Portal
MojeKonferencje.pl miał przyjemność pełnić rolę patrona
medialnego jednego z najciekawszych wydarzeń tego roku, czyli Direct
Booking Kogres. Wydarzenie odbyło się po raz pierwszy w Polsce 19
listopada. Wzięło w nim udział blisko 200 specjalistów oraz praktyków związanych z branżą hotelarską i
marketingową. Organizatorem tego wyjątkowego eventu był Bookassist
Polska, lider technologii rezerwacji bezpośrednich na terenie
Europy.
W
Direct Booking Kogres wzięło udział 130 specjalistów z branży
HoReCa, dyrektorów hotelów, revenue i marketing managerów,
wystąpiło 14 prelegentów wyszczególnionych z największych firm
wiodących w branży hotelarskiej. Odbyło się pięć wykładów
eksperckich, dwa panele dyskusyjne poruszających tematy rewolucji oraz trenów w hotelarstwie.
Nie brakowało również możliwości pracy
bezpośredniej podczas dwóch sesji workshopów i ośmiu warsztatów
odbywających się z partnerami kongresu. Poza networkingiem, goście
mogli wziąć udział w szeregu rozmów ze specjalistami oraz zdobyć
nowe, międzynarodowe kontakty.
![](https://www.mojekonferencje.pl/media/summernote/5df8dd20951b9_attachment.jpg)
Kongres
został rozpoczęty analizą rynku europejskiego. Wystąpienie
Founder & CEO Bookassist poprowadzili eksperci Des O'Mahony, podając
szereg praktycznych wskazówek służących poprawie konwersji oraz
maksymalizacji przychodów hotelu, dzięki wykorzystaniu stron
internetowych, online marketingu oraz silnika rezerwacji.
Podczas
kolejnych wykładów omawiano algorytmy Google Hotel Ads, Tripadvisor
oraz Bookassist metasearch z uwzględnieniem konkurencji na rynku
internetowym. Natomiast Satyan Joshi reprezentujący Google skupił
się na przedstawieniu drogi, jaką klient pokonuje do rezerwacji, analizując przy
tym wszystkie bodźce, które wpływają na ostateczną decyzję.
![](https://www.mojekonferencje.pl/media/summernote/5df8dd3f59185_attachment.jpg)
Podczas
Chief Business Development Officer, Kris Glabinski z Lybra.tech
zaprezentował wykorzystanie sztucznej inteligencji w erze rozwoju
revenue managementu. Goście mogli zobaczyć, jak powinna wyglądać
idealna ścieżka rezerwacji oraz sposób działania Tripadvisor. W
dalszej części kongresu można było poznać narzędzia Bookassist.
O usługach dającym gwarancję zwrotu inwestycji mówił Jacopo
Rita z Head of Product Metasearch.
![](https://www.mojekonferencje.pl/media/summernote/5df8dd7b35d50_attachment.jpg)
Podczas
kończących wydarzenie paneli, goście mogli zapoznać się szeroko
pojętą rewolucją w AI. Każdy z uczestników Direct Booking mógł
wybrać pomiędzy dwoma warsztatami poruszającymi tematy,
takie jak: CRM, email marketing, social media,
strategia komunikacji, optymalizacja działań w celu zwiększenia
revenue, zarządzanie kampaniami metasearch, narzędzia revenue
managementu i wpływ nowych technologii na branżę.
Szczerze dziękujemy
organizatorom za ciężką pracę oraz poświęcony czas, a także
wszystkim uczestnikom przybyłym na wydarzenie. Dzięki zaangażowaniu tak wielu osób polska
branża hotelarska rozwija się coraz bardziej, podnosząc jakość świadczonych usług. Kongres także nam dodał dodatkowej motywacji do dalszej pracy! Czekamy z niecierpliwością na kolejną edycję!
Więcej
informacji pod adresem: www.directbookingkongres.pl
INFORMACJA
PRASOWA
Notatki prasowe
Notatki prasowe oraz informacje o wydarzeniach branżowych prosimy przesyłać na adres:
[email protected]