...
Od 21 do 23 marca w Warszawie światowej sławy eksperci zaprezentują najnowsze rozwiązania dla właścicieli różnego rodzaju lokali i restauracji. Międzynarodowe Targi Gastronomiczne EuroGastro oraz Międzynarodowe Targi Wyposażenia Obiektów Noclegowych WorldHotel to dwa prawdziwe giganty sektora HoReCa.
Wiedza przede wszystkim
Targi „EuroGastro” oraz „WorldHotel” są największymi wydarzeniami branżowymi w Polsce. Umożliwiają poszerzenie wiedzy odnośnie prowadzenia biznesów hotelarskich, gastronomicznych i cateringowych. Jest to idealne miejsce zarówno dla profesjonalistów, jak i nowicjuszy, którzy dopiero startują z własną firmą.
Przez trzy dni odbędzie się szereg merytorycznych wykładów poświęconych optymalizacji, zarządzaniu oraz ciągłym doskonaleniu funkcjonowania biznesu. Różnorodne tematy prezentowane na targach sprawiają, że świetnie odnajdą się na nich właściciele barów, kawiarenek, punktów zbiorowego żywienia, reprezentanci pensjonatów, firm cateringowych, czy kucharze, kelnerzy oraz bariści.
Nowe rozwiązania i technologie
Czas jest cennym minerałem, gdy prowadzi się firmę. Podczas targów „EuroGastro” i „WorldHotel” w jednym miejscu zbierze się wielu światowej klasy wystawców. Zaprezentują oni rozwiązania oszczędzające czas, pieniądze i energię. Będzie można przetestować nowoczesne aplikacje, precyzyjne i długotrwałe narzędzia konieczne w pracy chociażby kucharzy. Nowe technologię dają nowe możliwości. Powstałe udogodnienia mogą znacznie zwiększyć zyski lub zmniejszyć straty firmy.
Podczas Międzynarodowych Targów Obiektów Noclegowych nie zabraknie rozwiązań informatycznych i automatycznych. Zaprezentują się producenci systemów zarządzania hotelami czy utrzymania czystości. Dodatkowo będzie można zobaczyć wyjątkowe tekstylia, dekoracje, formy oświetleń, materace, meble. Organizatorzy zadbali także o sferę rekreacyjną i projektową.
Przybyli poznają kuchenne sztuczki, rzadkie zioła, najlepszej jakości mięso, wędliny i nabiał. Dzięki inspiracjom z całego świata każda firma będzie w stanie skonstruować oryginalne, idealnie dopasowane pod klientów menu. Zaprezentowane zostaną najlepszej jakości wyroby cukiernicze. Do karty dań będzie można dobrać także odpowiednie wina i kawy.
INFORMACJA PRASOWA
Notatki prasowe oraz informacje o wydarzeniach branżowych prosimy przesyłać na adres: [email protected]
...
Hotel Warszawa to miejsce, które łączy w sobie bogatą historię z nowoczesnym luksusem. Dzięki starannie przemyślanej ofercie konferencyjnej, wysokiej klasy zapleczu gastronomicznemu oraz komfortowym warunkom zakwaterowania, jest idealnym wyborem dla organizatorów wydarzeń.
Luksusowy Hotel Testa w Sopocie oferuje idealne warunki do organizacji konferencji i spotkań biznesowych, łącząc nowoczesne wnętrza, znakomitą kuchnię, oraz rozbudowaną strefę Wellness & SPA, zaledwie 55 kroków od pięknej plaży.
Odkryj Platinum Mountain Hotel & SPA w Szklarskiej Porębie - luksusowy kompleks z nowoczesnym centrum konferencyjnym, strefą wellness oraz trzema restauracjami a' la carte. Idealne miejsce na konferencje, szkolenia i relaksujące wyjazdy biznesowe w otoczeniu Karkonoszy i Gór Izerskich.
Manor House SPA to miejsce, gdzie każdy detal jest starannie przemyślany, aby zapewnić gościom niezapomniane doświadczenia. Dzięki szerokiej ofercie rekreacyjno-zdrowotnej, nowoczesnemu zapleczu konferencyjnemu oraz luksusowym warunkom noclegowym, jest to idealne miejsce na organizację konferencji, szkoleń, spotkań biznesowych czy eventów firmowych.
Agata
Event Concierge
Szukasz obiektu na wydarzenie?
Pomożemy bezpłatnie znaleźć idealne miejsce :) Napisz na [email protected] lub skorzystaj z formularza.
Chcę wysłać formularz