...
Planowane jest powstanie „Białej Księgi Dobrych Praktyk Przetargowych w Zakupach Marketingowych”, która będzie zbiorem standardów i informacji na ten temat. Księga powstanie na wzór wyznaczony przez World Federation of Advertisers, czyli Światowej Federacji Reklamodawców wraz z The European Association of Communication Agencies w projekcie „The Good Pitch”, który wydany był przez IPA, ISBA i „La Bella Competition”. Inicjatorem powstania Dialogu Branżowego jest SAR (Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR) i PSML (Polskie Stowarzyszenie Menedżerów Logistyki i Zakupów), później dołączyło jeszcze sześć innych organizacji.
Dialog Branżowy, wzajemna edukacja i przekazywanie wiedzy ma na celu zwiększenie komunikacji w marketingu, rozwój kompetencji pracowników sektora zakupów i sprzedaży, a także umożliwi wyróżnienie najlepszych dostawców i ich weryfikację w ramach usług i jakości. Organizatorzy i pomysłodawcy projektu pragną również aby skutkiem była komunikacja marketingowa na wysokim poziomie oraz zdobycie umiejętności w zakresie zarządzania czasem w procesach przetargowych.
Olga Krzemińska-Zasadzka, wice prezes SBE, która odpowiedzialna jest za wdrażanie projektu w Stowarzyszeniu, mówi, że dołączenie do projektów Dialogu Branżowego i „Dobrego Przetargu” jest ważnym krokiem i wartościowym posunięciem. Ma nadzieje, że projekty poskutkują ujednoliceniem i ustandaryzowaniem rynku reklamowego. Na licznych szkoleniach czy warsztatach specjaliści będą przekazywać wiedzę na temat zakupów mediów, przetargów, sług full service, komunikacji digital i PR, a także różnego rodzaju eventów, brandingu, incentive travel czy produkcji telewizyjnych. Eksperci biorący udział w „Dialogu Branżowym” to grupa 62 osób pracujących jako reklamodawcy lub w agencjach reklamowych, co dało liczbę 41 firm zajmujących się różnymi obszarami, od farmacji, przez media i rozrywkę, po transport czy telekomunikację. Spotkania otwarte w ramach „Dialogu Branżowego” w sumie liczyły około 220 uczestników.
INFORMACJA PRASOWA
Notatki prasowe oraz informacje o wydarzeniach branżowych prosimy przesyłać na adres: [email protected]
...
Hotel Warszawa to miejsce, które łączy w sobie bogatą historię z nowoczesnym luksusem. Dzięki starannie przemyślanej ofercie konferencyjnej, wysokiej klasy zapleczu gastronomicznemu oraz komfortowym warunkom zakwaterowania, jest idealnym wyborem dla organizatorów wydarzeń.
Luksusowy Hotel Testa w Sopocie oferuje idealne warunki do organizacji konferencji i spotkań biznesowych, łącząc nowoczesne wnętrza, znakomitą kuchnię, oraz rozbudowaną strefę Wellness & SPA, zaledwie 55 kroków od pięknej plaży.
Odkryj Platinum Mountain Hotel & SPA w Szklarskiej Porębie - luksusowy kompleks z nowoczesnym centrum konferencyjnym, strefą wellness oraz trzema restauracjami a' la carte. Idealne miejsce na konferencje, szkolenia i relaksujące wyjazdy biznesowe w otoczeniu Karkonoszy i Gór Izerskich.
Manor House SPA to miejsce, gdzie każdy detal jest starannie przemyślany, aby zapewnić gościom niezapomniane doświadczenia. Dzięki szerokiej ofercie rekreacyjno-zdrowotnej, nowoczesnemu zapleczu konferencyjnemu oraz luksusowym warunkom noclegowym, jest to idealne miejsce na organizację konferencji, szkoleń, spotkań biznesowych czy eventów firmowych.
Agata
Event Concierge
Szukasz obiektu na wydarzenie?
Pomożemy bezpłatnie znaleźć idealne miejsce :) Napisz na [email protected] lub skorzystaj z formularza.
Chcę wysłać formularz