Agata Prosińska objęła stanowisko dyrektor sprzedaży w hotelach Sheraton Warsaw i The Westin Warsaw należących do międzynarodowej sieci Starwood Hotels & Resorts. Głównym zadaniem Agaty Prosińskiej będzie realizacja strategii sprzedaży firmy oraz zarządzanie działami sprzedaży dwóch hoteli, jak również poszerzenie portfolio klientów firmy. Agata Prosińska będzie raportować bezpośrednio do Nataschy Mauthner, regionalnej dyrektor sprzedaży i marketingu Starwood Hotels & Resorts na Polskę.
Kariera zawodowa Agaty Prosińskiej jest od samego początku związana z siecią Starwood Hotels & Resorts i rozpoczęła się w 2003 roku od praktyk studenckich w hotelu Sheraton Warsaw. Następnie Agata przez 7 lat pracowała w hotelu Le Meridien Bristol, gdzie przeszła wszystkie szczeble kariery w dziale sprzedaży, pełniąc ostatnio funkcję zastępcy dyrektora ds. sprzedaży.
Agata Prosińska jest magistrem geografii, a także absolwentką studiów MBA Uniwersytetu w Maryland. Mówi płynnie po angielsku i włosku. Nowa dyrektor sprzedaży interesuje się turystyką i podróżami, a także jogą, nurkowaniem. Jej pasją jest udział w maratonach.
Hotele Sheraton Warsaw i The Westin Warsaw należą do sieci Starwood Hotels & Resorts, która obecnie posiada w Polsce 6 obiektów: Sheraton Warsaw Hotel, Sheraton Kraków Hotel, Sheraton Poznan Hotel, The Westin Warsaw, Le Meridien Bristol, Sheraton Sopot Hotel, Conference Center & Spa.
Starwood Hotels & Resorts Worldwide Inc. jest obecnie jedną z wiodących firm hotelarskich na świecie posiadającą 1000 obiektów w ponad 100 krajach i zatrudniającą 155 tysięcy osób.
INFORMACJA PRASOWA
Notatki prasowe
Notatki prasowe oraz informacje o wydarzeniach branżowych prosimy przesyłać na adres:
[email protected]