Agencja Artefakt we współpracy z portalem MojeKonferencje.pl stworzyła specjalny poradnik dla właścicieli hoteli, który może okazać się szczególnie przydatny podczas planowania kampanii marketingowych.
Poradnik e-marketingu dla hoteli odpowie na wiele nurtujących pytań, m.in.:
Gdzie promować swoją ofertę?
Co to pozycjonowanie i jak wypozycjonować stronę swojego hotelu?
Jak pozyskać nowych klientów dzięki AdWords?
Jak być widocznym w Google Maps?
W jaki sposób wypromować zaplecze konferencyjne?
Poradnik został opracowany przez specjalistów posiadających wieloletnie doświadczenie w marketingu internetowym. To kompendium wiedzy na temat promocji hoteli w internecie, która jest w ostatnich latach szczególnie ważna. Według najnowszych badań przeprowadzonych przez Google -> 94% polskich konsumentów przed zarezerwowaniem pokoju w hotelu szukało wcześniej informacji i opinii właśnie w internecie. Ponad połowa konsumentów online nie tylko szukała oferty, ale również zarezerwowała pokój. Badania wyraźnie pokazują, że bez reklamy w internecie hotel nie ma praktycznie szans na zaistnienie na rynku. Warto zadbać o to, by reklama ta była jak najbardziej skuteczna.
Poradnik "Marketing internetowy dla hoteli" pomoże hotelarzom znaleźć najodpowiedniejsze narzędzia marketingu dostosowane do oferty i profilu danego obiektu. Zdradzi jak, gdzie i do kogo kierować reklamę w internecie. Z czym się je pozycjonowanie i jak ugryźć promocję zaplecza konferencyjnego.
Zachęcamy do lektury.
Notatki prasowe oraz informacje o wydarzeniach branżowych prosimy przesyłać na adres: [email protected]
Agata
Event Concierge
Szukasz obiektu na wydarzenie?
Pomożemy bezpłatnie znaleźć idealne miejsce :) Napisz na [email protected] lub skorzystaj z formularza.
Chcę wysłać formularz