warmińsko-mazurskie
Rafał Rosiejak zasilił szeregi zespołu Expo Mazury i został nowym Dyrektorem. 25-letnie doświadczenie w branży dało mu przepustkę do zdobycia tak ważnego i odpowiedzialnego zajęcia.
Zarządzał Centrum Konferencyjnym Stadionu PGE Narodowy w Warszawie, organizował rocznie około 500 wydarzeń biznesowych, takich jak kongresy, targi i konferencje. Rafał Rosiejak będzie zajmował się optymalizacją wydarzeń targowych w Expo Mazury, a także zarządzaniem 6 zespołami targowymi, które organizują ok. 20 wydarzeń w roku.
Poza obowiązkami zawodowymi, chętnie uczestniczy w pracach organizacji zajmujących się branżą turystyczną i MICE. Rafał Rosiejak na nudę nie narzeka - od 2013 roku jest Przewodniczącym Komisji Rewizyjnej Warszawskiej Organizacji Turystycznej, a od 2015 Wiceprezesem Stowarzyszenia Konferencje i Kongresy w Polsce. Jest też jednym z jurorów podczas Meeting Planner Power Awards.
INFORMACJA PRASOWA
Notatki prasowe oraz informacje o wydarzeniach branżowych prosimy przesyłać na adres: [email protected]
Luksusowy Hotel Testa w Sopocie oferuje idealne warunki do organizacji konferencji i spotkań biznesowych, łącząc nowoczesne wnętrza, znakomitą kuchnię, oraz rozbudowaną strefę Wellness & SPA, zaledwie 55 kroków od pięknej plaży.
Odkryj Platinum Mountain Hotel & SPA w Szklarskiej Porębie - luksusowy kompleks z nowoczesnym centrum konferencyjnym, strefą wellness oraz trzema restauracjami a' la carte. Idealne miejsce na konferencje, szkolenia i relaksujące wyjazdy biznesowe w otoczeniu Karkonoszy i Gór Izerskich.
Manor House SPA to miejsce, gdzie każdy detal jest starannie przemyślany, aby zapewnić gościom niezapomniane doświadczenia. Dzięki szerokiej ofercie rekreacyjno-zdrowotnej, nowoczesnemu zapleczu konferencyjnemu oraz luksusowym warunkom noclegowym, jest to idealne miejsce na organizację konferencji, szkoleń, spotkań biznesowych czy eventów firmowych.
Po dłuższej przerwie spowodowanej pandemią w nowej formie powraca Konferencja Event Biznes, która w tym roku odbędzie się pod nazwą „Nowe Horyzonty” w Warszawie 28 października!
Hotel Cottonina to miejsce, które łączy profesjonalizm z gościnnością, oferując kompleksowe usługi dla biznesu w pięknej, naturalnej scenerii. Dzięki szerokiej ofercie usług dodatkowych oraz wyjątkowej atmosferze, Hotel Cottonina stanowi idealne miejsce do organizacji wszelkiego rodzaju wydarzeń biznesowych.
Agata
Event Concierge
Szukasz obiektu na wydarzenie?
Pomożemy bezpłatnie znaleźć idealne miejsce :) Napisz na [email protected] lub skorzystaj z formularza.
Chcę wysłać formularz