mazowieckie
Pan Krzysztof Nosek objął stanowisko Dyrektora Gastronomii w MCC Mazurkas Conference Centre & Hotel i Mazurkas Catering 360°. Z branżą kulinarną związany jest już od 12 lat. Doświadczenie zdobywał zarówno na stanowisko kierowniczych (kierownik gastronomii i kierownik zmiany), jak i na stanowisku kelnera. Pracował w katowickim i krakowskim hotelu, należącym do jednej sieci. Na liście swoich doświadczeń zapisał również pracę w kilku innych polskich hotelach, m.in. Marine Hotel, Zamku Kliczków i Pałacu Bonerowskim, a także w hotelach za granicą.
Podczas swojej pracy na kierowniczych stanowiskach odpowiadał m.in. za zarządzanie personelem managerskim i za wyniki finansowe podległych mu restauracji i obiektów. Aktywnie udzielał się podczas ustalania realizacji strategii rozwoju tych obiektów i tworzenia nowych produktów sprzedażowych.
Pan Krzysztof jest miłośnikiem golfa i oczywiście miłośnikiem dobrej kuchni. Jego motto powtarzane za Charlesem Noblem brzmi: „trzeba mieć wielkie cele, by nie poddać się przygnębieniu z powodu małych niepowodzeń”.
Na stanowisku Dyrektora Gastronomii w Mazurkas Catering 360° oraz MCC Mazurkas Conference Centre & Hotel odpowiadać będzie za współtworzenie realizacji strategii rozwoju firmy w obszarze działalności cateringowej w branży MICE. Pośród nowych obowiązków znajduje się m.in. optymalizacja polityki zakupowej firmy, budowanie relacji z dostawcami i zarządzanie zespołem obsługującym realizacje cateringowe oraz wydarzenia odbywające się w MCC Mazurkas.
INFORMACJA PRASOWA
Notatki prasowe oraz informacje o wydarzeniach branżowych prosimy przesyłać na adres: [email protected]
Luksusowy Hotel Testa w Sopocie oferuje idealne warunki do organizacji konferencji i spotkań biznesowych, łącząc nowoczesne wnętrza, znakomitą kuchnię, oraz rozbudowaną strefę Wellness & SPA, zaledwie 55 kroków od pięknej plaży.
Odkryj Platinum Mountain Hotel & SPA w Szklarskiej Porębie - luksusowy kompleks z nowoczesnym centrum konferencyjnym, strefą wellness oraz trzema restauracjami a' la carte. Idealne miejsce na konferencje, szkolenia i relaksujące wyjazdy biznesowe w otoczeniu Karkonoszy i Gór Izerskich.
Manor House SPA to miejsce, gdzie każdy detal jest starannie przemyślany, aby zapewnić gościom niezapomniane doświadczenia. Dzięki szerokiej ofercie rekreacyjno-zdrowotnej, nowoczesnemu zapleczu konferencyjnemu oraz luksusowym warunkom noclegowym, jest to idealne miejsce na organizację konferencji, szkoleń, spotkań biznesowych czy eventów firmowych.
Po dłuższej przerwie spowodowanej pandemią w nowej formie powraca Konferencja Event Biznes, która w tym roku odbędzie się pod nazwą „Nowe Horyzonty” w Warszawie 28 października!
Hotel Cottonina to miejsce, które łączy profesjonalizm z gościnnością, oferując kompleksowe usługi dla biznesu w pięknej, naturalnej scenerii. Dzięki szerokiej ofercie usług dodatkowych oraz wyjątkowej atmosferze, Hotel Cottonina stanowi idealne miejsce do organizacji wszelkiego rodzaju wydarzeń biznesowych.
Agata
Event Concierge
Szukasz obiektu na wydarzenie?
Pomożemy bezpłatnie znaleźć idealne miejsce :) Napisz na [email protected] lub skorzystaj z formularza.
Chcę wysłać formularz