kujawsko-pomorskie
Kolejna marka przymierza się do podbicia polskiego rynku! Tym razem Royal Tulip z portfolio szwajcarskiej sieci Louvre Hotels Group. Za kilka tygodni swoje drzwi dla pierwszych gości ma otworzyć Royal Tulip Sand w Kołobrzegu, należący do grupy Zdrojowa Invest & Hotels. Zaoferuje gościom 113 pokoi w 5-gwiazdkowym standardzie. Hotel zlokalizowany jest nad samym brzegiem morza.
Royal Tulip to marka, która w portfolio Louvre Hotels Group jest najwyżej pozycjonowana. Charakteryzują ją prestiżowe lokalizacje, nowoczesne wnętrza i luksus. Mimo nowoczesnych rozwiązań oraz luksusowych wnętrz i wyposażenia, marka dużą wagę przykłada do dbałości o naturę i społeczną odpowiedzialność biznesu.
Marka podejmuje różne działania, by w swojej działalności nie obciążać matki natury bardziej niż musi. Jednym z takich działań jest np. współpraca z wiodącym producentem i dystrybutorem ekologicznych kosmetyków Groupe GM, która to specjalizuje się właśnie w kosmetykach dla branży hotelarskiej.
Dzięki owej współpracy w pokojach hoteli pod szyldem Royal Tulip goście znajdą kosmetyki z linii DAMANA® Solid Range. Celem tej firmy kosmetycznej, tak jak i sieci Louvre Hotels Group, jest ograniczenie wpływu na środowisko naturalne. W linii znajdziemy m.in. kosmetyki w kostce, w tym cytrusowe żele pod prysznic, odżywki na bazie jasnoty białej czy jałowcowe szampony. Produkcja kosmetyków w kostce znacznie redukcje ślad wodny owych kosmetyków. Dodatkowo produkty z linii DAMANA® Solid Range są wegańskie, zapakowane w opakowania bez plastiku i o ph zbliżonym do ph wody, dlatego mogą ich używać nawet osoby o bardzo wrażliwej skórze.
– Zapewniając naszym markom hotelowym dostęp do wysokiej klasy ekologicznych produktów, odpowiadamy nie tylko na wyzwania naszych czasów, ale także na ewoluujące oczekiwania klientów. Nasi goście, oceniając jakość świadczonych przez nas usług, coraz częściej zwracają uwagę także na naszą postawę względem środowiska naturalnego. Skoro na co dzień żyją ekologicznie, to spodziewają się, że również podczas pobytu w hotelu nie będą zmuszeni do zmiany przyzwyczajeń. Naszym zadaniem jest spełnić to oczekiwanie – mówi Danuta Marcinkowska, PR & Marketing Coordinator, Louvre Hotels Group.
W portfolio sieci Louvre Hotels Group oprócz marki Royal Tulip, są też takie marki, jak np. Campanile, Golden Tulip czy Metropolo by Golden Tulip.
INFORMACJA PRASOWA
Notatki prasowe oraz informacje o wydarzeniach branżowych prosimy przesyłać na adres: [email protected]
Luksusowy Hotel Testa w Sopocie oferuje idealne warunki do organizacji konferencji i spotkań biznesowych, łącząc nowoczesne wnętrza, znakomitą kuchnię, oraz rozbudowaną strefę Wellness & SPA, zaledwie 55 kroków od pięknej plaży.
Odkryj Platinum Mountain Hotel & SPA w Szklarskiej Porębie - luksusowy kompleks z nowoczesnym centrum konferencyjnym, strefą wellness oraz trzema restauracjami a' la carte. Idealne miejsce na konferencje, szkolenia i relaksujące wyjazdy biznesowe w otoczeniu Karkonoszy i Gór Izerskich.
Manor House SPA to miejsce, gdzie każdy detal jest starannie przemyślany, aby zapewnić gościom niezapomniane doświadczenia. Dzięki szerokiej ofercie rekreacyjno-zdrowotnej, nowoczesnemu zapleczu konferencyjnemu oraz luksusowym warunkom noclegowym, jest to idealne miejsce na organizację konferencji, szkoleń, spotkań biznesowych czy eventów firmowych.
Po dłuższej przerwie spowodowanej pandemią w nowej formie powraca Konferencja Event Biznes, która w tym roku odbędzie się pod nazwą „Nowe Horyzonty” w Warszawie 28 października!
Hotel Cottonina to miejsce, które łączy profesjonalizm z gościnnością, oferując kompleksowe usługi dla biznesu w pięknej, naturalnej scenerii. Dzięki szerokiej ofercie usług dodatkowych oraz wyjątkowej atmosferze, Hotel Cottonina stanowi idealne miejsce do organizacji wszelkiego rodzaju wydarzeń biznesowych.
Agata
Event Concierge
Szukasz obiektu na wydarzenie?
Pomożemy bezpłatnie znaleźć idealne miejsce :) Napisz na [email protected] lub skorzystaj z formularza.
Chcę wysłać formularz