dolnośląskie
Organizacja konferencji w górach to świetny pomysł! Taki wyjazd można połączyć z urlopem i przy okazji skorzystać z pobytu na tych pięknych terenach Polski. Należy przyznać, że w perspektywie rozpoczynającego się sezonu urlopowego to doskonała wizja. Przykładem obiektu konferencyjnego w górach jest 5-gwiazdkowy Blue Mountain Resort w Szklarskiej Porębie, z okien którego rozpościera się widok na szczyty gór.
Blue Mountain Resort to elegancki kompleks apartamentowy, który świadczy kompleksowe usługi organizacyjne. Oferuje on m.in. wysoce komfortowe miejsca noclegowe, dwie restauracje, 5 nowoczesnych sal konferencyjnych i szkoleniowych oraz szereg atrakcji dodatkowych.
Zaplecze biznesowe obiektu - jak zostało wcześniej podkreślone - składa się z 5 nowoczesnych i wielofunkcyjnych sal, które zróżnicowane są pod względem powierzchni. Łącznie pozwalają one na zaproszenie nawet 500 osób w ustawieniu teatralnym. Pomieszczenia te wyróżniają się przestronnością, designerską aranżacją oraz profesjonalnym wyposażeniem multimedialnym. Znajdują się w nich m.in. ekrany, telewizory, rzutniki, flipcharty, systemy nagłośnieniowe wraz z mikrofonami oraz systemy oświetleniowe. Ponadto, w salach można liczyć na szybkie, bezprzewodowe sieci Internetu oraz na klimatyzację. Z powodzeniem zorganizujesz tam nawet najbardziej wymagające przedsięwzięcia - a wszystko to w tle z przepięknymi, górskimi szczytami.
Blue Mountain Resort proponuje około 1000 miejsc noclegowych w luksusowych apartamentach. Podzielone one zostały na dwa rodzaje - SUITE oraz DELUXE. Te pierwsze są w stanie pomieścić od 1 do 3 osób, a drugie - nawet 4. Na gości obiektu czekają także dwie rewelacyjne restauracje. To Restauracja Blue, w której serwowane są wyborne potrawy a'la carte, pożywne śniadania i obiadokolacje w formie bufetów. Restauracja Green z kolei specjalizuje się w kuchni włoskiej.
W obiekcie zdecydowanie można wypocząć i zrelaksować się z dala od obowiązków. Znajduje się tam rozbudowany aquapark oraz zachwycająca strefa SPA, z licznymi gabinetami zabiegowymi i kosmetycznymi. Miłośnicy aktywnego spędzania czasu z pewnością znajdą coś dla siebie wśród bogatej oferty basenów, saun, jacuzzi, zjeżdżalni, kaskad i innych, równie ciekawych atrakcji.
Notatki prasowe oraz informacje o wydarzeniach branżowych prosimy przesyłać na adres: [email protected]
Luksusowy Hotel Testa w Sopocie oferuje idealne warunki do organizacji konferencji i spotkań biznesowych, łącząc nowoczesne wnętrza, znakomitą kuchnię, oraz rozbudowaną strefę Wellness & SPA, zaledwie 55 kroków od pięknej plaży.
Odkryj Platinum Mountain Hotel & SPA w Szklarskiej Porębie - luksusowy kompleks z nowoczesnym centrum konferencyjnym, strefą wellness oraz trzema restauracjami a' la carte. Idealne miejsce na konferencje, szkolenia i relaksujące wyjazdy biznesowe w otoczeniu Karkonoszy i Gór Izerskich.
Manor House SPA to miejsce, gdzie każdy detal jest starannie przemyślany, aby zapewnić gościom niezapomniane doświadczenia. Dzięki szerokiej ofercie rekreacyjno-zdrowotnej, nowoczesnemu zapleczu konferencyjnemu oraz luksusowym warunkom noclegowym, jest to idealne miejsce na organizację konferencji, szkoleń, spotkań biznesowych czy eventów firmowych.
Po dłuższej przerwie spowodowanej pandemią w nowej formie powraca Konferencja Event Biznes, która w tym roku odbędzie się pod nazwą „Nowe Horyzonty” w Warszawie 28 października!
Hotel Cottonina to miejsce, które łączy profesjonalizm z gościnnością, oferując kompleksowe usługi dla biznesu w pięknej, naturalnej scenerii. Dzięki szerokiej ofercie usług dodatkowych oraz wyjątkowej atmosferze, Hotel Cottonina stanowi idealne miejsce do organizacji wszelkiego rodzaju wydarzeń biznesowych.
Agata
Event Concierge
Szukasz obiektu na wydarzenie?
Pomożemy bezpłatnie znaleźć idealne miejsce :) Napisz na [email protected] lub skorzystaj z formularza.
Chcę wysłać formularz