Hotel Meeting to
odbywająca się cyklicznie konferencja dla hotelarzy, pracowników i
właścicieli hoteli, podczas której eksperci i praktycy mają
okazję zgłębiać kluczowe dla branży tematy.
Jednocześnie to doskonała okazja do zdobycia nowych kontaktów
zawodowych w ramach Bussiness Speed Dating, czyli ekspresowych
spotkań z dostawcami produktów oraz usług dla branży HoReCa.
Jesienna edycja Hotel
Meeting odbędzie się 14 października 2019 roku w Airport Hotel
Okęcie. Nad częścią merytoryczną pracowali najbardziej
doświadczeni hotelarze z całej Polski.
W programie znajdują się
m.in. 10 prezentacji, 3 panele dyskusyjne oraz aż 14 warsztatów
tematycznych. Podczas wydarzenie wystąpi blisko 40 ekspertów z
branży!
Wśród prelegentów
pierwszego bloku warto wyróżnić:
- Miłosza Stanisławskiego,
networkera i lidera marketingu sieciowego, który odpowie na pytanie:
Dla kogo jest Twój hotel i czy potrzebujesz sprzedawać każdą
usługę?
- Michała Kozaka, prezesa
zarządu Hotelu Arłamów, który opowie o tym jak stworzyć,
utrzymać, motywować i rozwijać dobry zespół.
- Katarzynę Cioch,
wiceprezes zarządu ds. nauki i rozwoju stowarzyszenia „Konferencje
i Kongresy w Polsce”, Annę Kacprzyk, managera ds. innowacji i
public affairs Związku Pracodawców Innowacyjnych Firm
Farmaceutycznych INFARMA oraz Ireneusza Węgłowskiego wiceprezesa
zarządu Orbis S.A., prezes Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego-
którzy zamkną pierwszy blok konferencji panelem dyskusyjnym pt.
„Przyszłość spotkań sektora medycznego – nowe regulacje
przemysłu farmaceutycznego a branża hotelarska”.
![](https://www.mojekonferencje.pl/media/summernote/5d80fc06d553d_attachment.jpg)
Drugi blok konferencji
Hotel Meeting obejmie:
- prezentację Pawła
Lewtaka, dyrektora generalnego Polonia Palace Hotel, który
odnosząc się do podstawowych teorii gier odpowie na pytanie, czy
można przewidzieć ruchy swojego bezpośredniego konkurenta oraz
dlaczego w chwilach niepewności podejmujemy nieracjonalne i
paradoksalnie błędne decyzje?
- trener Jacek Olszewski
pomówi na temat Guest Experience.
- zamykający
panel dyskusyjny poprowadzi Elżbieta Nitsze, dyrektor generalna
Airport Hotel Okęcie, mówiąc o tym. w jaki sposób zachęcić
właścicieli do rozwoju branży hotelarskiej.
![](https://www.mojekonferencje.pl/media/summernote/5d80fc0fc3ba1_attachment.jpg)
Podczas trzeciego bloku konferencji
Hotel Meeting wystąpią:
- Marta Hancock, Deputy
Chief TopLine Officer (CRO) at Accor rozpocznie blok tematem o hotelarskich trendach rynkowych i zmianach oczekiwań
klientów. Postara się również znaleźć odpowiedź, dlaczego
lojalność ma tutaj tak wielkie znaczenie.
- Andrzej Witek, prezes
zarządu Hotelu Witek, przedstawi case study dotyczące instalacji
fotowoltaicznej w hotelu. Podpowie, jak uniknąć pułapek i jakie
pozwolenia prawne należy uzyskać?
- kończącą prezentację
poprowadzi Marta Otrębska, założycielka iDelight i pierwsza
kobieta w Polsce z prestiżowym certyfikatem 7 Star Butler Service
uzyskanym dzięki Magnums Butler Academy. Odpowie widowi na pytanie,
jakie cechy powinien mieć Butler, a także jak wpływają one na
tworzenie więzi z gośćmi.
![](https://www.mojekonferencje.pl/media/summernote/5d80fc2080e8a_attachment.jpg)
Ostatni blok konferencji
obejmuje:
- panel dyskusyjny „Jak
NIE – budować hotelu…preopening”, który poprowadzi Rafał Abramczyk,
prezes HotelAg.
- Cezary Sarnecki, partner
w SECCO Hospitality Financial Management, przedstawi prezentację
„Ile więcej pokoi hotelowych należy sprzedać, aby skompensować
wzrost wybranych kosztów? Od standardu USALI do modelu Break-Even
Point”.
- Anna Gasińska, dyrektor
generalna hoteli Kossak i Senacki, a także Joanna Ostrowska,
marketing manager w Hotelu Kossak, zakończą konferencję, mówiąc
jak konkurować z hotelami, a jak z OTA w mieście pełnym turystów.
Dodatkowo, podczas Hotel
Meeting odbędzie się m.in.:
- podsumowanie akcji
charytatywnej Hotel Super Heroes dla SOS Wioski Dziecięce
- Business Speed Dating,
podczas którego odbędzie się premiera pierwszego na świecie
systemu do układania harmonogramu spotkań,
![](https://www.mojekonferencje.pl/media/summernote/5d80fc2bbf68e_attachment.jpg)
Równolegle do części
merytorycznej odbywać się będą warsztaty, na tematy takie jak:
bezpieczny hotel,
efektywna recepcja, roczny budżet operacyjny, raportowanie sprzedaży
MICE, housekeeping, RODO, zatrudnienie obcokrajowców, skuteczne
zarządzanie zespołem w hotelu, zarządzanie wynikiem w gastronomii
hotelowej, sprzedaż usług hotelowych przez scenariusze językowe.
Więcej szczegółów, w tym szczegółowy program
konferencji można znaleźć pod adresem: https://hotele.bsdpoland.pl
INFORMACJA PRASOWA
Notatki prasowe
Notatki prasowe oraz informacje o wydarzeniach branżowych prosimy przesyłać na adres:
[email protected]