Do sieci marki Mercure dołączył dziś kolejny obiekt hotel – Mercure Warszawa Airport. To już trzeci w stolicy i 18 w kraju hotel tej korporacji.
Nowa jakośćHotel jako pierwszy w Polsce otrzymał nowy logotyp marki Mercure. Zmiana związana jest z nową identyfikacją wizualną przedsiębiorstwa, które stawia na nową jakość. Proces nadania nowego logo jest stopniowo realizowany we wszystkich obiektach Mercure na świcie.
Dla ludzi biznesu – Mercure Warszawa AirportNowy obiekt jest świetnym rozwiązaniem dla wszystkich żyjących w ciągłym ruchu. Usytuowany w bardzo dobrej lokalizacji. 5 kilometrów od biznesowego centrum Warszawy i 3 km od lotniska im. Fryderyka Chopina, będzie dobrym punktem przystankowym dla często podróżujących. Dodatkową korzyścią jest tu również sąsiedztwo międzynarodowej trasy E77 zapewniające połączenie do Katowic, Krakowa czy Wrocławia.
Tradycja i innowacjaHotel Mercure to miejsce w którym tradycja łączy się z innowacyjnością. Łączy lokalny charakter i historię miejsca z nowoczesnymi standardami na światowym poziomie, czego odzwierciedleniem jest zachowany klasyczny design oraz menu w której zachowały się poza kuchnią śródziemnomorską specjały kuchni polskiej i regionalnej. Marka od początku istnienia stawia na różnorodność swoich obiektów z których każdy ma indywidualny charakter i zakorzeniony jest w lokalnej społeczności.
Mercure Warszawa Airport ma również doskonale przystosowane zaplecze konferencyjne. 9 sal biznesowych pomieści łącznie 345 osób, a dobrze wyposażone zaplecze bez trudu poradzi sobie z obsługą kilku spotkań jednocześnie. Każdy kierowca doceni również dodatkowy atut jakim jest własny parkin i garaż podziemny.
Jak mówi Iwona Świstek, dyrektor hotelu
- Dołączenie do sieci Mercure było dla nas strategicznym posunięciem. Chcieliśmy zachować znaczną część naszej dotychczasowej tożsamości, stając się równocześnie częścią globalnej marki, która daje ogromne szanse na rozwój. W przypadku Mercure chodzi m.in. o kanały dystrybucyjne, bardzo dobry wizerunek, czy globalny program lojalnościowy Le Club Accorhotels.Hotel Mercure to ciekawa alternatywa dla wszystkich podróżujących w celach biznesowych i rekreacyjnie. Obecnie do sieci należą już ponad 732 hotele w 50 krajach. W Polsce poza Warszawą hotele Mercury dostępne są jeszcze w Częstochowie, Gdańsku, Jeleniej Górze, Karpaczu, Lublinie, Mrągowie, Opolu, Poznaniu, Toruniu, Wrocławiu, Zakopanem, Cieszynie, Piotrkowie Trybunalskim i Krynicy Zdroju
i Zamość.
Więcej informacji o obiektach konferencyjnych sieci
MercureINFORMACJA PRASOWA
Notatki prasowe
Notatki prasowe oraz informacje o wydarzeniach branżowych prosimy przesyłać na adres:
[email protected]