Premierowy konkurs na najlepszą ofertę Targów WorldHotel 2011

Po raz pierwszy w ramach WorldHotel 2011 odbędzie się konkurs dla wystawców na najlepszą ofertę targową organizowany przez Izbę Gospodarczą Hotelarstwa Polskiego (IGHP) oraz MT Targi. Zwycięzca konkursu otrzyma m.in. unikatowe logo „The Best of WorldHotel 2011”, a także pakiet promocyjny sponsorowany przez Izbę Gospodarczą Hotelarstwa Polskiego. IV Międzynarodowe Targi Wyposażenia Obiektów Noclegowych WorldHotel 2011 odbędą się w dniach 5-7 października w Centrum MT Polska przy ul. Marsa 56c w Warszawie.

- Już po raz czwarty wystawcy WorldHotel zaprezentują najnowsze i wyjątkowe produkty, z których część zostanie przedstawiona po raz pierwszy właśnie podczas targów. Przy okazji tegorocznej edycji postanowiliśmy nagrodzić najlepsze produkty i zorganizować nowy konkurs na najlepszą ofertę targową, którego rangę podkreśla zaangażowanie w jego przygotowanie Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego. Wystawcy mogą więc zawalczyć o unikatowe logo, które będzie można wykorzystać w promocji nagrodzonego produktu, potwierdzając jego najwyższą jakość na rynku. Zachęcamy do udziału w tym premierowym konkursie tym bardziej, że na zwycięzcę czeka jeszcze specjalny pakiet promocyjny sponsorowany przez IGHP – mówi Renata Smolnytska, Project Manager Targów WorldHotel.

Konkursowe zgłoszenia

Konkurs przewidziany jest wyłącznie dla wystawców najbliższej edycji Targów WorldHotel. Zgłoszenia mogą obejmować swoim zakresem: wyposażenie i wystrój wnętrz hotelowych, tekstylia i galanterię hotelową, housekeeping, rozwiązania informatyczne dla obiektów noclegowych, infrastrukturę rekreacyjną, SPA & Wellness oraz rozwiązania ekologiczne dla obiektów noclegowych i oszczędzających energię. Zwycięzcę wyłoni komisja konkursowa złożona z przedstawicieli Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego. Poza wyjątkowym logo i pakietem promocyjnym dla laureata przewidziane jest również 9 mkw. powierzchni wystawienniczej na Targach WorldHotel 2012 oraz okolicznościowy dyplom.

Spotkanie dla biznesu

WorldHotel jako jedyne w Polsce targi dla hotelarstwa skupiają osoby ściśle związane z branżą noclegową. Znajdują się wśród nich: właściciele i menadżerowie hoteli, moteli, pensjonatów, obiektów SPA & Wellness, uzdrowisk, sanatoriów, obiektów wypoczynkowych i agroturystycznych oraz centrów konferencyjnych, a także architekci i projektanci wnętrz, inwestorzy oraz firmy wykonawcze. Tym sposobem Targi WorldHotel umożliwiają dotarcie do osób bezpośrednio zainteresowanych poszczególnymi produktami lub usługami oraz ułatwiają nawiązanie nowych kontaktów handlowych z przedstawicielami branży hotelarskiej w Polsce. Co więcej, podczas tegorocznej edycji WorldHotel w sąsiadującej hali równolegle odbędzie się drugie, niezależne wydarzenie - III Targi Technologii i Usług dla Koncertów, Eventów i Kongresów Event 2011. Dla wystawców Targów WorldHotel oznacza to dotarcie do szerszej grupy odbiorców reprezentujących również branżę eventową, w szczególności poszukujących atrakcyjnych miejsc na organizację różnego rodzaju wydarzeń określanych terminem event.

- Na Targach WorldHotel prezentowana jest najnowsza oferta produktów i usług obejmujących swoim zakresem budowę, wyposażenie, modernizację i obsługę obiektów noclegowych i dlatego zwiedzający właśnie tutaj poszukują najlepszych rozwiązań dla swojego biznesu. Dla wystawców takie targi są doskonałą okazją, by w jednym miejscu i czasie zainteresować swoją ofertą wielu przedstawicieli branży oraz nawiązać cenne kontakty biznesowe – dodaje Renata Smolnytska.

Źródło wiedzy o rynku

Wszechstronna oferta sprawia, że WorldHotel są źródłem wiedzy na temat rynku noclegowego i dostarczają wielu cennych informacji dotyczących aktualnych rozwiązań stosowanych w hotelarstwie. Ponadto targom każdego roku towarzyszą profesjonalne szkolenia, seminaria i konferencje, podczas których eksperci dzielą się swoją wiedzą na temat najaktualniejszych zagadnień z branży.

Więcej informacji nt. konkursu i targów można znaleźć na stronie www.worldhotel.pl.

INFORMACJA PRASOWA

Notatki prasowe

Notatki prasowe oraz informacje o wydarzeniach branżowych prosimy przesyłać na adres: [email protected]

Mogą Cię zainteresować

Hotel 5-gwiazdkowy w Warszawie - Hotel Warszawa z nowoczesnymi salami konferencyjnymi!
Hotel 5-gwiazdkowy w Warszawie - Hotel Warszawa z nowoczesnymi salami konferencyjnymi!

Hotel Warszawa to miejsce, które łączy w sobie bogatą historię z nowoczesnym luksusem. Dzięki starannie przemyślanej ofercie konferencyjnej, wysokiej klasy zapleczu gastronomicznemu oraz komfortowym warunkom zakwaterowania, jest idealnym wyborem dla organizatorów wydarzeń.

Hotel 5-gwiazdkowy w Sopocie - Hotel Testa Sopot z nowoczesnymi salami konferencyjnymi
Hotel 5-gwiazdkowy w Sopocie - Hotel Testa Sopot z nowoczesnymi salami konferencyjnymi

Luksusowy Hotel Testa w Sopocie oferuje idealne warunki do organizacji konferencji i spotkań biznesowych, łącząc nowoczesne wnętrza, znakomitą kuchnię, oraz rozbudowaną strefę Wellness & SPA, zaledwie 55 kroków od pięknej plaży.

Hotel 5-gwiazdkowy w Szklarskiej Porębie - poznaj idealne miejsce na konferencje, czyli Platinum Mountain Hotel & SPA!
Hotel 5-gwiazdkowy w Szklarskiej Porębie - poznaj idealne miejsce na konferencje, czyli Platinum Mountain Hotel & SPA!

Odkryj Platinum Mountain Hotel & SPA w Szklarskiej Porębie - luksusowy kompleks z nowoczesnym centrum konferencyjnym, strefą wellness oraz trzema restauracjami a' la carte. Idealne miejsce na konferencje, szkolenia i relaksujące wyjazdy biznesowe w otoczeniu Karkonoszy i Gór Izerskich.

Hotel 5-gwiazdkowy w województwie mazowieckim - Manor House SPA z eleganckimi salami konferencyjnymi
Hotel 5-gwiazdkowy w województwie mazowieckim - Manor House SPA z eleganckimi salami konferencyjnymi

Manor House SPA to miejsce, gdzie każdy detal jest starannie przemyślany, aby zapewnić gościom niezapomniane doświadczenia. Dzięki szerokiej ofercie rekreacyjno-zdrowotnej, nowoczesnemu zapleczu konferencyjnemu oraz luksusowym warunkom noclegowym, jest to idealne miejsce na organizację konferencji, szkoleń, spotkań biznesowych czy eventów firmowych.

W październiku powraca Konferencja Event Biznes — „Nowe Horyzonty”
W październiku powraca Konferencja Event Biznes — „Nowe Horyzonty”

Po dłuższej przerwie spowodowanej pandemią w nowej formie powraca Konferencja Event Biznes, która w tym roku odbędzie się pod nazwą „Nowe Horyzonty” w Warszawie 28 października!

Archiwum

Agata
Event Concierge

Szukasz obiektu na wydarzenie?

Pomożemy bezpłatnie znaleźć idealne miejsce :) Napisz na [email protected] lub skorzystaj z formularza.

Chcę wysłać formularz