małopolskie
Hyatt Place Kraków powstaje na zachód od centrum miasta. Niedługo odbędzie się jego otwarcie. W środku hotelu znajdzie się Restauracja Zoom, którą zarządzać będzie Miłosz Kowalski.
Wcześniej związany z Pieniny SPA Resort w Szczawnicy Miłosz Kowalski objął stanowisko Szefa Kuchni szykującego się do otwarcia hotelu Hyatt Place Kraków.
Miłosz Kowalski pracował w wielu obiektach zarówno polskich, jak i zagranicznych. Jego przygoda z gastronomią trwa nieprzerwanie od 1998 roku, kiedy to objął stanowisko kucharza w Restauracji Cyrano de Bergerac w Krakowie. Po drodze były takie hotele w Polsce, jak Hotel Royal w Krakowie, Radisson Blu Kraków, Hilton Garden Inn Airport Kraków, Puro Hotelu Kraków Kazimierz i Pieniny SPA Resort.
W latach 2006-2010 wyjechał do Wielkiej Brytanii, gdzie pracował jako chef de partie w Mallory Court Hotel oraz jako sous chef w Ashone Hill.
Gratulujemy p. Miłoszowi nowego stanowiska i trzymamy kciuki za sukcesy!
INFORMACJA PRASOWA
fot. Greg Rygiol (www.4more.pl) / strona https://miloszkowalski.pl/
Notatki prasowe oraz informacje o wydarzeniach branżowych prosimy przesyłać na adres: [email protected]
Luksusowy Hotel Testa w Sopocie oferuje idealne warunki do organizacji konferencji i spotkań biznesowych, łącząc nowoczesne wnętrza, znakomitą kuchnię, oraz rozbudowaną strefę Wellness & SPA, zaledwie 55 kroków od pięknej plaży.
Odkryj Platinum Mountain Hotel & SPA w Szklarskiej Porębie - luksusowy kompleks z nowoczesnym centrum konferencyjnym, strefą wellness oraz trzema restauracjami a' la carte. Idealne miejsce na konferencje, szkolenia i relaksujące wyjazdy biznesowe w otoczeniu Karkonoszy i Gór Izerskich.
Manor House SPA to miejsce, gdzie każdy detal jest starannie przemyślany, aby zapewnić gościom niezapomniane doświadczenia. Dzięki szerokiej ofercie rekreacyjno-zdrowotnej, nowoczesnemu zapleczu konferencyjnemu oraz luksusowym warunkom noclegowym, jest to idealne miejsce na organizację konferencji, szkoleń, spotkań biznesowych czy eventów firmowych.
Po dłuższej przerwie spowodowanej pandemią w nowej formie powraca Konferencja Event Biznes, która w tym roku odbędzie się pod nazwą „Nowe Horyzonty” w Warszawie 28 października!
Hotel Cottonina to miejsce, które łączy profesjonalizm z gościnnością, oferując kompleksowe usługi dla biznesu w pięknej, naturalnej scenerii. Dzięki szerokiej ofercie usług dodatkowych oraz wyjątkowej atmosferze, Hotel Cottonina stanowi idealne miejsce do organizacji wszelkiego rodzaju wydarzeń biznesowych.
Agata
Event Concierge
Szukasz obiektu na wydarzenie?
Pomożemy bezpłatnie znaleźć idealne miejsce :) Napisz na [email protected] lub skorzystaj z formularza.
Chcę wysłać formularz