozbudowaną strefę Wellness & SPA, zaledwie 55 kroków od pięknej plaży.
Odkryj Platinum Mountain Hotel & SPA w Szklarskiej Porębie - luksusowy kompleks z nowoczesnym centrum konferencyjnym, strefą wellness oraz trzema restauracjami a' la carte. Idealne miejsce na konferencje, szkolenia i relaksujące wyjazdy biznesowe w otoczeniu Karkonoszy i Gór Izerskich.
Manor House SPA to miejsce, gdzie każdy detal jest starannie przemyślany, aby zapewnić gościom niezapomniane doświadczenia. Dzięki szerokiej ofercie rekreacyjno-zdrowotnej, nowoczesnemu zapleczu konferencyjnemu oraz luksusowym warunkom noclegowym, jest to idealne miejsce na organizację konferencji, szkoleń, spotkań biznesowych czy eventów firmowych.
Po dłuższej przerwie spowodowanej pandemią w nowej formie powraca Konferencja Event Biznes, która w tym roku odbędzie się pod nazwą „Nowe Horyzonty” w Warszawie 28 października!
Hotel Cottonina to miejsce, które łączy profesjonalizm z gościnnością, oferując kompleksowe usługi dla biznesu w pięknej, naturalnej scenerii. Dzięki szerokiej ofercie usług dodatkowych oraz wyjątkowej atmosferze, Hotel Cottonina stanowi idealne miejsce do organizacji wszelkiego rodzaju wydarzeń biznesowych.
Agata
Event Concierge
Szukasz obiektu na wydarzenie?
Pomożemy bezpłatnie znaleźć idealne miejsce :) Napisz na [email protected] lub skorzystaj z formularza.
Chcę wysłać formularz