mazowieckie
Nie jest łatwo w Warszawie znaleźć odpowiednią salę szkoleniową, która spełniałaby wszystkie warunki postawione przez organizatorów spotkań biznesowych: blisko do centrum miasta, nowoczesny sprzęt i niska cena. Naprzeciw tym potrzebom wyszli właściciele Meeting Room.
Nowoczesne biuro na Saskiej Kępie w Warszawie oferuje swoim gościom salę szkoleniową o powierzchni 17,8 m2. Pomieszczenie jest na tyle przestronne, by móc je dowolnie aranżować tak, by jak najlepiej odpowiadały potrzebom organizatorów i uczestników spotkania. To kameralna sala, która pomieści ok. 12 osób - doskonałe miejsce na małe konferencje, szkolenia lub spotkania z klientami i kontrahentami. Goście znajdą w niej niezbędny sprzęt, który sprawdzi się podczas każdego eventu.
Na terenie biura Meeting Room znajduje się również Pokój Biznesowy I i mniejsze pomieszczenia - idealne na kameralne spotkania biznesowe lub jako miejsce do indywidualnej pracy.
Właściciele Meeting Room pomyśleli o wszystkich potrzebach swoich gości, dlatego na terenie budynku mieści się również łazienka. Biuro oferuje także całodzienną obsługę techniczną sprzętu i bezprzewodowy internet. Do dyspozycji gości są również materiały piśmiennicze, skaner i drukarka.
Na specjalne życzenie i w razie potrzeby personel Meeting Room zajmie się kompleksową obsługą cateringową. Istnieje możliwość zamówienia cateringu z dostawą oraz całodziennego bufetu kawowego w postaci kawy, herbaty, wody i ciastek.
Dodatkowym atutem Meeting Room jest jego lokalizacja. Zaledwie 10 minut dzieli biuro od ścisłego centrum Warszawy, co w tak dużym mieście nie jest wcale oczywiste. Obiekt sąsiaduje z ulicą Francuską, na której znajduje się wiele interesujących restauracji i kawiarni, do których można się udać po skończonym szkoleniu lub w przerwach konferencji.
Cennik (Sala szkoleniowa)
Cały Dzień (8h) - 250 zł
Pół Dnia (4h) - 150 zł
1h - 50 zł
Cennik (Pokój Biznesowy I)
Cały Dzień (8h) - 150 zł
Pół Dnia (4h) - 100 zł
1h - 50 zł
Notatki prasowe oraz informacje o wydarzeniach branżowych prosimy przesyłać na adres: [email protected]
Luksusowy Hotel Testa w Sopocie oferuje idealne warunki do organizacji konferencji i spotkań biznesowych, łącząc nowoczesne wnętrza, znakomitą kuchnię, oraz rozbudowaną strefę Wellness & SPA, zaledwie 55 kroków od pięknej plaży.
Odkryj Platinum Mountain Hotel & SPA w Szklarskiej Porębie - luksusowy kompleks z nowoczesnym centrum konferencyjnym, strefą wellness oraz trzema restauracjami a' la carte. Idealne miejsce na konferencje, szkolenia i relaksujące wyjazdy biznesowe w otoczeniu Karkonoszy i Gór Izerskich.
Manor House SPA to miejsce, gdzie każdy detal jest starannie przemyślany, aby zapewnić gościom niezapomniane doświadczenia. Dzięki szerokiej ofercie rekreacyjno-zdrowotnej, nowoczesnemu zapleczu konferencyjnemu oraz luksusowym warunkom noclegowym, jest to idealne miejsce na organizację konferencji, szkoleń, spotkań biznesowych czy eventów firmowych.
Po dłuższej przerwie spowodowanej pandemią w nowej formie powraca Konferencja Event Biznes, która w tym roku odbędzie się pod nazwą „Nowe Horyzonty” w Warszawie 28 października!
Hotel Cottonina to miejsce, które łączy profesjonalizm z gościnnością, oferując kompleksowe usługi dla biznesu w pięknej, naturalnej scenerii. Dzięki szerokiej ofercie usług dodatkowych oraz wyjątkowej atmosferze, Hotel Cottonina stanowi idealne miejsce do organizacji wszelkiego rodzaju wydarzeń biznesowych.
Agata
Event Concierge
Szukasz obiektu na wydarzenie?
Pomożemy bezpłatnie znaleźć idealne miejsce :) Napisz na [email protected] lub skorzystaj z formularza.
Chcę wysłać formularz