8 października w Warszawie odbyła się pierwsza edycja NSC Hotels - Sprzedaż w branży hotelowej. Wydarzenie to było odpowiedzią na wyzwania, postawione szeroko pojętej branży hotelarskiej.
Specjaliści, którzy prowadzili ciekawe wkłady, wskazali wypracowane metody radzenia sobie z obecną sytuacją. Wszystkie te informacje nie tylko są szalenie przydatne, ale i wnoszą nowe światło w rozważaniach o przyszłości tego sektora gospodarki.
W NSC Hotels wzięło udział aż 200 hotelarzy, liderów branży i firm, którzy cechują się odwagą i zapałem do działania.
Przedsięwzięcie to było podzielone na dwa panele. Pierwszy z nich dotyczył sprzedaży. To właśnie tam można było wysłuchać m.in. Wojciecha Herry, który udowodnił, że kluczem do przetrwania marek jest współpraca. Wystąpili tam także: Miłosz Stanowski, Małgorzata Kalinowska-Klimek, Dagmara Pakulska, Marcin Fiuk oraz Grzegorz Radłowski. Wszystkie te przemówienia były niezwykle wartościowe, merytoryczne i konkretne.
Tematyka, która została podjęta na drugiej scenie, dotyczyła zarządzania. Karol Bartkowski opowiedział tam o tajnikach motywowania do aktywnego pozyskiwania klientów biznesowych. Ponadto, wystąpili również: Bogdan Sosnowski, Marcin Fiuk, Marta Pakieła oraz Elżbieta Nitsze.
W rezultacie, NSC Hotels okazał się ogromnym sukcesem. Goście nie tylko mieli bezpośrednią możliwość kontaktu ze specjalistami branży hotelarskiej, ale i - albo przede wszystkim - zdobycia wiedzy i motywacji do dalszego rozwoju własnych usług. Ten pełen emocji dzień zakończył się doskonałą debatą NSC Best Practices, podczas której dyskutowano o przyszłości sprzedaży w branży hotelarskiej.
Z przyjemnością informujemy również, że wraz z Nexity, Mattik i Horeca Idea, byliśmy partnerami tego wyjątkowego wydarzenia.
Jednocześnie, pragniemy zaprosić Państwa na jego kolejną edycję, która odbędzie się już 14 kwietnia w Warszawie!
Więcej informacji: https://nationalsales.pl/
Notatki prasowe
Notatki prasowe oraz informacje o wydarzeniach branżowych prosimy przesyłać na adres:
[email protected]