Niedawno opublikowana została coroczna prognoza Wundermana Thompsona „The Future 100: 2023”, w której to identyfikowanych jest aż 100 trendów w różnych branżach. Anna Górska zdecydowała się wybrać trzy z nich, które - według niej - łączą się z wydarzeniami biznesowymi. To „Ageless Play”, Absurdist Stays oraz „Metatravel”, które zostały przybliżone w dalszej części artykułu.
„The Future 100: 2023” stanowi coroczną prognozę agencji kreatywnej, technologicznej i konsultingowej Wunderman Thompson, która identyfikuje 100 trendów w różnych branżach, m.in. w zakresie technologii, kultury czy hotelarstwa. To właśnie owe trendy kształtują sposób, w jaki aktualnie żyjemy i pracujemy, mając też bezpośredni wpływ na przyszłość.
Pierwszym z wybranych trendów jest „AGELESS PLAY” (Zabawa w każdym wieku”). Według niego ludzie, nawet pomimo trwających kryzysów środowiskowych i gospodarczych wybierają i będą wybierali szeroko pojętą radość. Warto przy tym dodać, ze pogoń za zabawą i szczęściem przewija się przez całe wydanie „The Future 100: 2023”. Autorzy twierdzą, iż ten rok będzie pełen niepohamowanego i potężnego przepływu energii.
Dużą popularnością cieszy się „joyconomy”, a więc ruch odnoszący się do pozytywnego myślenia i entuzjazmu. Marki oferują m.in. nieskrępowaną zabawę dla wszystkich grup wiekowych, odważne palety kolorów i zajęcia ruchowe, które podnoszą tętno i nastrój. Kiedy weźmie się pod uwagę wydarzenia, które miały miejsce w ciągu ostatnich trzech lat, można dość do wniosku, że ów trend nie jest aż nadto zaskakujący.
Niemniej jednak trend, który polega na tym, iż ludzie w każdym wieku zaczną doceniać znaczenie zabawy, zdecydowanie zasługuje na to, aby traktować go jako coś znacznie większego aniżeli tymczasową reakcje na trudne wyzwania. Zdecydowanie powinien się utrzymać przez dłuższy czas!
„ABSURDIST STAYS” (Absurdalne pobyty) to trend polegający na tym, że podróżni poszukują niezapomnianych i nowatorskich pobytów, które są jednocześnie zabawne, dziwaczne i robią efekt „WOW”. Wszystko wskazuje na to, że osoby podróżujące będą miały okazję zatrzymać się m.in. na pływającym awokado w Chile, kwitnącym różowym kwiatku w Meksyku czy ogromnej doniczce w Stanach Zjednoczonych. To zaledwie namiastka projektów, które wybrane zostały przez Airbnb w ramach 2022 OMG! Fundusz, na który firma zdecydowała się przekazać 10 milionów dolarów. Ten krok stanowi znakomitą odpowiedź na rosnący pobyt na nietuzinkowe i nieco dziwne pobyty. Z jednej strony ma to być coś niezwykłego i rzadkiego, a z drugiej na tyle pięknego, że wprawi w zachwyt wiele osób.
„METATRAVEL” to trzeci trend, który ma szansę zrewolucjonizować doświadczenia podróżnych, podczas których to fizyczne podróże zaczną się rozmywać z... fantastycznymi wirtualnymi światami.
Maxy Hotes, część Marriott International, kiedy wkroczył w świat rozszerzonej rzeczywistości, w lipcu uruchomił Play Beyond AR 2022. Dzięki temu doświadczeniu możliwe było stworzenie własnych awatarów w Moxy Wszechświecie, który przeniósł się z cyfrowego do fizycznych hoteli. Awatary mogły towarzyszyć gościom m.in. w prywatnych pokojach hotelowych, w hotelowym barze czy nawet podczas ćwiczeń na siłowni. Doświadczenie to dostępne było w 12 hotelach Moxy w regionie Azji i Pacyfiku od lipca do grudnia 2022 r.
O pozostałych trendach przeczytasz tutaj: https://www.wundermanthompson.com/
Notatki prasowe oraz informacje o wydarzeniach branżowych prosimy przesyłać na adres: [email protected]
Agata
Event Concierge
Szukasz obiektu na wydarzenie?
Pomożemy bezpłatnie znaleźć idealne miejsce :) Napisz na [email protected] lub skorzystaj z formularza.
Chcę wysłać formularz