Luksusowy Hotel Testa w Sopocie oferuje idealne warunki do organizacji konferencji i spotkań biznesowych, łącząc nowoczesne wnętrza, znakomitą kuchnię, oraz rozbudowaną strefę Wellness & SPA, zaledwie 55 kroków od pięknej plaży.
Cvent, czołowy dostawca technologii dla przemysłu spotkań, wydarzeń i hotelarstwa, przedstawił najnowszą odsłonę raportu Cvent Travel Managers Report: Europe Edition, dostarczając tym samym hotelom, obiektom i miejscom docelowym dogłębną analizę trendów i działań związanych z pozyskiwaniem podróży służbowych.
Z raportu wynika wprost, że zdecydowana większość uczestników (80%) pozytywnie ocenia stan działań związanych z podróżami służbowymi w ich organizacjach. Spośród tych osób, niemal dwie trzecie (64%) przewiduje wzrost liczby podróży w roku 2023 w porównaniu z rokiem 2022, a prawie jedna piąta (19%) prognozuje znaczący wzrost.
Mimo że wzrost liczby podróży wiąże się z większymi wydatkami, minimalizacja kosztów nadal pozostaje priorytetem. 65% respondentów wskazało, że ich głównym zmartwieniem jest narastające obciążenie kosztowe. To wyzwanie jest jeszcze bardziej widoczne w przypadku menedżerów podróży we Francji i Wielkiej Brytanii, gdzie ta liczba wzrasta do 73%. Wzrost inflacji dotyczy większości aspektów podróży służbowych, a prawie 30% uczestników spodziewa się największego wzrostu kosztów związanych z transportem lądowym, pokojami hotelowymi, ubezpieczeniem i bezpieczeństwem, wydatkami na technologię oraz wizami.
Biorąc pod uwagę wyzwania związane z kosztami, menedżerowie podróży służbowych opracowują nowe i kreatywne sposoby na ograniczenie wydatków. Najważniejsza z takich taktyk (40%) to integracja podróży służbowych z istniejącymi już spotkaniami i wydarzeniami, w których udział ich zespołów jest już zaplanowany. Dodatkowo 37% menedżerów podróży służbowych (wzrost z 32% w raporcie z grudnia 2022 roku) planuje ograniczenie liczby podróżujących współpracowników; w przypadku Francji odsetek ten wzrasta do 43%. Pomimo ewentualnego zmniejszenia liczby osób podróżujących, ogólna liczba podróży prawdopodobnie nadal będzie rosła.
Inne istotne punkty z raportu obejmują nieustanną ewolucję czynników wpływających na decyzje dotyczące rezerwacji hoteli i miejsc. Poza kosztami, decyzje menedżerów podróży są kształtowane przez bliskość siedziby firmy (37%), elastyczność warunków (35%) oraz dostępność i znajomość lokalizacji (oba 26%). Osoby odpowiedzialne za rezerwacje podróży priorytetowo traktują hotele, które wykorzystują technologię w efektywny sposób w procesie RFP.
Zrównoważony rozwój pozostaje priorytetem numer jeden, zgodnie z 26% menedżerów podróży służbowych, którzy uważają, że większe skupienie na zrównoważonym rozwoju będzie kształtować ich priorytety w ciągu najbliższych dwóch lat. Ponadto prawie jedna trzecia (29%) uczestników aktywnie poszukuje treści i funkcji związanych z inicjatywami zrównoważonego rozwoju w hotelach i obiektach.
W kwestii zmian w procesie rezerwacji i priorytetach, 33% respondentów twierdzi, że od 2019 roku więcej czasu poświęca na wyszukiwanie hoteli przy użyciu technologii. Dodatkowo 28% poszukuje hoteli oferujących technologię do organizacji spotkań wirtualnych i hybrydowych.
Pełen raport dostępny jest tutaj.
Autor: Anna Górska, Doradca Zarządu Symposium Cracoviense, Członek Zarządu ICCA, Wiceprezes
Zarządu SKKP
Notatki prasowe oraz informacje o wydarzeniach branżowych prosimy przesyłać na adres: [email protected]
Luksusowy Hotel Testa w Sopocie oferuje idealne warunki do organizacji konferencji i spotkań biznesowych, łącząc nowoczesne wnętrza, znakomitą kuchnię, oraz rozbudowaną strefę Wellness & SPA, zaledwie 55 kroków od pięknej plaży.
Odkryj Platinum Mountain Hotel & SPA w Szklarskiej Porębie - luksusowy kompleks z nowoczesnym centrum konferencyjnym, strefą wellness oraz trzema restauracjami a' la carte. Idealne miejsce na konferencje, szkolenia i relaksujące wyjazdy biznesowe w otoczeniu Karkonoszy i Gór Izerskich.
Manor House SPA to miejsce, gdzie każdy detal jest starannie przemyślany, aby zapewnić gościom niezapomniane doświadczenia. Dzięki szerokiej ofercie rekreacyjno-zdrowotnej, nowoczesnemu zapleczu konferencyjnemu oraz luksusowym warunkom noclegowym, jest to idealne miejsce na organizację konferencji, szkoleń, spotkań biznesowych czy eventów firmowych.
Po dłuższej przerwie spowodowanej pandemią w nowej formie powraca Konferencja Event Biznes, która w tym roku odbędzie się pod nazwą „Nowe Horyzonty” w Warszawie 28 października!
Hotel Cottonina to miejsce, które łączy profesjonalizm z gościnnością, oferując kompleksowe usługi dla biznesu w pięknej, naturalnej scenerii. Dzięki szerokiej ofercie usług dodatkowych oraz wyjątkowej atmosferze, Hotel Cottonina stanowi idealne miejsce do organizacji wszelkiego rodzaju wydarzeń biznesowych.
Agata
Event Concierge
Szukasz obiektu na wydarzenie?
Pomożemy bezpłatnie znaleźć idealne miejsce :) Napisz na [email protected] lub skorzystaj z formularza.
Chcę wysłać formularz