Restauracja Winestone z krakowskiego hotelu Mercure została zwycięzcą w kategorii „Restauracja z obsługą kelnerska działająca w sieci”. Nagrody zostały wręczone 16 zwycięzcom w 15 kategoriach.
Winestone, to polski koncept gastronomiczny, charakterystyczny dla marki hoteli Mercure, który został wprowadzony przez Grupę Hotelową Orbis w 2013 roku. Aktualnie pod tym szyldem działa 14 restauracji, również w krajach Europy Środkowo-Wschodniej.
Projekt opiera się na dwóch najważniejszych filarach: pieczołowicie wyselekcjonowanych winach i potrawach podawanych na kamiennych płytach (planches). Stąd wzięła się nazwa. Zawsze też w menu, obok dań serwowanych w każdej restauracji, znajdują się potrawy charakterystyczne dla danego regionu. W Krakowie serwowana jest maczanka krakowska, kiełbasa lisiecka i bundz. Tutaj zachwyca również wnętrze, które, podobnie jak wystrój Mercure Kraków Stare Miasto, nawiązuje do epoki dynastii Jagiellonów, przełożonej na język współczesnego designu.
Dziękując za nagrodę, Paweł Anders powiedział: Ta nagroda to uwieńczenie trzyletniej pracy zespołów ludzi, którzy z pasją i zaangażowaniem oddali się realizacji nowatorskiego pomysłu, który, jak widać, wart był takiego wysiłku. Filozofia Winestone opiera się na czterech zasadach: prostocie, autentyczności, szczerości i atrakcyjności. A najważniejsze, że to nasz, rodzimy pomysł, który zdobywa kolejne rynki zagraniczne, gdzie cieszy się równie dużym uznaniem, jak w Polsce. Winestone
w Mercure Kraków Stare Miasto jest naszym najnowszym dziełem, ale absolutnie nie ostatnim.
Organizatorem Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Konkursu jest BROG Marketing, wydawca m.in. czasopism Nowości Gastronomiczne, Sweets & Coffee i Świat Hoteli.
INFORMACJA PRASOWA
Notatki prasowe oraz informacje o wydarzeniach branżowych prosimy przesyłać na adres: [email protected]
Agata
Event Concierge
Szukasz obiektu na wydarzenie?
Pomożemy bezpłatnie znaleźć idealne miejsce :) Napisz na [email protected] lub skorzystaj z formularza.
Chcę wysłać formularz