małopolskie
Hotel Radisson Blu w Zakopanem podwyższył kategorię z czterech do pięciu gwiazdek. Spełniając dodatkowe – najwyższe wymogi dot. standardów hotelowych oraz bezpieczeństwa – obiekt usytuowany u podnóża Tatr stał się jednym z nielicznych hoteli z tak wysokim poziomem obsługi w jednym z najpopularniejszych turystycznie rejonów Polski.
Otwarty w 2019 r. Radisson Blu Hotel & Residences Zakopane oferuje gościom 158 pokoi hotelowych oraz 68 apartamentów. Usytuowany blisko głównego deptaku i symbolu miasta – Krupówek, obiekt jest idealnym miejscem zarówno na wypoczynek dla osób prywatnych, jak i miejscem spotkań biznesowych.
– Przyznanie piątej gwiazdki to efekt wielu zmian, takich jak podwyższenie standardu obsługi hotelowej, poszerzenia oferty restauracji wraz z barem, luksusowego SPA oraz inwestycji związanych z wprowadzeniem najwyższych z możliwych zasad bezpieczeństwa – mówi Bartosz Piechowiak, Dyrektor generalny Radisson Blu Hotel & Residences w Zakopanem. – Pięć gwiazdek to potwierdzenie, że Radisson Blu Hotel & Residences Zakopane spełnia oczekiwania nawet najbardziej wymagających gości.
Radisson Blu Hotel & Residences w Zakopanem to idealne miejsce dla kreatywnych spotkań biznesowych. Na piętrze konferencyjnym hotel oferuje 7 modułowych, połączonych sal o różnej wielkości, w których można organizować imprezy firmowe czy mniejsze spotkania. Główna sala konferencyjna ma 260 metrów kwadratowych i może pomieścić ponad 250 gości. Wszystkie pomieszczenia są wyposażone w indywidualnie sterowaną klimatyzację, mają bezpłatny dostęp do sieci Wi-Fi, najnowsze technologie audiowizualne oraz dostęp do światła dziennego.
Hotel posiada wiele atrakcji, dzięki którym jest idealnym miejscem na wypoczynek z rodziną. Przestronna strefa basenowa zapewnia: basen o wymiarach 20×5 metrów, brodzik dla dzieci, jacuzzi, leżanki wodne, saunę suchą i mokrą oraz strefę relaksu Private SPA, a to tylko część przyjemności dla przybywających gości. Dla najmłodszych miłośników gier zakopiański Radisson Blu oferuje Game Room, w którym znajdą playstation, piłkarzyki oraz gry planszowe. Obiekt zapewnia również wewnętrzny kącik zabaw dla dzieci, kort do squasha oraz siłownię dostępną 24 h na dobę.
Osoby głodne silnych wrażeń mogą skorzystać z atrakcji turystyki aktywnej takich jak: wycieczki wysokogórskie z przewodnikiem, rafting, spływ przełomem Dunajca, wycieczki rowerowe, wspinaczka czy skituring. W ofercie znajduje się łącznie ponad 200 pokoi, które są idealnym miejscem do spędzenia czasu z górskim klimatem na południu Polski. Zróżnicowanie metrażu poszczególnych kategorii pozwala na idealne dopasowanie pobytu do swoich potrzeb.
Hotel szczyci się także 68 apartamentami z własnym aneksem kuchennym. We wszystkich pomieszczeniach znajdują się nowoczesne udogodnienia i zadbane wnętrza w stylu skandynawskim, które tworzą w pokojach spokojną domową atmosferę. W eleganckiej hotelowej restauracji „Roots” można rozkoszować się daniami lokalnej kuchni, a w przytulnym Scottish Barze czekają pomysłowe drinki, które będą idealnym dodatkiem do gry w bilarda czy darta, a wszystko to z zapierającym dech w piersiach widokiem na Tatry.
INFORMACJA PRASOWA
Notatki prasowe oraz informacje o wydarzeniach branżowych prosimy przesyłać na adres: [email protected]
Luksusowy Hotel Testa w Sopocie oferuje idealne warunki do organizacji konferencji i spotkań biznesowych, łącząc nowoczesne wnętrza, znakomitą kuchnię, oraz rozbudowaną strefę Wellness & SPA, zaledwie 55 kroków od pięknej plaży.
Odkryj Platinum Mountain Hotel & SPA w Szklarskiej Porębie - luksusowy kompleks z nowoczesnym centrum konferencyjnym, strefą wellness oraz trzema restauracjami a' la carte. Idealne miejsce na konferencje, szkolenia i relaksujące wyjazdy biznesowe w otoczeniu Karkonoszy i Gór Izerskich.
Manor House SPA to miejsce, gdzie każdy detal jest starannie przemyślany, aby zapewnić gościom niezapomniane doświadczenia. Dzięki szerokiej ofercie rekreacyjno-zdrowotnej, nowoczesnemu zapleczu konferencyjnemu oraz luksusowym warunkom noclegowym, jest to idealne miejsce na organizację konferencji, szkoleń, spotkań biznesowych czy eventów firmowych.
Po dłuższej przerwie spowodowanej pandemią w nowej formie powraca Konferencja Event Biznes, która w tym roku odbędzie się pod nazwą „Nowe Horyzonty” w Warszawie 28 października!
Hotel Cottonina to miejsce, które łączy profesjonalizm z gościnnością, oferując kompleksowe usługi dla biznesu w pięknej, naturalnej scenerii. Dzięki szerokiej ofercie usług dodatkowych oraz wyjątkowej atmosferze, Hotel Cottonina stanowi idealne miejsce do organizacji wszelkiego rodzaju wydarzeń biznesowych.
Agata
Event Concierge
Szukasz obiektu na wydarzenie?
Pomożemy bezpłatnie znaleźć idealne miejsce :) Napisz na [email protected] lub skorzystaj z formularza.
Chcę wysłać formularz