...
Na początku stycznia bieżącego roku odbyło się pierwsze robocze spotkanie nowych władz Stowarzyszenia Branży Eventowej.
W związku ze stałym rozwojem Stowarzyszenia i ciągłej intensyfikacji działań mających zwiększyć profesjonalizm zapadły nowe decyzje odnośnie tego za jakie obszary tematyczne będą odpowiadać konkretne osoby: Marta Dunin-Michałowska (Mea Group) - Prezes Zarządu - edukacja, Żaneta Berus (Ptak Warsaw Expo) - Członek Zarządu - rozwój współpracy międzynarodowej, Renata Razmuk (Social Connect Group) - Członek Zarządu- konferencje i wydarzenia specjalne, Marcin Stefański (Expo Mazury) - Członek Zarządu - rozwój regionalny, Piotr Wojdat (Evenea) - Członek Zarządu - kwestie finansowe.
Głównym założeniem zarządu są cykliczne spotkania oraz organizacja konferencji, debat oraz różnego rodzaju wydarzeń, które mają zacieśnić współpracę między Zarządem a członkami Stowarzyszenia. W obecnej kadencji kluczową kwestią będzie zaangażowanie wszystkich członków w działalność Stowarzyszenia Branży Eventowej.
„Tylko dzięki bogatej wiedzy i doświadczeniu ekspertów, działających
na rzecz branży eventowej w ramach naszego stowarzyszenia będzie możliwe zrealizowanie ambitnych planów SBE na lata 2017-2020”- mówi Marta Dunin- Michałowska, Prezes Zarządu SBE.
Już w lutym odbędzie się spotkanie Stowarzysznienia, na którym Zarząd przedstawi długofalowy plan działań i rozwoju Stowarzyszenia Branży Eventowej. Będzie to także okazja do dyskusji o tym, jak w najbliższym czasie chcą działać członkowie SBE, na co zwracać szczególną uwagę oraz o tym, w jakie wydarzenia warto się zaangażować.
INFORMACJA PRASOWA
Notatki prasowe oraz informacje o wydarzeniach branżowych prosimy przesyłać na adres: [email protected]
...
Hotel Warszawa to miejsce, które łączy w sobie bogatą historię z nowoczesnym luksusem. Dzięki starannie przemyślanej ofercie konferencyjnej, wysokiej klasy zapleczu gastronomicznemu oraz komfortowym warunkom zakwaterowania, jest idealnym wyborem dla organizatorów wydarzeń.
Luksusowy Hotel Testa w Sopocie oferuje idealne warunki do organizacji konferencji i spotkań biznesowych, łącząc nowoczesne wnętrza, znakomitą kuchnię, oraz rozbudowaną strefę Wellness & SPA, zaledwie 55 kroków od pięknej plaży.
Odkryj Platinum Mountain Hotel & SPA w Szklarskiej Porębie - luksusowy kompleks z nowoczesnym centrum konferencyjnym, strefą wellness oraz trzema restauracjami a' la carte. Idealne miejsce na konferencje, szkolenia i relaksujące wyjazdy biznesowe w otoczeniu Karkonoszy i Gór Izerskich.
Manor House SPA to miejsce, gdzie każdy detal jest starannie przemyślany, aby zapewnić gościom niezapomniane doświadczenia. Dzięki szerokiej ofercie rekreacyjno-zdrowotnej, nowoczesnemu zapleczu konferencyjnemu oraz luksusowym warunkom noclegowym, jest to idealne miejsce na organizację konferencji, szkoleń, spotkań biznesowych czy eventów firmowych.
Agata
Event Concierge
Szukasz obiektu na wydarzenie?
Pomożemy bezpłatnie znaleźć idealne miejsce :) Napisz na [email protected] lub skorzystaj z formularza.
Chcę wysłać formularz