Już 16 kwietnia 2020 roku w Centrum Konferencyjnym Double Tree by Hilton w Warszawie będzie mieć miejsce premierowa edycja Kongresu Sprzedaży dla Hotelarzy - NSC Hotels, zorganizowana dzięki International Center of Events. To jedyne takie w wydarzenie w Polsce, które poruszy kwestię efektywnego podejścia do sprzedaży z perspektywy zarówno specjalistów, jak i kadry zarządzającej.
Event powstał jako odpowiedź na prężnie rozwijający się w naszym kraju rynek hotelowy, którego rozkwit przekłada się na wzrost konkurencji, a tym samym - potrzeby odpowiedniego zarządzania sprzedażą, szczególnie bezpośrednią. Do udziału w Kongresie przystąpiło wielu znamienitych prelegentów związanych bezpośrednio nie tylko z branżą sprzedaży i hotelarstwa, lecz również innymi dziedzinami, których zagadnienia chętnie nam przybliżą.
Eksperci wypowiedzą się w trakcie spotkań zorganizowanych w ramach 2 ścieżek - pierwszej, skupiającej się na takich zagadnieniach jak motywacja, social selling czy proces pozyskiwania nowych klientów oraz drugiej, dotyczącej zarządzania sprzedażą i zespołami handlowymi w branży hotelowej. Wisienkę na torcie wydarzenia stanowić będzie natomiast debata NSC Best Practices, w którą włączą się menadżerowie, dyrektorzy sprzedaży, a także właściciele hoteli poruszający się w swoim kręgu biznesu od lat. Będzie to wspaniała okazja na zapoznanie się w toku dyskusji z najnowszymi trendami sprzedażowymi, występującymi w niej mechanizmami czy nowatorskimi rozwiązaniami.
Uczestnicy Kongresu mogą liczyć na certyfikat potwierdzający obecność, sygnowany przez Partnerów Merytorycznych wydarzenia - Izbę Gospodarczą Hotelarstwa Polskiego oraz HotelManię. Srebrnym sponsorem eventu jest Mattik House of scents.
![](https://www.mojekonferencje.pl/media/summernote/5e3d2a192611a_attachment.png)
Po szczegółowe informacje zapraszamy TUTAJ
INFORMACJA PRASOWA
Notatki prasowe
Notatki prasowe oraz informacje o wydarzeniach branżowych prosimy przesyłać na adres:
[email protected]