śląskie
2 czerwca 2017 r. MPI Poland Chapter zaprasza na kolejne spotkanie edukacyjne. Tym razem spotkamy się w Katowicach, w Międzynarodowym Centrum Kultury i porozmawiamy o negocjacjach i ofertowaniu.
Nasze najbliższe spotkanie będzie miało formułę warsztatową, angażującą, która umożliwi nam aktywne doświadczanie, wspólne przepracowanie tematu, przećwiczenie praktycznych narzędzi, wymianę wiedzy i doświadczeń z kolegami i koleżankami z branży MICE.
Podczas warsztatu uczestnicy znajdą odpowiedzi na pytania:
* Na co zwracają uwagę klienci wybierając ofertę?
* Co eksponować w Twojej ofercie aby była skuteczna?
* Jak budować trwałe relacje pomiędzy Tobą, klientem i Twoim produktem?
* Jak możesz skutecznie przygotować się do negocjacji z klientem?
PROGRAM SZKOLENIA:
09:30 REJESTRACJA
10:00 – 12:30 WARSZTATY
Mój klient
Uczestnicy zdefiniują rynek docelowy klientów oraz stworzą profil wybranego klienta pod względem podejmowania decyzji zakupowych.
Moja oferta - elementy oferty okiem klienta
W tej części uczestnicy zapoznają się z metodologią budowania oferty wg Noriaki Kano, każdy uczestnik stworzy taką ofertę a następnie zostanie ona oceniona przez uczestników. W związku z ćwiczeniem pojawi się również element networkingu i budowania kontaktów biznesowych.
12:30 – 13:30 PRZERWA NA LUNCH ORAZ ZWIEDZANIE MCK
13:30 – 17:00 WARSZTATY
Produkt i klient - nieodłączna para
Dyskusja na temat tego w jaki sposób klienci budują relacje z dostawcą, marką i produktami. Jakie znaczenie ma przywiązanie do marki.
Przygotowanie do negocjacji z klientem
Na podstawie ćwiczeń i gier negocjacyjnych uczestnicy poznają rodzaje negocjacji i negocjatorów. Zapoznają się z elementami skutecznych negocjacji wygrany-wygrany. Będzie to stanowiło podstawę do dobrego przygotowania się do realnych negocjacji w swojej rzeczywistości biznesowej. Skonstruują wskaźniki swojej siły handlowej i na podstawie wcześniejszych zagadnień zbudują z nich siłę swojej oferty.
NASZ TRENER:
Konsultant biznesowy i trener. Realizuje projekty rozwojowe dla biznesu od ponad 15 lat. Od początku związany ze sprzedażą i zarządzaniem sprzedażą. Autor podejścia do sprzedaży Decision Selling®. Od 7 lat pracuje z branżą turystyczną. Jako Trener Turystyki™ pomaga biurom podróży zwiększyć sprzedaż. Najczęściej realizuje projekty dotyczące: Obsługi klienta, Sprzedaży produktów i usług, Negocjacji, Zarządzania sprzedażą i zespołem sprzedaży, Budowania współpracy w zespole, Przywództwa. Aby osiągnąć określone rezultaty stosuje różne formy wsparcia rozwojowego: konsultacje, szkolenia, coachingi i inne. Bardzo duży nacisk kładzie na przygotowanie, realizację i analizę efektów biznesowych zrealizowanego projektu. Prywatnie: mieszka we Wrocławiu, jest tatą dwójki dzieci, trenuje aikido i jeździ konno.
REJESTRACJA:
Zapraszamy rejestrowania się na spotkanie na stronie: https://mpi-06-2017.conrego.pl/
RODZAJE UCZESTNICTWA I KOSZTY:
* Bezpłatna rejestracja dla przedstawicieli prasy branżowej po uprzednim kontakcie z organizatorami pod adresem e-mail: [email protected]. Warunkiem bezpłatnego udziału w spotkaniu jest zamieszczenie notki prasowej o długości minimum 1000 znaków oraz zdjęcia ze spotkania na stronach prasy branżowej.
INFORMACJA PRASOWA
Notatki prasowe oraz informacje o wydarzeniach branżowych prosimy przesyłać na adres: [email protected]
Luksusowy Hotel Testa w Sopocie oferuje idealne warunki do organizacji konferencji i spotkań biznesowych, łącząc nowoczesne wnętrza, znakomitą kuchnię, oraz rozbudowaną strefę Wellness & SPA, zaledwie 55 kroków od pięknej plaży.
Odkryj Platinum Mountain Hotel & SPA w Szklarskiej Porębie - luksusowy kompleks z nowoczesnym centrum konferencyjnym, strefą wellness oraz trzema restauracjami a' la carte. Idealne miejsce na konferencje, szkolenia i relaksujące wyjazdy biznesowe w otoczeniu Karkonoszy i Gór Izerskich.
Manor House SPA to miejsce, gdzie każdy detal jest starannie przemyślany, aby zapewnić gościom niezapomniane doświadczenia. Dzięki szerokiej ofercie rekreacyjno-zdrowotnej, nowoczesnemu zapleczu konferencyjnemu oraz luksusowym warunkom noclegowym, jest to idealne miejsce na organizację konferencji, szkoleń, spotkań biznesowych czy eventów firmowych.
Po dłuższej przerwie spowodowanej pandemią w nowej formie powraca Konferencja Event Biznes, która w tym roku odbędzie się pod nazwą „Nowe Horyzonty” w Warszawie 28 października!
Hotel Cottonina to miejsce, które łączy profesjonalizm z gościnnością, oferując kompleksowe usługi dla biznesu w pięknej, naturalnej scenerii. Dzięki szerokiej ofercie usług dodatkowych oraz wyjątkowej atmosferze, Hotel Cottonina stanowi idealne miejsce do organizacji wszelkiego rodzaju wydarzeń biznesowych.
Agata
Event Concierge
Szukasz obiektu na wydarzenie?
Pomożemy bezpłatnie znaleźć idealne miejsce :) Napisz na [email protected] lub skorzystaj z formularza.
Chcę wysłać formularz