Pierwszy obiekt hotelowy z oznaczeniem Smart Inside w Europie. Kiedy w Polsce?

Pierwszy obiekt hotelowy z oznaczeniem Smart Inside w Europie. Kiedy w Polsce?

Pierwszy w Europie hotel z oznaczeniem Smart Inside znajduje się w portfolio sieci Louvre Hotels Group. Jest to Campanile Smart Lyon we Francji. Czym wyróżnia się ten obiekt?

Przede wszystkim francuski hotel pod szyldem Campanile jest w stu procentach zdigitalizowany dostęp do usług. Taki hotel z oznaczeniem Smart Inside oferuje co najmniej dwadzieścia innowacyjnych udogodnień, których celem jest uatrakcyjnienie pobytu gościa. 

Ta technologiczna koncepcja trafiła do Europy po sukcesie w Chinach, gdzie w 2018 roku otwarto Campanile Smart Hotel w Szanghaju. Cała koncepcja hotelu przyszłości jest owocem prac badawczo-rozwojowych prowadzonych w Paryżu i Szanghaju w ramach Globalnego Centrum Innowacji Jin Jiang International.


To futurystyczne rozwiązanie powstało dzięki międzykulturowej współpracy między Francją a Chinami. W ramach Globalnego Centrum Innowacji Jin Jiang International chcemy oferować innowacyjne, zrównoważone i inteligentne produkty. Po wielkim sukcesie w Chinach z dumą wprowadzamy naszą nową koncepcję do segmentu hoteli klasy średniej w Europie – mówi Pierre-Frédéric Roulot, CEO Louvre Hotels Group.

Sercem hotelowej innowacji jest aplikacja w wersji light. Co ciekawe, nie trzeba jej ani zapisywać w pamięci, co oznacza, że nie trzeba jej też odinstalowywać po wyjechaniu z hotelu. Koncepcja jest prosta: gość zyskuje w stu procentach zdigitalizowany, płynny, szybki i „bezdotykowy” dostęp do usług. W każdej chwili może jednak zrezygnować z tej opcji i cieszyć się pobytem w tradycyjny sposób – załoga hotelowa zawsze pozostaje do jego dyspozycji.

Koncepcja Smart Inside pozwala racjonalnie zarządzać zużyciem energii (ogrzewanie, klimatyzacja, elektryczność) za pomocą aplikacji internetowej. Dodatkowo w hotelach z oznaczeniem Smart Inside goście mogą bezpłatnie korzystać ze stacji ładowania pojazdów elektrycznych. To wszystko ma dobry wpływ na środowisko.

Aplikacja w hotelu ma też cele edukacyjne. Gość zyskuje dostęp do treści edukacyjnych, na przykład do wskazówek pomagających cieszyć się pobytem w zrównoważony sposób. Fajne jest też to, że klucz do pokoju gość otrzymuje w kopercie wypełnionej nasionami sezonowych ziół i kwiatów, które można sobie zasadzić u siebie w ogródku lub doniczce po powrocie do domu. Jest to na pewno dobry sposób ma kształtowanie świadomości ekologicznej.

Jakie dodatkowe udogodnienia gość zauważy w hotelach z oznaczeniem Smart Inside?

  • Możliwość wezwania windy bezpośrednio ze swojego smartfona w dowolnym momencie.
  • Za pomocą aplikacji można uruchomić funkcję internetowego konsjerża, by skorzystać z usług opiekującego się pokojem robota. 
  • Zameldowanie o dowolnej porze dnia i nocy za pomocą połączonego z siecią stanowiska.
  • Obsługa za pomocą smartfonu zestawu telewizyjnego 
  • Dostęp do biblioteki ponad siedmiu tysięcy czasopism - za pomocą aplikacji.
  • Aplikacja w telefonie pozwala na zdalne sterowanie oświetleniem i temperaturą powietrza. 
  • W lobby można skorzystać z urządzenia, które przyozdobi piankę na cappuccino dowolnym wzorem.

Brzmi interesująco, prawda? Nie możemy się doczekać, aż te innowacje wejdą do hoteli marki Campanile w Polsce.

INFORMACJA PRASOWA

Notatki prasowe

Notatki prasowe oraz informacje o wydarzeniach branżowych prosimy przesyłać na adres: [email protected]

Mogą Cię zainteresować

Archiwum

Agata
Event Concierge

Szukasz obiektu na wydarzenie?

Pomożemy bezpłatnie znaleźć idealne miejsce :) Napisz na [email protected] lub skorzystaj z formularza.

Chcę wysłać formularz