MWP 2020 potrwa dwa dni i odbędzie się w dniach 16-17 września (tak jak pisaliśmy w poprzednim artykule) w formule hybrydowej, czyli w 5 polskich miastach (Warszawie, Katowicach, Lublinie, Poznaniu i Krakowie), a także w przestrzeni online.
Wydarzenie objęte zostało honorowym patronatem Ministerstwa Rozwoju oraz Prezesa Polskiej Organizacji Turystycznej. Partnerem strategicznym został samorząd Województwa Małopolskiego. W wydarzeniu wezmą udział m.in. sekretarz stanu w Ministerstwie Rozwoju odpowiedzialny za turystykę Andrzej Gut-Mostowy, wiceprezes Polskiej Organizacji Turystycznej Arkadiusz Opoń, wicemarszałek Województwa Małopolskiego Tomasz Urynowicz. MWP 2020 może okazać się więc wspólną próbą nakreślenia kierunków rozwoju przemysłu spotkań i wydarzeń w Polsce.
Głównym tematem wydarzenia będzie nowa rzeczywistość, z którą musi mierzyć się branża MICE.
– Ostatnie miesiące zmieniły świat spotkań branżowych na całym świecie. Nie ustają działania poświęcone funkcjonowaniu w nowej rzeczywistości. Sytuacje w poszczególnych miastach i regionach monitorowane są na bieżąco przez miejskie i regionalne convention bureaux. Convention bureaux, przy wsparciu Poland Convention Bureau POT, wdrażają nowe rozwiązania, które mają pomóc w utrzymaniu zainteresowania destynacją wśród planistów spotkań oraz pracują wspólnie z organizatorami i obiektami nad podtrzymaniem i pozyskiwaniem nowych wydarzeń do swoich miast – mówi Robert Andrzejczyk, prezes Polskiej Organizacji Turystycznej, honorowy patron wydarzenia.
Dzięki partnerstwu strategicznemu Województwa Małopolskiego Meetings Week Poland 2020 może po raz pierwszy odbyć się w formie hybrydowej.
– Małopolska, mając na uwadze skutki, jakie przyniesie obecna pandemia dla regionalnej gospodarki turystycznej, wsłuchuje się w głos branży, aby podejmować działania skuteczne i adekwatne do nowych uwarunkowań funkcjonowania turystyki – mówi Anna Jędrocha, koordynator Meetings Week Poland 2020.
Partnerem branżowym Meetings Week Poland 2020 została powołana w lipcu tego roku przez kilkanaście organizacji i stowarzyszeń branżowych Rada Przemysłu Spotkań i Wydarzeń. Zadaniem Rady jest reprezentacja branży m.in. w rozmowach z rządem.
Organizatorami MWP 2020 są m.in. Stowarzyszenie Konferencje i Kongresy w Polsce, Stowarzyszenie Branży Eventowej, SITE Poland, MPI Poland Chapter i Polska Organizacja Turystyczna Poland Convention Bureau.
MojeKonferencje.pl są Patronem Medialnym Meetings Week Poland 2020.
Udział w wydarzeniu jest bezpłatny. Należy jedynie się zarejestrować na stronie www.meetingsweek.pl.
INFORMACJA PRASOWA
Notatki prasowe
Notatki prasowe oraz informacje o wydarzeniach branżowych prosimy przesyłać na adres:
[email protected]